Już dwunastu producentów pomp ciepła w ofercie Woltair
Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, współpracuje już z dwunastoma markami oferującymi pompy ciepła. Firma ogłosiła, że dotychczas największą popularnością klientów cieszyły się produkty Panasonic.
Woltair to marketplace, który w swojej ofercie posiada urządzenia najwyższej jakości od wszystkich wiodących marek na rynku. Urządzenia można zamówić w niezwykle prosty sposób – fachowcy Woltair zagwarantują, że pompa ciepła będzie najlepiej dobrana do danego gospodarstwa domowego, a instalacja zostanie wykonana przez monterów, którzy zostali przeszkoleni przez firmę i posiadają certyfikat jakości. Producenci, których urządzenia są oferowane przez Woltair, przechodzą także proces weryfikacji. Produkty muszą posiadać przede wszystkim pełną certyfikację, być uznaną marką na rynku, a także oferować wsparcie dla firm inżynierskich, jak i klientów końcowych.
„Producenci, którzy współpracują z naszą firmą mają pewność, że Woltair dba o najwyższą jakość standardów montażowych, a wykonane przez nas instalacje będą dla nich najlepszą wizytówką. Dodatkowo dzięki naszym dobrym wynikom sprzedażowym wspieramy producentów w popularyzacji ich marek” – komentuje Michał Borek, Country Manager, Woltair Polska. „Produkty Panasonic od lat cieszą się uznaniem wśród klientów, dlatego pomp ciepła tej firmy nie mogło zabraknąć w naszej ofercie. Panasonic przykłada bardzo dużą wagę do odpowiedniego przeszkolenia instalatorów, co jest spójne z wizją Woltair” – dodaje Michał Borek.
„Bardzo cieszymy się, że w ofercie Woltair znajdują się pompy ciepła Panasonic. Mamy nadzieję, że wspólne wysiłki i praca, a także spójna wizja odnośnie szkoleń dla instalatorów przyniosą efekty. Pompy ciepła Panasonic wyróżnia bardzo dobra jakość i niezawodność, potwierdzona ogromną ilością zamontowanych urządzeń, dlatego jeszcze bardziej cieszymy się, że nasz produkt może być popularyzowany przez taką markę jak Woltair” – mówi Jakub Traczyk, A2W Produkt Manager, Panasonic.
Woltair współpracuje obecnie z kilkunastoma producentami pomp ciepła, firma oferuje także swój autorski produkt – WLTR. Woltair zapewnia klientów, że wykona instalację w sposób szybki i jakościowy. Jeśli pompa ciepła nie zostanie zamontowana w ciągu 30 dni od wyrażenia gotowości przez klienta, firma zobowiązuje się do zwrócenia 50% kosztów umowy.
Więcej informacji o tej promocji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.