Komunikaty PR

Kantory internetowe w systemie SEPA

2020-05-07  |  08:13
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

Bezpośrednia integracja z SEPA umożliwia zaoferowanie klientom tych serwisów rachunków płatniczych z indywidualnym numerem IBAN dla EURO, a ponadto umożliwi Currency One wejście na rynek korporacyjny – obsługę innych instytucji finansowych. Wkrótce, dzięki SEPA Instant, kantory internetowe należące do spółki Currency One umożliwią błyskawiczne przelewy w euro, nawet w 60 sekund. Do tej pory nie umożliwił tego żaden polski fintech ani bank.

- Jako pierwsza polska pozabankowa instytucja płatnicza będziemy mogli zaoferować  rachunek IBAN w walucie EUR. Oznacza to, że nasi klienci nie będą potrzebowali już rachunków walutowych w euro w banku. Rachunek nasz może teraz służyć zarówno do wysyłki, jak i odbioru euro, a klient bezpośrednio będzie widniał jako nadawca/odbiorca przelewu - tłumaczy Miron Miesczak, Dyrektor ds. Partnerstw Strategicznych Currency One.

Posiadanie rachunków w systemie SEPA przyspieszy księgowanie euro, a uczestnictwo Currency One w SEPA Instant umożliwi transfer środków w czasie rzeczywistym na niektórych europejskich rynkach.

- W Polsce to dopiero nowość, ale w Niemczech czy Austrii pokrycie w przelewach Instant wynosi 87 proc. Praktycznie więc będziemy mogli zaoferować klientom Walutomatu i InternetowyKantor.pl przelewy natychmiastowe w zasadzie do całych Niemiec i Austrii - dodaje Bartosz Grycza, Product Development Manager w Currency One.

Poznańska spółka Currency One od 10 lat jest jednym z liderów rynku wymiany walut. W jej serwisach, Walutomacie i InternetowyKantor.pl zarejestrowało się już ponad 650 tys. klientów, którzy korzystają z wymiany walut oraz przelewów zagranicznych do ponad 50 krajów na świecie.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę
Gospodarka SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
2024-12-20 | 08:00

SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB

SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, umacnia swój pozytywny wpływ na lokalne gospodarki. Firma zleciła firmie doradczej Oxford Economics
Gospodarka Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
2024-12-19 | 15:06

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.