Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos!
Škoda, która w swoim DNA ma ciągłe szukanie innowacyjnych dróg rozwoju, jako pierwsza marka w Polsce postawiła na spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Materiał można obejrzeć na kanale YouTube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=OBSNiHshryA.
Dolby Atmos to technologia pozwalająca uzyskać efekt kopuły dźwiękowej, dzięki której wrażenia słuchowe odbiorców są jeszcze lepsze i bardziej realistyczne. Innowacja umożliwia precyzyjne rozmieszczenie dźwięków w trójwymiarowej przestrzeni, dając poczucie, że jest się uczestnikiem wydarzeń. Osoby oglądające spot mogą więc poczuć się jak towarzysze bohaterów filmu - ratowników TOPR. W spocie Škoda po raz kolejny pokazuje ich ciężką i wymagającą wyrzeczeń pracę.
– Škoda wspiera wymagającą pracę ratowników TOPR już od 20 lat! Uznaliśmy, że jest to świetna okazja, aby przygotować coś zupełnie nowego i bardziej angażującego. Jestem niezwykle dumny, że Škoda po raz kolejny przeciera szlaki i jako pierwsza w Polsce wprowadza innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda Polska.
Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine we współpracy z domem produkcyjnym ONES. Technologię na potrzeby reklamy wykonało Kino Helios, a finalną wersję możemy zobaczyć w stacjach telewizyjnych oraz w kinach.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.