Komunikaty PR

Jak firmy świętują jubileusze w 2022 roku? Pomagają!

2022-02-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Świętowanie urodzin nie musi kończyć się zdmuchnięciem świeczek i rozpakowaniem prezentów. Coraz częściej formą celebrowania jubileuszy jest pomoc potrzebującym, w co angażują się nie tylko osoby prywatne, ale także firmy i organizacje. Slodkie, jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych, z związku z obchodzonym 25-leciem istnienia marki, podjął wyzwanie zrealizowania 25 akcji CSR. Komu firma osłodzi 2022 rok?

Slodkie ćwierćwiecze – CSR-owe wyzwanie

Indywidualnie, grupowo, firmowo – pomagać dziś można na różne sposoby, a szczytnych celów z roku na rok wcale nie brakuje. Coraz częstszą okazją do wsparcia potrzebującym są różnego rodzaju jubileusze. To kierowało również firmą Slodkie, która w ramach świętowania swojego ćwierćwiecza podjęła wyzwanie przeprowadzenia aż 25 akcji o charakterze CSR-owym. Tegoroczny jubileusz marki Slodkie jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założycieli firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. Firma od lat zaopatruje polskie i europejskie organizacje w słodkie upominki, które są nowoczesną, spersonalizowaną oraz smaczną formą reklamy.

Mam głębokie przekonanie, że zgodnie z naszym mottem, słodkości oferowane naszym Klientom od ćwierćwiecza, pozwalają z przyjemnością łączyć biznes. Nasza praca to jednak nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli firmę i niejako wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

25 akcji na 25-lecie

Slodkie zdradza, że wśród 25 działań stawia na współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, przekazując na aukcje zestawy brandowanych czekoladek muśniętych jadalnym złotem. Tak jak w poprzednich latach, firma planuje zaangażować się również we wsparcie Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec, a ponadto włączyć się w organizację Wigilii dla osób w kryzysie bezdomności oraz w Szlachetną Paczkę. Nowym projektem będzie z pewnością wsparcie domów dziecka oraz fundacji Las Na Zawsze

Tym, co wyróżnia Slodkie, jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Choć marka ma na swoim koncie szereg działań o charakterze pomocowym, to w tym roku postanowiła w jeszcze większym stopniu zintensyfikować swoją działalność CSR-ową. Firma skupia się na pomaganiu osobom, organizacjom działającym na rzecz zwierząt, a także wdraża szereg zmian wewnętrznych. Jak dodaje Anna Garmada: Uważam, że należy dzielić się tym, co jest w nas najlepsze, a w naszym przypadku często… najsłodsze. Taką postawę rekomenduję również innym organizacjom!

Eko czyli nowocześnie, modnie i przyszłościowo

Bycie eko przechodzi dziś swój złoty wiek. Marki coraz częściej decydują się na wprowadzanie zmian w swoich firmach i organizacjach, wierząc, że nawet małymi krokami można wspólnie zrobić coś dobrego dla naszej planety. Tym samym kieruje się marka Slodkie, która w ciągu 25 lat swojej działalności wprowadziła szereg zmian na poziomie produkcji, czyniąc swoje słodkości bardziej ekologicznymi. Jak podkreśla Anna Garmada:

Większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. Stosujemy ponadto folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, wykorzystywany przez nas papier również pochodzi z recyklingu bądź kontrolowanych ścinek, dzięki czemu jest jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem, zaś do produkcji lizaków wprowadziliśmy patyczki wykonane w 100% z papieru

Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie osób, zwierząt oraz troska o naszą planetę są ważną częścią działalności. Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm będzie podzielało te wartości, dokładając swoje cegiełki na rzecz lepszej przyszłości.


 

Aukcje firmy Slodkie, z których dochód zostanie przekazany na 30. finał zbiórki WOŚP trwają do 4.02:

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680444292

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680460667

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680452684

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680393193

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680450330

  • allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-50-sztuk-11680464580

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.