Jak firmy świętują jubileusze w 2022 roku? Pomagają!
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Świętowanie urodzin nie musi kończyć się zdmuchnięciem świeczek i rozpakowaniem prezentów. Coraz częściej formą celebrowania jubileuszy jest pomoc potrzebującym, w co angażują się nie tylko osoby prywatne, ale także firmy i organizacje. Slodkie, jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych, z związku z obchodzonym 25-leciem istnienia marki, podjął wyzwanie zrealizowania 25 akcji CSR. Komu firma osłodzi 2022 rok?
Slodkie ćwierćwiecze – CSR-owe wyzwanie
Indywidualnie, grupowo, firmowo – pomagać dziś można na różne sposoby, a szczytnych celów z roku na rok wcale nie brakuje. Coraz częstszą okazją do wsparcia potrzebującym są różnego rodzaju jubileusze. To kierowało również firmą Slodkie, która w ramach świętowania swojego ćwierćwiecza podjęła wyzwanie przeprowadzenia aż 25 akcji o charakterze CSR-owym. Tegoroczny jubileusz marki Slodkie jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założycieli firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. Firma od lat zaopatruje polskie i europejskie organizacje w słodkie upominki, które są nowoczesną, spersonalizowaną oraz smaczną formą reklamy.
Mam głębokie przekonanie, że zgodnie z naszym mottem, słodkości oferowane naszym Klientom od ćwierćwiecza, pozwalają z przyjemnością łączyć biznes. Nasza praca to jednak nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli firmę i niejako wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
25 akcji na 25-lecie
Slodkie zdradza, że wśród 25 działań stawia na współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, przekazując na aukcje zestawy brandowanych czekoladek muśniętych jadalnym złotem. Tak jak w poprzednich latach, firma planuje zaangażować się również we wsparcie Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec, a ponadto włączyć się w organizację Wigilii dla osób w kryzysie bezdomności oraz w Szlachetną Paczkę. Nowym projektem będzie z pewnością wsparcie domów dziecka oraz fundacji Las Na Zawsze.
Tym, co wyróżnia Slodkie, jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Choć marka ma na swoim koncie szereg działań o charakterze pomocowym, to w tym roku postanowiła w jeszcze większym stopniu zintensyfikować swoją działalność CSR-ową. Firma skupia się na pomaganiu osobom, organizacjom działającym na rzecz zwierząt, a także wdraża szereg zmian wewnętrznych. Jak dodaje Anna Garmada: Uważam, że należy dzielić się tym, co jest w nas najlepsze, a w naszym przypadku często… najsłodsze. Taką postawę rekomenduję również innym organizacjom!
Eko czyli nowocześnie, modnie i przyszłościowo
Bycie eko przechodzi dziś swój złoty wiek. Marki coraz częściej decydują się na wprowadzanie zmian w swoich firmach i organizacjach, wierząc, że nawet małymi krokami można wspólnie zrobić coś dobrego dla naszej planety. Tym samym kieruje się marka Slodkie, która w ciągu 25 lat swojej działalności wprowadziła szereg zmian na poziomie produkcji, czyniąc swoje słodkości bardziej ekologicznymi. Jak podkreśla Anna Garmada:
Większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. Stosujemy ponadto folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, wykorzystywany przez nas papier również pochodzi z recyklingu bądź kontrolowanych ścinek, dzięki czemu jest jeszcze bardziej ekologicznym rozwiązaniem, zaś do produkcji lizaków wprowadziliśmy patyczki wykonane w 100% z papieru.
Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie osób, zwierząt oraz troska o naszą planetę są ważną częścią działalności. Miejmy nadzieję, że coraz więcej firm będzie podzielało te wartości, dokładając swoje cegiełki na rzecz lepszej przyszłości.
Aukcje firmy Slodkie, z których dochód zostanie przekazany na 30. finał zbiórki WOŚP trwają do 4.02:
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680444292
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680460667
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680452684
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680393193
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-10-sztuk-11680450330
-
allegro.pl/oferta/czekoladki-musniete-jadalnym-zlotem-50-sztuk-11680464580

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.