Zintegrowana komunikacja biznesowa od NFON z nowym brandingiem
Zintegrowana komunikacja biznesowa
NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS).
– Komunikacja biznesowa szybko ewoluuje. Firmy zmuszane są do ponownego przemyślenia i zmiany dotychczasowego podejścia, a implementowanie przez nie usług w chmurze nabiera tempa. Jako NFON jesteśmy częścią tego procesu. To w ten sposób wzmacniamy naszą pozycję, dążąc do naszego celu, jakim jest bycie wiodącym dostawcą zintegrowanej komunikacji biznesowej w Europie – powiedział dr Klaus von Rottkay, CEO NFON AG.
Skupienie na UCaaS i CCaaS
Aktualnie NFON oferuje pakiet zintegrowanej komunikacji razem z telefonią w chmurze i CRM Connect, m.in. dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek Cloudya Meet & Share. Posiada również w swoim portfolio atrakcyjną ofertę dla szybko rozwijającego się rynku CCaaS w postaci produktu omnichannelowego Contact Center Hub, który jest dostępny w całej Europie.
– NFON kształtuje komunikację biznesową opartą na chmurze i łączy zespoły pracujące nad wspólnymi projektami w całej Europie. Dzięki inteligentnej platformie komunikacyjnej w chmurze Cloudya oferujemy prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje oraz bezproblemowe integracje z systemami CRM i narzędziami do współpracy. To sprawia, że wyróżniamy się na tle konkurencji – mówi Jan-Peter Koopmann, CTO w NFON AG.
Całkowicie nowy branding
NFON stale się rozwija i obecnie jest czymś więcej niż tylko dostawcą systemów telefonicznych w chmurze.
– W 2007 roku zaczynaliśmy od 3 partnerów-założycieli, a dziś obsługujemy klientów w 50 000 firm w 15 europejskich krajach. Nasze portfolio to najnowocześniejsza alternatywa dla konwencjonalnych produktów telekomunikacyjnych. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się na rebranding marki, który podkreśli, że działamy na terenie całej Europy. Sprawiamy, że komunikacja biznesowa staje się inteligentna, niezależnie od lokalizacji czy specyfiki zespołu – dodaje Jan Forster, dyrektor ds. marketingu NFON AG.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.