Komunikaty PR

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

2020-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delmik ( 0.25 MB )

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.

Delmik to z sentymentem wspominany przez konsumentów bohater marki Delma. Teraz powraca do komunikacji, zachęcając w spotach reklamowych do sięgania po Delmę w nowej odsłonie, z zawartością aż 80% tłuszczu. Delmik to pomocnik domowej kuchni, z którym przygotowanie każdego dania będzie jeszcze prostsze. Pomoże przyrządzić nie tylko pyszne śniadania, ale także różnorodne, uwielbiane przez rodzinę dania obiadowe i kolacje - w myśl hasła „Smaruj, gotuj, smaż!”.  To wszystko za sprawą uniwersalności Delmy Maślany Smak. Dzięki zwiększonej zawartości tłuszczu oraz nowej formule możliwe jest nie tylko użycie jej do smarowania, ale również do gotowania i smażenia.

 

Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, Marketing Category Manager Upfield.

 

Delmik jako bohater nowej kampanii przedstawi główne zalety produktu, czyli uniwersalność, zawartość 80% tłuszczu oraz maślany smak. Z Delmikiem przygotowanie dań będzie jeszcze łatwiejsze i... smaczniejsze! 

 

Uniwersalne zastosowanie i maślany smak

Delma gości na polskich stołach od ponad 20 lat. W tym czasie konsumenci przywykli do jej wysokiej jakości oraz maślanego smaku. Teraz produkt zyskuje również miano uniwersalnego. Nową formułę produktu udoskonalono o zawartość 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak pomoże w przygotowaniu pysznych posiłków dla całej rodziny. Idealnie nadaje się ona do smarowania, gotowania oraz smażenia. Produkt wyjęty prosto z lodówki nadaje się od razu do użytku. Mamy pewność, że dzięki temu codzienne dania udadzą się znakomicie!

Kampania jest wspierana spotami w TV oraz działaniami digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.