Żabka rozgrzewa Polskę kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Przekąski PROSTO z PIECA rozgrzewają miłośników street foodu
Żabka od wielu lat inwestuje w rozwój oferty przekąsek na ciepło i jest kojarzona z możliwością zakupu hot doga, kawy czy panini. Tylko w ubiegłym roku sieć sprzedała 80 mln hot dogów, 14 mln panini i 6 mln chrupiących przekąsek z oferty PROSTO z PIECA.
Co się zatem zmieni? W ramach oferty gastronomicznej PROSTO z PIECA fani pieczonych przekąsek mogą skosztować m.in.: nuggetsów, stripsów z kurczaka, trzech rodzajów zapiekanek (z kurczakiem i serem, z pieczarkami i serem, z salami) oraz chrupiących frytek. Nie brakuje również burgerów, churrosów czy cieszących się sporym zainteresowaniem produktów w zestawach, czyli chrupboxach, np. nuggetsy z frytkami oraz stripsy z frytkami. Tym samym klienci Żabki mają jeszcze większe możliwości wyboru, aby zaspokoić swoje smakowe preferencje.
Sprawdzona jakość i nowoczesne piece gastronomiczne
Przekąski dostępne w Żabce nie wymagają smażenia z udziałem tłuszczu. Do przyrządzania sprawdzonej jakości produktów stosowane są piece konwekcyjno-mikrofalowe, stanowiące połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Fale mikrofalowe pozwalają na podgrzanie zamrożonych lub chłodzonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Wielofunkcyjne, kompaktowe urządzenie dostępne są już w niemal połowie sieci sklepów i sukcesywnie będą pojawiać się w kolejnych.
Oferta produktów PROSTO z PIECA, podobnie jak wszystkie produkty w Żabce, jest objęta programem bezpieczeństwa żywności (Bezpieczeństwo i Higiena+), który monitoruje cały łańcuch żywnościowy – w tym dostawców marek własnych. Program określa wymagania do wdrożenia i oceny, które mają na celu rozwijanie świadomości wśród dostawców, franczyzobiorców i sprzedawców w zakresie bezpieczeństwa higienicznego i kultury bezpieczeństwa żywności.
Weryfikacja wymagań dotyczących bezpieczeństwa żywności odbywa się cyklicznie i jest przeprowadzana zarówno przez audytorów wewnętrznych, jak i audytorów niezależnej akredytowanej jednostki TÜV Nord Polska.
Kampania pełna niespodzianek
Kampania „Weź to na gorąco!” to opowieść o rewolucji, którą na rynku gastronomicznym rozpoczyna Żabka. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, z kolei za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.
Więcej informacji o ofercie PROSTO z PIECA, w tym lokalizator sklepów, w których jest dostępna: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.