Komunikaty PR

Keller Polska wspiera drugą edycję „Domu z Serca”

2022-06-15  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Trwa druga edycja akcji „Dom z Serca”, w której Budimex  wraz z Partnerami buduje do stanu „pod klucz” dom dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Prace wykończeniowe idą pełną parą! Już niebawem, dzięki pomocy wielu Sponsorów, m.in. firmy Keller, Pani Iwona i Pan Krzysztof wraz z dziećmi będą mogli zamieszkać w nowym, wymarzonym domu.

Pani Iwona i pan Krzysztof są rodzicami szóstki dzieci, w tym dwojga przewlekle chorych. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, pani Iwona i pan Krzysztof rozpoczęli budowę własnego domu na odziedziczonej działce. Niestety, ze względu na trudną sytuację materialną, prace wstrzymano. Budimex wraz z Partnerami postanowił pomóc rodzinie dokończyć budowę domu do stanu „pod klucz”. Do akcji „Dom z Serca 2” jako jedna z pierwszych przyłączyła się firma Keller - jedna z wiodących na rynku firm w sektorze budownictwa geotechnicznego.

– Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała. Pomysł nam się bardzo spodobał, ponieważ efekty takiego wsparcia są widoczne i przekładają się na poprawę komfortu życia konkretnych ludzi. Keller Polska posiada oddziały i pracuje na budowach w różnych miejscach w Polsce. Czujemy odpowiedzialność za otoczenie, w którym pracujemy i  w miarę naszych możliwości staramy się wspierać lokalne społeczności. Jeśli swoim wsparciem możemy poprawić warunki życia choćby kilku osób to staramy się to robić. Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło  – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Firma Keller jest partnerem „Domu z Serca 2” od początku trwania akcji i jest jednym z jej największych donatorów, a także partnerem Budimeksu w wielu innych projektach budowlanych.

- Firma Keller zaangażowała się w finansowanie wyposażenia do domu Pani Iwony i Pana Krzysztofa oraz ich sześciorga dzieci. Jesteśmy bardzo wdzięczni za ten akt serca, dobroczynności i wsparcia, który przyjęła rodzina z Brus. Dziękujemy za zaangażowanie w całą budowę domu i cieszymy się, że mamy tak odpowiedzialnego i  fantastycznego partnera w tej akcji – mówi Michał Wrzosek, Rzecznik Prasowy Budimex SA.

Dzięki wsparciu firmy Keller oraz innych Partnerów akcji już niedługo rodzina z Brus będzie mogła cieszyć się nowym, wymarzonym domem.

Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.