Jak obdarowywać, to... od serca! SLODKIE propozycje upominków w biznesie
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej!
W roku kalendarzowym mamy mnóstwo okazji do obdarowywania prezentami bliskich, ale i osoby związane z nami zawodowo. Święta takie, jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc, Dzień Matki, dni pracownicze czy święta branżowe to najczęstsze momenty, gdy chcemy docenić tych, którzy są dla nas ważni. Na zbliżające się walentynki oraz niedługo po nich hucznie świętowany w Polsce Dzień Kobiet, producenci słodyczy przygotowują mnóstwo słodkości w specjalnych, eleganckich i niekiedy bardzo wyszukanych kolekcjach. Na co postawimy w tym roku w świecie biznesu?
Choć walentynki i Dzień Kobiet wielu z nas kojarzy raczej z rodziną czy przyjaciółmi, warto wiedzieć, że nierzadko firmy również zaopatrują się w zapasy upominków tuż przed tymi okazjami. Trend dostrzegamy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Upatrujemy w tym nurcie zyskującą coraz większą popularność kulturę doceniania. Pracodawcy niekiedy szukają okazji, by miło zaskoczyć swoje zespoły. Te drobne gesty przekładają się na lepsze relacje i przyjemną atmosferę, na co zdecydowanie zwracają uwagę pracownicy. Dostrzegając te zmiany w filozofii wielu firm, sukcesywnie poszerzamy naszą ofertę słodkich gadżetów reklamowych i tworzymy z niej kolekcje doskonale wpisujące się w te święta – komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Jakie upominki producent słodyczy SLODKIE rekomenduje na ten rok?
-
rzemieślnicze karmelki i lizaki w kształcie serc z ekologicznymi, papierowymi patyczkami
-
ciasteczka w kształcie serc zapakowane w 100% biodegradowalną folię eko
-
czekoladki z belgijskiej czekolady top gourmet z atrakcyjnymi wróżbami
-
kartki ze słodką, mleczną wkładką, świetnie sprawdzą się w przypadku wysyłki upominku listem do osób pracujących zdalnie
-
zestawy czekoladek w kształcie serc zamknięte w estetycznej kopercie
-
bombonierki z serduszkami wykonanymi z mlecznej, deserowej lub białej czekolady
-
wysokiej jakości praliny wykonane z czekolady rubinowej z nadzieniem pistacjowym oraz mlecznej z nadzieniem orzechowym
Dla tych, którzy szukają bardziej niestandardowych rozwiązań, poleca się stworzenie w pełni personalizowanych słodkości. Jakie mamy tu możliwości? Obecnie producenci słodkich gadżetów oferują niemal nieograniczone rozwiązania.
Słodkości personalizujemy bezpośrednio na czekoladzie za pomocą jadalnych i całkowicie bezpiecznych kolorowych tuszów spożywczych. Wykonujemy cieniutką, niewyczuwalną warstwę zdobienia, która tworzy wyraźną kolorową grafikę, zdjęcie czy logo firmy. Ponadto przygotowujemy czekoladowe słodkości w dowolnych kształtach, jakie tylko zamarzą sobie nasi Klienci! To rozwiązanie zawsze wzbudza duże emocje wśród zamawiających. Standardowo brandujemy także opakowania naszych słodkich upominków. Możemy na nich nadrukować dowolny projekt, co bardzo doceniają zamawiający, ponieważ dostają coś, co jest zupełnie niepowtarzalne, dopasowane do DNA ich marek i przede wszystkim smaczne – dodaje Anna Garmada.
Cała kolekcja kobiecych słodkości, rekomendowanych przez markę SLODKIE, jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, dostępna jest na stronie internetowej www.slodkie.com w zakładce produkty.
EZVIZ nawiązuje partnerstwo z Grupą Empik
Analiza podwójnej istotności zmienia zasady raportowania ESG
Banki, telekomy, windykacja - tu komunikacja listowa wciąż ma się dobrze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.