Komunikaty PR

Jej smakowitość – Pizza Królewska wraca na salony

2021-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

W restauracjach Pizza Hut w całej Polsce już od 30 listopada na wszystkich miłośników gorącego, ciągnącego się sera czeka iście królewska uczta. Klienci będą mogli wzbogacić każdy ulubiony smak pizzy serowymi kieszonkami, zarówno przy zamówieniu na miejscu, na wynos, jak i w dostawie.

Przepis na Pizzę Królewską jest powszechnie znany: musi być obficie i na bogato. Pizza Królewska w Pizza Hut powstała na cześć wszystkich tych, którzy wyznają zasadę, że przepysznego, ciągnącego się sera nigdy dość. Królewska nowość daje możliwość ukoronowania ulubionego smaku dużej pizzy wyśmienitymi kieszonkami. Każda z nich wypełniona jest ciągnącą się mozzarellą, która zmaksymalizuje radość z jedzenia ulubionej pizzy. To idealna propozycja nie tylko dla serożerców, zachwyceni nią będą również Ci, po których do tej pory brzegi od kawałków pizzy dojadali inni.

Pizza Królewska jest idealną propozycją dla osób naprawdę głodnych serowych doznań. Duża pizza w królewskim wydaniu wystarczy na zaspokojenie głodu dwóch, a może nawet trzech osób, które w jesienno-zimowe dni i wieczory lubią poprawić sobie nastrój nie tylko ciepłą herbatą, ale również obfitym i sycącym daniem. Przepyszne ranty w kształcie kieszonek wypełnione gorącym serem na pewno zmienią przyzwyczajenia wielu z nas. Od teraz zaczniemy jeść pizzę rozpoczynając od jej brzegów, zamiast jak dotychczas od środka.

Skosztować tej królewskiej uczty możesz od 30 listopada we wszystkich restauracjach Pizza Hut oraz zamawiając Pizzę Królewską na wynos i w dostawie. Każdą pizzę możesz wybrać w opcji Królewskiej. Wystarczy dopłacić 10 zł do ceny regularnej dowolnej pizzy, by ta serowa uczta w królewskim wydaniu podbiła Twoje serce i podniebienie.

Rozsmakuj się już dziś w Pizzy Królewskiej – to rozkaz!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu. Biuro prasowe
2024-04-12 | 10:00

Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu.

Ruszyła kolejna edycja współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga produktów mlecznych – zastosowanie selekcji genomowej
Przemysł spożywczy Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
2024-04-10 | 16:30

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały
Przemysł spożywczy Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów
2024-04-09 | 10:45

Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.