Komunikaty PR

Komu wierzyć ws. pandemii? Debata o świecie po Covid-19

2020-04-29  |  10:42
Biuro prasowe

Fake newsy”, rządy ukrywające informacje o liczbie chorych, ograniczanie swobód obywatelskich i zamykanie granic. Ile tak naprawdę wiemy o światowej pandemii? Komu mogą ufać przedsiębiorcy i inwestorzy? Pojawiają się spekulacje, że globalny kryzys jest komuś na rękę. W nowym układzie sił, Chiny mogą spektakularnie zyskać kosztem USA i Unii Europejskiej, a technologie być panaceum na zapaść gospodarki. Komu możemy wierzyć, a kto wykorzystuje pandemię przeciwko nam?

5 maja o godz. 18:00 Uczelnie Vistula zapraszają na debatę online "Komu wierzyć ws. pandemii? Debata o świecie po Covid-19" bit.ly/VistulaDebata

W debacie wezmą udział:

  • dr hab., prof. Krzysztof Rybiński, były wiceszef NBP, ekonomista i ekspert ds. Big Data,
  • prof. dr hab. Witold Orłowski, były doradca Prezydenta, ekonomista,
  • dr hab., prof. Agnieszka Legucka, specjalistka ds. polityki międzynarodowej, analityczka PISM ds. Rosji,
  • Magdalena Rybicka, ekspertka ds. Chin,
  • dr hab., prof. Wawrzyniec Konarski, rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, politolog
    i socjolog.

Debatę poprowadzi dr Bartłomiej E. Nowak, prezes Grupy Uczelni Vistula, specjalista ds. polityki europejskiej.

 

Debata będzie transmitowana na profilach Uczelni:

na Facebooku https://www.facebook.com/uczelniavistula/

oraz LinkedIn http://linkedin.com/school/uczelniavistula

Szczegóły: https://www.vistula.edu.pl/o-nas/aktualnosci-i-wydarzenia/wydarzenia/komu-wierzyc-ws-pandemii-debata-o-swiecie-po-covid-19

 

 

 

Dodatkowe informacje:

 

Anna Jaglińska-Prawdzik

PR Manager

Uczelni Vistula

tel.: 506 195 376

e-mail: a.jaglinska@vistula.edu.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę
Gospodarka SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
2024-12-20 | 08:00

SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB

SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, umacnia swój pozytywny wpływ na lokalne gospodarki. Firma zleciła firmie doradczej Oxford Economics
Gospodarka Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
2024-12-19 | 15:06

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.