Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą cieszyć się rozgrzewającymi daniami w ten chłodny, zimowy czas.
Polacy nie wyobrażają sobie Świąt bez „Kevina Samego w Domu”, a Japończycy celebrują Boże Narodzenie w towarzystwie soczystych kawałków kurczaka z KFC. Na świątecznych stołach w Japonii króluje specjalny zestaw, w skład którego wchodzi kultowy kurczak w świątecznym kubełku, sałatka Coleslaw oraz ciasto, serwowane na dekoracyjnych talerzykach. Teraz ci, którzy zazdroszczą Japończykom tej unikatowej tradycji, będą zachwyceni.
Święta coraz bliżej, a żeby czas oczekiwania umilić również fanom złocistego kurczaka, KFC przygotowało prezent, który rozgrzeje i serca, i podniebienia. Już od 1 grudnia rusza wyjątkowy Kalendarz Grudniowych Okazji KFC, pełen promocji na dania z najlepszym, chrupiącym kurczakiem. Codziennie w aplikacji KFC na Android i iOS będzie czekać nowa pula niespodzianek, a w piątki – wyjątkowa oferta na cały weekend.
Kalendarze adwentowe już od 150 lat towarzyszą nam w oczekiwaniu na Boże Narodzenie. W dzieciństwie otwieranie niewielkich okienek, za którymi kryły się czekoladki w różnych kształtach przynosiło wiele radości i ekscytacji. Jako dorośli też możemy zaserwować sobie odrobinę przyjemności, a najlepiej - podzielić się nią też z innymi. Zdradzimy, że promocje w KFC będą zachęcały do wspólnych posiłków. Bo najcenniejszym prezentem jest czas spędzony razem – z rodziną czy przyjaciółmi, a w połączeniu z pysznym jedzeniem to prawdziwy present perfect. Wypatrujcie swoich ulubionych produktów i dzielcie się nimi z bliskimi!
Gamerzy stworzą własne turniejowe zestawy z KFC
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Firmy nie znają korzyści z wdrażania zrównoważonego rozwoju. Swój ślad węglowy mierzy tylko co piąta firma
21 proc. firm nie dostrzega żadnych korzyści z wdrażania zrównoważonego rozwoju, a 16 proc. nie umie takich wskazać – wynika z badania Kantar dla BASF Polska. Organizacje, które takie działania mają w swojej strategii i je realizują, mają w tej kwestii odmienne zdanie. Poza ochroną środowiska wskazują na tak istotne kwestie jak korzyści wizerunkowe, ekonomiczne i szybszy rozwój firmy. Do podnoszenia świadomości mają służyć takie programy jak „Razem dla Planety” spółki BASF, który nagradza liderów takich działań i ich innowacyjne projekty.
Polityka
Zaangażowanie północnokoreańskich żołnierzy eskaluje konflikt w Ukrainie. Europosłowie wzywają do większej współpracy obronnej w UE
W połowie listopada amerykański Departament Stanu i wywiad Korei Południowej potwierdziły, że wojska Korei Północnej biorą bezpośredni udział w rosyjskiej wojnie przeciwko Ukrainie. Rezolucja Parlamentu Europejskiego potępia zaangażowanie reżimu Kim Dzong Una i podkreśla, że ta nowa faza wojny może mieć poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa Europy. Europosłowie wzywają UE do podjęcia zdecydowanych kroków.
Infrastruktura
Frontex chce stworzyć cyfrowego bliźniaka zewnętrznych granic UE. Umożliwi to przygotowanie na różne scenariusze i zagrożenia
W pierwszych 10 miesiącach 2024 roku liczba nielegalnych przekroczeń zewnętrznej granicy UE spadła o 43 proc. r/r, do 191,9 tys. – wynika z danych Frontexu. Presja migracyjna wciąż pozostaje wysoka, a rosnącymi zagrożeniami są też m.in. terroryzm i transgraniczna przestępczość. W ich zwalczaniu coraz większą rolę odgrywają technologie, które wspierają operacje ochrony i zarządzania granicami UE. Jedną z nowych inicjatyw Frontex jest konkurs dotyczący cyfrowego bliźniaka, który może służyć symulacji różnych sytuacji zagrożenia na granicach zewnętrznych UE i scenariuszy reagowania.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.