Komunikaty PR

Prościej, nowocześniej i wygodniej w nowej aplikacji Żappka

2024-10-23  |  13:00
Biuro prasowe

Topowa aplikacja Żappka jest na rynku już od 5 lat i niejeden raz zaskoczyła swoich użytkowników unikatowymi rozwiązaniami. Tym razem, w nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji, a użytkownicy w najbliższych tygodniach cyklicznie będą dostrzegać nowe rozwiązania Żappki. Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.

Jeszcze bardziej Żappka

Ulepszona wersja Żappki zawiera m.in. nowe funkcje umożliwiające korzystanie z usług spółek należących do Grupy Żabka.

Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej Grupy – komentuje Tomasz Suchański, Group Chief Executive Officer, President of the Management Committee.

W trakcie prac nad nową aplikacją przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne.

Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert. Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami – mówi Wojciech Krok, Managing Director, Żabka Future.

Ulepszona nawigacja i jeszcze więcej ofert

Wśród najważniejszych zmian użytkownicy dostrzegą m.in. podział oferty Żabki oraz menu, gdzie znajdą np. produkty PROSTO z PIECA. Podział zyskała sekcja Wszystko za żappsy – odtąd widoczna będzie osobno oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów. Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą. Użytkownicy otrzymali także nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów, m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Żappsy czasowo będą mogły być również wymieniane na monety w aplikacji Allegro. Klienci zyskają także nowe opcje płatności przez Google Pay lub Apple Pay.

Uruchomienie nowej aplikacji wspiera kampania marketingowa promująca sposoby wykorzystania żappsów, w której udział wezmą influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek i Czvjnik.

Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom etapowo. Informacje o dostępnej aktualizacji dostępne będą w dotychczasowej wersji aplikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii Biuro prasowe
2024-10-28 | 09:30

Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii

Grupa Wittchen, specjalizująca się w sprzedaży galanterii skórzanej, akcesoriów podróżnych i obuwia z segmentu premium, uruchomiła trzeci salon stacjonarny
Handel 4 największe błędy popełniane przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C
2024-10-25 | 15:49

4 największe błędy popełniane przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C

Powodzenie w ekspansji marek sektora B2C na nowych rynkach wymaga czegoś więcej, niż tylko otwarcia sklepów w nowych lokalizacjach. Jakie błędy firmy najczęściej popełniają w
Handel Szkoda czasu na nieefektywne rozwiązania w e-sklepach – kiedy czas na migrację?
2024-10-24 | 09:45

Szkoda czasu na nieefektywne rozwiązania w e-sklepach – kiedy czas na migrację?

Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę to strategiczna decyzja, która może znacznie przyspieszyć rozwój e-commerce. Jednak kwestie migracji budzą wątpliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ochrona środowiska

Polski przemysł nie jest gotowy na większy udział OZE. Potrzebne są inwestycje w magazyny energii

Mimo że magazyny energii potaniały w ciągu ostatniego roku aż czterokrotnie, to przedsiębiorcy wciąż są przekonani, że to bardzo kosztowna inwestycja. Eksperci podkreślają, że przy dobrej optymalizacji produkcji i zużycia energii zwrot z takiej inwestycji można osiągnąć już w ciągu dwóch lat od instalacji. Prognozowanie szczytowej produkcji i zużycia ułatwiane jest przez narzędzia sztucznej inteligencji. Inwestowanie w zieloną energię stanie się w najbliższych latach dla dużych przedsiębiorców koniecznością, ściśle związaną z wdrażaniem unijnej dyrektywy w sprawie efektywności energetycznej.

DlaWas.info

Firma

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspomaga pracę firm. Nie zawsze jest to bezpieczne

Adaptacja rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji w firmach jest coraz większa, ale przedsiębiorstwa muszą przyłożyć większą wagę do jej wykorzystywania w sposób świadomy i bezpieczny. – Dość powszechnym zjawiskiem w korporacjach jest obecnie tzw. Shadow AI, czyli wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji i narzędzi zewnętrznych dostawców do wspomagania pracy. Natomiast często odbywa się to bez wiedzy i świadomości działu IT – mówi Przemysław Biel z Synology Poland. To powoduje, że pracownicy często nieświadomie wysyłają prywatne dane firmy do zewnętrznego podmiotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.