Komunikaty PR

Jak zabezpieczyć budżet i korzystać z niego w przyszłym roku?

2020-01-01  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Do pobrania Budzet ( 0.1 MB )

Wraz z końcem grudnia marketerzy muszą zmierzyć się z rozliczeniem budżetów i podsumowaniem wydanych środków. Wyniki przeprowadzonych analiz pokażą czy wszystkie kampanie i działania zostały zrealizowane zgodnie z założeniami. Warto zainwestować pozostałe środki w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na poprawę wyników sprzedaży w kolejnych miesiącach. Jakim pomysłom powiedzieć stanowcze „NIE”, a których wdrożenie przełoży się na realne korzyści?

Część firm, które odnotowują nadwyżkę w budżecie marketingowym czy sprzedażowym, decyduje się na zakup gadżetów reklamowych lub nagród rzeczowych. Dlaczego ten pomysł się nie sprawdza? Są co najmniej trzy powody. Pierwszy – rzecz trzeba magazynować a nie każda firma ma warunki, które na to pozwalają. Drugi – wybór, zamówienie, produkcja, branding i transport trwa określony czas. Trzeci – utwierdzanie innych pracowników w błędnym przekonaniu, że marketerzy są tylko od gadżetów. Innym nietrafionym pomysłem jest opłacenie działań np. reklamowych lub digitalowych, których realizacja zaplanowana jest dopiero w kolejnym roku. Może się to wiązać z problemami podatkowo-księgowymi, w tym z zaliczeniem wydatku na usługę do kosztu uzyskania przychodu firmy. Dlatego warto poszukać innego sposobu na wykorzystanie zaoszczędzonych środków, by mogły „pracować” w kolejnym roku.

Akcja optymalizacja
Bardziej efektywnym pomysłem jest zakup kart i kuponów premiowych Sodexo. Dlaczego? Oto 5 przykładowych argumentów. Pierwszy - firma oszczędza na magazynowaniu. Drugi - proces ich zamawiania oraz dostarczania jest sprawny i szybki – realizacja zamówienia następuje maksymalnie w 72 godziny. Karty i kupony premiowe Sodexo można zakupić nawet w ostatnim dniu roku. Firmy mają więc jeszcze czas, aby efektywnie wykorzystać zaoszczędzony budżet oraz zmaksymalizować wyniki sprzedażowe w nadchodzących miesiącach. Trzy - karty i kupony premiowe Sodexo są zwolnione z podatku VAT, a to przekłada się na realną oszczędność na poziomie 23%. Cztery - w ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby upominków i obdarowania nimi większej grupy beneficjentów. Pięć - karty posiadają również opcję indywidualizacji wizerunku – dzięki temu firmy mogą wyróżnić się na tle konkurencji poprzez dodanie np. logo, grafiki czy wykorzystania oryginalnego opakowania. Sodexo umożliwia także personalizację sieci akceptacji kart pod kątem grupy odbiorców lub założeń akcji. A to nie wszystko.

„Kupując karty i kupony premiowe Sodexo firma otrzymuje przede wszystkim cenny zwrot z inwestycji w postaci satysfakcji, zaangażowania i lojalności klientów. Jak pokazały wyniki naszego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, zdaniem 53% uczestników programów wsparcia sprzedaży w B2B najbardziej pożądanym rodzajem gratyfikacji są właśnie karty przedpłacone. Partnerzy biznesowi i kontrahenci cenią je za elastyczność, uniwersalność oraz możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami. Można nimi w łatwy sposób obdarować zróżnicowaną grupę osób. Użyć jako nagród w programach lojalnościowych, programach wsparcia sprzedaży czy jako upominków dla kontrahentów i pracowników. Jest to bardziej elegancka forma przekazania pieniędzy niż gotówka, a także bardziej emocjonalne nagrodzenie zaangażowania niż np. bezosobowy rabat czy przelew” – powiedziała Justyna Klimuk, Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Dzięki temu, że karta przedpłacona Sodexo jest wydawana w systemie Mastercard płatność za jej pomocą jest akceptowana już niemal wszędzie w tym w Polsce, na świecie czy w Internecie. Można ją także dodać do aplikacji Google Pay i płacić zbliżeniowo telefonem. Dodatkowym plusem jest łatwość zarządzania kartą – za pośrednictwem aplikacji w serwisie DlaCiebie.sodexo.pl użytkownik może zmienić PIN czy sprawdzić saldo i historię transakcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.