Komunikaty PR

Koleje Dolnośląskie latem z "Latem z KD"

2020-06-26  |  13:45

Rusza wakacyjna akcja pn. „Lato z KD”, mająca na celu wsparcie odbudowy ruchu turystycznego. Będzie trwała przez trzy wakacyjne miesiące i docelowo swoim zasięgiem obejmie całe Województwo Dolnośląskie. Od 27 czerwca w ramach „Lato z KD” ze specjalnych udogodnień transportowych będą mogli skorzystać ci, którzy na kierunek weekendowego wypadu obiorą Milicz lub Park Krajobrazowy Gór Sowich. Ponadto, z biletem KD, podróżni otrzymają dodatkową zniżkę na bilet wejściowy do wybranych atrakcji.

Dolny Śląsk jest wspaniały turystycznie, dlatego chcemy zachęcić jego mieszkańców oraz wszystkich, którzy odwiedzają nasze województwo, do poznania każdego jego zakątka. Praktycznie każdy znajdzie tu coś, co go urzeknie lub odpowie na jego zainteresowania – mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich. – Stawiamy na mocną promocję wszystkich walorów regionu, a do niektórych miejsc – dzięki aktywnemu współdziałaniu samorządów – zapewnimy dojazd nawet tam, gdzie nie docierają nasze pociągi.

Efektem współpracy spółki z samorządami lokalnymi i instytucjami są autobusy, które będą dowozić pasażerów bezpośrednio z dworców kolejowych do dedykowanych atrakcji. Spółka porozumiała się już w tej sprawie z gminą Bielawa i gminą Stoszowice oraz samorządową spółką Stawy Milickie S.A. Po zakupie biletu Kolei Dolnośląskich, pasażerowie będą mogli bezpłatnie skorzystać z transportu autobusowego. Osoby, które wybiorą Stawy Milickie, dojadą z milickiego dworca bezpośrednio do Rudy Sułowskiej, na której terenie znajduje się kompleks Stawów Milickich. Natomiast na amatorów Parku Krajobrazowego Gór Sowich w Bielawie będzie czekał autobus, którym dotrą do Jeziora Bielawskiego, na Leśny Dworek lub aż do Srebrnej Góry.

To jednak dopiero początek działań dolnośląskiego przewoźnika.

Formuła tej akcji pozwala nam na stałe poszerzanie jej zasięgu. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi samorządami, dzięki którym w najbliższych kilkunastu dniach powinniśmy znacząco ułatwić dojazd do następnych ważnych punktów turystycznych, głównie w Karkonoszach, choć nie tylko – kontynuuje Rodak.

Spółka nie zapomina również o miejscach, do których bezpośrednio można się dostać jej pociągami. Intensywną promocją, połączoną ze współpracą z instytucjami kultury i miejscami aktywności objęte zostaną połączenia m.in. do Szklarskiej Poręby, Kudowy Zdrój czy Wrocławia.

Wspólna promocja

Równie ważnym założeniem całego przedsięwzięcia jest wspólna promocja ruchu i kierunków turystycznych przez KD i ich Partnerów. Każdy z podmiotów biorących udział w „Lato z KD”, oprócz wzajemnego komunikowania o uczestnikach akcji, może liczyć także na wsparcie ze strony spółki w zakresie popularyzowania swojej oferty. Koleje Dolnośląskie uruchomią dedykowaną stronę internetową LatoZKD.pl oraz ruszą z szeroko zakrojonymi działaniami reklamowymi w mediach społecznych i tradycyjnych, które uzupełnią kampanię informacyjną w pociągach i kanałach sprzedaży.

Jesteśmy największym przewoźnikiem w regionie, spajamy całe województwo. Czujemy się więc w obowiązku, aby najmocniej oddziaływać na rzecz odbudowy ruchu turystycznego. Natomiast każdy samorząd lub instytucja, która chciałaby wzmocnić promocję swoich atutów turystycznych może do nas w każdej chwili dołączyć. Nasza inicjatywa jest otwarta dla wszystkich – kończy rzecznik.

Pełną informację dot. akcji „Lato z KD”, w tym tras bezpłatnych autobusów, udogodnień i zniżek u Partnerów akcji będzie można znaleźć na wspomnianej wyżej stronie LatoZKD.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.