John Deere ogłasza zmianę w zarządzie
Firma John Deere ogłosiła zmianę w kierownictwie wyższego szczebla dotyczącą oddziału w Europie, Afryce oraz na Bliskim i Środkowym Wschodzie. Tym samym Alejandro Sayago obejmie rolę wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu maszyn rolniczych i do pielęgnacji terenów zieleni w regionie 2. Zastąpi tym samym Denny'ego Docherty, który odejdzie na emeryturę z dniem 31 października 2020.
Piastując nowe stanowisko, Alejandro Sayago będzie nadal zarządzał zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie strategii Grow Time w regionie oraz zadba o pomyślną realizację modelu Smart Industrial. Skupi się także na przejściu centralnej organizacji sprzedaży i marketingu do siedziby w Walldorf (Niemcy). Dodatkowo, będzie kontynuował wysiłki firmy nakierowane na utworzenie najbardziej rozbudowanej sieci dealerów maszyn rolniczych i maszyn do pielęgnacji terenów zieleni w regionie. Alejandro obejmie nowe stanowisko z dniem 1 października.
Alejandro dołączył do firmy w 1992 roku jako inżynier w John Deere Industrias w Meksyku, obejmując stanowiska administracyjne i operacyjne. Później został oddelegowany do realizacji zadań z obszaru marketingu, sprzedaży i strategii działania w Stanach Zjednoczonych, Urugwaju i Brazylii. W 2012 roku został dyrektorem jednostki biznesowej Maszyny rolnicze i do pielęgnacji terenów zieleni, skupiając się na działaniach strategicznych. Dwa lata później został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu odpowiedzialnym za działania w Ameryce Łacińskiej (region 3). Od lutego 2019 r. Alex jest dyrektorem ds. strategii korporacyjnej i rozwoju biznesowego. Ponadto pomaga opracowywać model Smart Industrial.
"Alejandro jest jednym z moich zaufanych doradców. Pomaga opracowywać strategię Grow Time, która w pełni wpisuje się w model Smart Industrial", powiedział Denny Docherty. "Znam Alexa zarówno prywatnie, jak i zawodowo, od 15 lat i mogę zapewnić, że region i dealerzy John Deere zyskują doskonałego lidera i świetnego współpracownika", dodał Docherty.
Denny Docherty dołączył do zespołu Deere w 1998 roku i piastował różne stanowiska kierownicze w obszarze sprzedaży, marketingu oraz działań strategicznych. W styczniu 2019 roku objął swoją bieżącą rolę i stał się odpowiedzialny za koordynowanie sprzedażą oraz aktywnościami marketingowymi w regionie 2. Przewodniczył zespołowi odpowiedzialnemu za wdrażanie strategii Grow Time, który za jego kadencji rzeczywiście poczynił spore postępy i jest na dobrej drodze do osiągnięcia zamierzonych celów. W trakcie swojej kariery w firmie Denny wyróżniał się bogatym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i marketingu, z pasją podchodził do kwestii obsługi klienta, doskonale rozumiejąc istotną rolę kanałów dealerskich. Cechowało go także nakierowanie na osiąganie jak najlepszych wyników. Z powodów rodzinnych Denny zdecydował się odejść na emeryturę z dniem 31 października 2020.
Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
Sytuacja w rolnictwie w 2024 i prognoza krótkookresowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.