Komunikaty PR

Zintegrowana komunikacja biznesowa od NFON z nowym brandingiem

2022-04-28  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt

Zintegrowana komunikacja biznesowa

NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS).

– Komunikacja biznesowa szybko ewoluuje. Firmy zmuszane są do ponownego przemyślenia i zmiany dotychczasowego podejścia, a implementowanie przez nie usług w chmurze nabiera tempa. Jako NFON jesteśmy częścią tego procesu. To w ten sposób wzmacniamy naszą pozycję, dążąc do naszego celu, jakim jest bycie wiodącym dostawcą zintegrowanej komunikacji biznesowej w Europie – powiedział dr Klaus von Rottkay, CEO NFON AG.

 

Skupienie na UCaaS i CCaaS

Aktualnie NFON oferuje pakiet zintegrowanej komunikacji razem z telefonią w chmurze i CRM Connect, m.in. dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek Cloudya Meet & Share. Posiada również w swoim portfolio atrakcyjną ofertę dla szybko rozwijającego się rynku CCaaS w postaci produktu omnichannelowego Contact Center Hub, który jest dostępny w całej Europie.

– NFON kształtuje komunikację biznesową opartą na chmurze i łączy zespoły pracujące nad wspólnymi projektami w całej Europie. Dzięki inteligentnej platformie komunikacyjnej w chmurze Cloudya oferujemy prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje oraz bezproblemowe integracje z systemami CRM i narzędziami do współpracy. To sprawia, że wyróżniamy się na tle konkurencji – mówi Jan-Peter Koopmann, CTO w NFON AG.

 

Całkowicie nowy branding

NFON stale się rozwija i obecnie jest czymś więcej niż tylko dostawcą systemów telefonicznych w chmurze.

– W 2007 roku zaczynaliśmy od 3 partnerów-założycieli, a dziś obsługujemy klientów w 50 000 firm w 15 europejskich krajach. Nasze portfolio to najnowocześniejsza alternatywa dla konwencjonalnych produktów telekomunikacyjnych. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się na rebranding marki, który podkreśli, że działamy na terenie całej Europy. Sprawiamy, że komunikacja biznesowa staje się inteligentna, niezależnie od lokalizacji czy specyfiki zespołu – dodaje Jan Forster, dyrektor ds. marketingu NFON AG.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.