KiK: „rozwój” odmieniamy przez wszystkie przypadki
Sklepy, oferujące szeroką ofertę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, znane pod pojęciem value retailers od lat cieszą się w Polsce dużą popularnością. Sieć sklepów KiK to jeden z wiodących przedstawicieli tego sektora, który tylko w tym roku uruchomił sklep internetowy i wprowadził atrakcyjny program lojalnościowy myKiK, wszystko to połączone z dalszymi otwarciami sklepów stacjonarnych. O tym, jak prezentują się dalsze plany marki opowiada Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający sieci.
Blisko 30-letnia historia pisana w kilkunastu krajach Europy, rosnąca liczba sklepów, która przekroczyła już dawno liczbę 4.000 miejsc, w których „Klient jest Królem”, a zakupy zrobimy korzystnie, modnie i z pomysłem. Sieć sklepów KiK, bo o niej mowa, od ponad 10-ciu lat z sukcesem kształtuje sektor value retailers w Polsce i nie zamierza się zatrzymywać, o czym zapewnia dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK, Jan Skowron.
– Sektor value retailers stanowi coraz poważniejszą część rynku w Polsce, a my konsekwentnie, od ponad 10 lat wspieramy ten rozwój na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim poprzez otwarcia kolejnych sklepów, by dać jak największej liczbie klientów możliwość zrobienia zakupów jak najbliżej miejsca zamieszkania, ale także przez oferowanie klientom coraz to nowych doświadczeń. Choć zmierzamy w kierunku 500 sklepów w całej Polsce, wiemy, że wciąż jeszcze jest przestrzeń na kolejne salony naszej sieci. – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK i dodaje: w tym roku otworzyliśmy nowy etap dla KiK Polska, a może nawet i całego sektora value retailers w naszym kraju, uruchamiając sklep internetowy. Choć na dokładne podsumowania przyjdzie jeszcze czas, już po kilku miesiącach funkcjonowania sklepu online nie mamy wątpliwości, że była to właściwa decyzja.
Nowa jakość doświadczeń
Pierwsza połowa 2023 roku podwójnie wzmocniła customer experience, oferowane przez sieć sklepów KiK – poza sklepem internetowym, brand uruchomił program lojalnościowy myKiK, który od pierwszych dni cieszy się ogromną popularnością.
– Rozwój sektora tzw. dyskontów niespożywczych wpływa także na to, że możemy dotrzeć do kolejnych grup klientów. Choć atrakcyjna cena jest nadrzędną wartością naszej oferty, to od dawna udowadniamy, że wybierając tańsze produkty klient nie musi, a nawet nie powinien rezygnować z jakości. Najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że w ramach naszej oferty tekstylnej można znaleźć m.in. produkty wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej. Aktywność w mediach społecznościowych, w tym prowadzenie działań z influencerami wspiera nas w inspirowaniu potencjalnych i obecnych klientów, poprzez pokazywanie dostępnych produktów w realnych aranżacjach czy gotowych stylizacjach. Wszystko to sprawia, że poszerza się grono odbiorców naszej oferty – począwszy od tych, którzy lubią robić zakupy w niskich cenach, przez tych ceniących swój czas, aż po tych, którzy szukają najbardziej atrakcyjnej relacji jakości do ceny – mówi Jan Skowron i dodaje: tak szeroko zakrojony zakres działań, połączony z niesłabnącą ekspansją sklepów nie byłby możliwy, gdyby nie zespół KiK. Dziś zatrudniamy ponad 2.500 osób, co czyni nas jednym z największych pracodawców w Polsce, a ta liczba będzie tylko wzrastać.
Najbliższy cel ekspansyjny KiK to osiągnięcie 650 sklepów w Polsce, choć marka podkreśla, że jest to raczej kierunkowa działań, a nie ich finał. W ostatnim czasie nastąpiła zmiana u sterów KiK. Stanowisko dyrektora zarządzającego objął Jan Skowron – doświadczony manager, od ponad 15 lat związanym z handlem detalicznym i hurtowym w Europie i Ameryce Północnej. W poprzednich latach zarządzał markami odzieżowym w centralnej Europie, pełniąc stanowisko managing directora.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.