KAMAZ-master i Goodyear gotowi zwyciężyć w Rajdzie Dakar
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear przedłużył współpracę z zespołem KAMAZ-master jako oficjalny dostawca opon. Obaj partnerzy z niecierpliwością oczekują dalszej udanej współpracy i kolejnego miejsca na podium w Rajdzie Dakar. Ciężarówki KAMAZ-master, wyposażone w opony Goodyear, wyruszą na trasę rajdu 3 stycznia 2021 roku.
Samochody ciężarowe biorące udział w Dakarze muszą jeździć na standardowych oponach, dostępnych dla każdego konsumenta czy floty. W poprzednim sezonie zespół KAMAZ-master był niezwykle zadowolony z nadzwyczajnych osiągów i wytrzymałości opon Goodyear ORD Off Road, które doskonale sprawdziły się w najbardziej zróżnicowanych warunkach i pomogły zespołowi zająć pierwsze i drugie miejsce na podium.
„Sukces zespołu KAMAZ-master świadczy o zaawansowanych możliwościach trakcyjnych i trwałości karkasów naszych produktów terenowych w bardzo trudnych warunkach. Takich samych korzyści można oczekiwać od wszystkich opon Goodyear opracowanych z myślą o różnych zastosowaniach i branżach, na drogach i w terenie” – wyjaśnił Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych w Europie. „Zarządzanie flotą lub firmą często przypomina udział w wyścigu, w którym każdy aspekt ma znaczenie, a celem jest dostarczenie towaru na czas, spełniając przy tym najwyższe standardy jakości i oczekiwania klientów przy jednoczesnej optymalizacji ogólnej wydajności floty. Podobnie jak w Rajdzie Dakar, trzeba ufać sprzętowi i partnerom.”
„To był bardzo trudny rok. Pandemia utrudniła przygotowanie ciężarówek i wpłynęła na programy szkoleniowe załóg. Patrząc wstecz na miniony sezon i biorąc pod uwagę bezprecedensową sytuację, można go opisać jako intensywny i chaotyczny. Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom, że zostali z nami pomimo trudności” – powiedział Władimir Czagin, szef zespołu KAMAZ-master. „Jesteśmy gotowi do wyścigu, ciężarówka jest bardzo solidna i dobrze wyposażona, w tym w najnowsze technologie. W Dakarze po raz kolejny chętnie pokażemy, co potrafimy, aby nie zawieść naszych partnerów i fanów!”
Zespół ma duże oczekiwania wobec nowych, zaawansowanych rozwiązań technicznych i ulepszeń komponentów w ciężarówkach KAMAZ-master Dakar 2021.
43. edycja Rajdu Dakar rozpocznie się 3 stycznia w Dżuddzie, w Arabii Saudyjskiej. Po przejechaniu pustyni Półwyspu Arabskiego, karawana wyścigowa dotrze 15 stycznia do wybrzeża Morza Czerwonego. Trasa będzie zupełną nowością dla zespołów – będzie wiodła przez wspaniałe wydmy, skaliste kaniony i szybkie odcinki, które sprawdzą możliwości ciężarówek, opon oraz umiejętności zespołów.
W tym roku zespół KAMAZ-master wystawi w Dakarze cztery ciężarówki wyścigowe KAMAZ-43509. W skład zespołu wchodzą aktualny mistrz Dakaru – Andej Karginow, zwycięzca rajdu Silk Road 2019 – Anton Szybałow, a także Ajrat Mardiejew i Dmitri Sotnikow. Zespoły będą bronić mistrzowskich tytułów w klasyfikacji samochodów ciężarowych tego słynnego i wyczerpującego rajdu.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.