Komunikaty PR

Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony

2021-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.

Przepis na Pizzę Królewską jest powszechnie znany: musi być obficie i na bogato. Pizza Królewska w Pizza Hut powstała na cześć wszystkich tych, którzy wyznają zasadę, że przepysznego, ciągnącego się sera nigdy dość. Królewska nowość daje możliwość ukoronowania ulubionego smaku dużej pizzy wyśmienitymi kieszonkami. Każda z nich wypełniona jest ciągnącą się mozzarellą, która zmaksymalizuje radość z jedzenia ulubionej pizzy. To idealna propozycja nie tylko dla serożerców, zachwyceni nią będą również Ci, po których do tej pory brzegi od kawałków pizzy dojadali inni.

Pizza Królewska jest idealną propozycją dla osób naprawdę głodnych serowych doznań. Duża pizza w królewskim wydaniu wystarczy na zaspokojenie głodu dwóch, a może nawet trzech osób, które w jesienno-zimowe dni i wieczory lubią poprawić sobie nastrój nie tylko ciepłą herbatą, ale również obfitym i sycącym daniem. Przepyszne ranty w kształcie kieszonek wypełnione gorącym serem na pewno zmienią przyzwyczajenia wielu z nas. Od teraz zaczniemy jeść pizzę rozpoczynając od jej brzegów, zamiast jak dotychczas od środka.

Skosztować tej królewskiej uczty możesz od 30 listopada we wszystkich restauracjach Pizza Hut oraz zamawiając Pizzę Królewską na wynos i w dostawie. Każdą pizzę możesz wybrać w opcji Królewskiej. Wystarczy dopłacić 10 zł do ceny regularnej dowolnej pizzy, by ta serowa uczta w królewskim wydaniu podbiła Twoje serce i podniebienie.

Rozsmakuj się już dziś w Pizzy Królewskiej – to rozkaz!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.