KAMAZ-master i Goodyear gotowi zwyciężyć w Rajdzie Dakar
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear przedłużył współpracę z zespołem KAMAZ-master jako oficjalny dostawca opon. Obaj partnerzy z niecierpliwością oczekują dalszej udanej współpracy i kolejnego miejsca na podium w Rajdzie Dakar. Ciężarówki KAMAZ-master, wyposażone w opony Goodyear, wyruszą na trasę rajdu 3 stycznia 2021 roku.
Samochody ciężarowe biorące udział w Dakarze muszą jeździć na standardowych oponach, dostępnych dla każdego konsumenta czy floty. W poprzednim sezonie zespół KAMAZ-master był niezwykle zadowolony z nadzwyczajnych osiągów i wytrzymałości opon Goodyear ORD Off Road, które doskonale sprawdziły się w najbardziej zróżnicowanych warunkach i pomogły zespołowi zająć pierwsze i drugie miejsce na podium.
„Sukces zespołu KAMAZ-master świadczy o zaawansowanych możliwościach trakcyjnych i trwałości karkasów naszych produktów terenowych w bardzo trudnych warunkach. Takich samych korzyści można oczekiwać od wszystkich opon Goodyear opracowanych z myślą o różnych zastosowaniach i branżach, na drogach i w terenie” – wyjaśnił Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych w Europie. „Zarządzanie flotą lub firmą często przypomina udział w wyścigu, w którym każdy aspekt ma znaczenie, a celem jest dostarczenie towaru na czas, spełniając przy tym najwyższe standardy jakości i oczekiwania klientów przy jednoczesnej optymalizacji ogólnej wydajności floty. Podobnie jak w Rajdzie Dakar, trzeba ufać sprzętowi i partnerom.”
„To był bardzo trudny rok. Pandemia utrudniła przygotowanie ciężarówek i wpłynęła na programy szkoleniowe załóg. Patrząc wstecz na miniony sezon i biorąc pod uwagę bezprecedensową sytuację, można go opisać jako intensywny i chaotyczny. Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom, że zostali z nami pomimo trudności” – powiedział Władimir Czagin, szef zespołu KAMAZ-master. „Jesteśmy gotowi do wyścigu, ciężarówka jest bardzo solidna i dobrze wyposażona, w tym w najnowsze technologie. W Dakarze po raz kolejny chętnie pokażemy, co potrafimy, aby nie zawieść naszych partnerów i fanów!”
Zespół ma duże oczekiwania wobec nowych, zaawansowanych rozwiązań technicznych i ulepszeń komponentów w ciężarówkach KAMAZ-master Dakar 2021.
43. edycja Rajdu Dakar rozpocznie się 3 stycznia w Dżuddzie, w Arabii Saudyjskiej. Po przejechaniu pustyni Półwyspu Arabskiego, karawana wyścigowa dotrze 15 stycznia do wybrzeża Morza Czerwonego. Trasa będzie zupełną nowością dla zespołów – będzie wiodła przez wspaniałe wydmy, skaliste kaniony i szybkie odcinki, które sprawdzą możliwości ciężarówek, opon oraz umiejętności zespołów.
W tym roku zespół KAMAZ-master wystawi w Dakarze cztery ciężarówki wyścigowe KAMAZ-43509. W skład zespołu wchodzą aktualny mistrz Dakaru – Andej Karginow, zwycięzca rajdu Silk Road 2019 – Anton Szybałow, a także Ajrat Mardiejew i Dmitri Sotnikow. Zespoły będą bronić mistrzowskich tytułów w klasyfikacji samochodów ciężarowych tego słynnego i wyczerpującego rajdu.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.