Zintegrowana komunikacja biznesowa od NFON z nowym brandingiem
Zintegrowana komunikacja biznesowa
NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS).
– Komunikacja biznesowa szybko ewoluuje. Firmy zmuszane są do ponownego przemyślenia i zmiany dotychczasowego podejścia, a implementowanie przez nie usług w chmurze nabiera tempa. Jako NFON jesteśmy częścią tego procesu. To w ten sposób wzmacniamy naszą pozycję, dążąc do naszego celu, jakim jest bycie wiodącym dostawcą zintegrowanej komunikacji biznesowej w Europie – powiedział dr Klaus von Rottkay, CEO NFON AG.
Skupienie na UCaaS i CCaaS
Aktualnie NFON oferuje pakiet zintegrowanej komunikacji razem z telefonią w chmurze i CRM Connect, m.in. dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek Cloudya Meet & Share. Posiada również w swoim portfolio atrakcyjną ofertę dla szybko rozwijającego się rynku CCaaS w postaci produktu omnichannelowego Contact Center Hub, który jest dostępny w całej Europie.
– NFON kształtuje komunikację biznesową opartą na chmurze i łączy zespoły pracujące nad wspólnymi projektami w całej Europie. Dzięki inteligentnej platformie komunikacyjnej w chmurze Cloudya oferujemy prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje oraz bezproblemowe integracje z systemami CRM i narzędziami do współpracy. To sprawia, że wyróżniamy się na tle konkurencji – mówi Jan-Peter Koopmann, CTO w NFON AG.
Całkowicie nowy branding
NFON stale się rozwija i obecnie jest czymś więcej niż tylko dostawcą systemów telefonicznych w chmurze.
– W 2007 roku zaczynaliśmy od 3 partnerów-założycieli, a dziś obsługujemy klientów w 50 000 firm w 15 europejskich krajach. Nasze portfolio to najnowocześniejsza alternatywa dla konwencjonalnych produktów telekomunikacyjnych. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się na rebranding marki, który podkreśli, że działamy na terenie całej Europy. Sprawiamy, że komunikacja biznesowa staje się inteligentna, niezależnie od lokalizacji czy specyfiki zespołu – dodaje Jan Forster, dyrektor ds. marketingu NFON AG.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.