Komunikaty PR

Klienci ​​Bolt Market uratowali 80 ton jedzenia

2024-02-27  |  08:00
Biuro prasowe

Dostępna w Bolt Market kategoria „Uratuj nas!”, której celem jest ograniczenie marnowania żywności w sklepach, pozwoliła uratować w ubiegłym roku globalnie 80 ton jedzenia. Również Polacy coraz chętniej kupują żywność, która jest bliska terminu przydatności. Od uruchomienia kategorii, w sklepach Bolt Market nad Wisłą uratowane zostało już 8 ton produktów spożywczych. 

Kategoria „Uratuj nas!” została uruchomiona w maju ub. roku, aby ograniczyć marnowanie żywności w sklepach Bolt Market w Polsce i na świecie. Oferuje ona zniżki do 40% na produkty, którym zbliża się data ważności lub terminu „najlepiej spożyć przed”. W Polsce, produktami które najczęściej można znaleźć w kategorii “Uratuj nas!” są mięso i ryby. Sklepem Bolt Market, który w którym uratowano najwięcej żywności jest ten na Mokotowie. 

Dzięki swojej wiodącej w branży technologii, Bolt Market może optymalizować stany magazynowe i logistykę swoich sklepów, dostarczając tylko tyle produktów, ile potrzeba, na podstawie analizy zamówień składanych na platformie. W ten sposób może dokładniej odpowiedzieć na potrzeby klientów i zminimalizować nadwyżki żywności, które mogłyby zostać wyrzucone. Minimalizując marnowanie żywności w lokalnych sklepach Bolt Market, platforma może wpłynąć na lokalną społeczność poprzez oferowanie przystępnych cen i promowanie odpowiedzialnych zakupów spożywczych.

- Problem marnowania żywności dotyczy wielu lokalnych społeczności, w których działa Bolt Market. Aż 8-10% globalnej emisji gazów cieplarnianych jest z tym związanych, a na całym świecie około 931 milionów ton jedzenia trafia co roku do śmieci. Dzięki kategorii „Uratuj nas!” chcemy wspierać lokalną społeczność w przeciwdziałaniu marnowania żywności, zapobiegając jej zepsuciu jeszcze przed opuszczeniem sklepu. Uratowanie w ubiegłym roku 80 ton żywności w sklepach Bolt Market na całym świecie to krok w dobrym kierunku i zamierzamy jeszcze ściślej współpracować z lokalnymi społecznościami w walce z marnowaniem żywności w 2024 roku - komentuje Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market w Polsce. 

Bolt Market działa w Polsce od 2021 roku. Sklepy Bolt Market są czynne od 8 rano do północy (w zależności od lokalizacji), od poniedziałku do niedzieli. Usługi dostawy artykułów spożywczych Bolt stanowią uzupełnienie usług mobilnych Bolt, przyczyniając się do tworzenia lepszych miast dla ludzi.

 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.