Komunikaty PR

Kredyt gotówkowy idealny na wakacje – nowa kampania VeloBanku

2023-05-19  |  14:00
Biuro prasowe

Wystartowała nowa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.

Nowy spot VeloBanku zachęca, by sprawdzić, jak to jest być w „Świecie Bardziej Velo”, gdzie dzięki wygodnemu i prostemu kredytowi gotówkowemu można zrealizować dodatkowe plany i marzenia, np. wakacyjne. Kredyt gotówkowy posiada atrakcyjne parametry. VeloBank nie pobiera przy nim prowizji, maksymalna kwota to 200 tys. zł, a RRSO wynosi 13,2%. Dużym atutem są dodatkowe środki finansowe na wyciągnięcie ręki. O kredyt gotówkowy w VeloBanku można wygodnie zawnioskować z poziomu bankowości mobilnej i internetowej bez konieczności wizyty w placówce.

Historia pokazana w spocie reklamowym opowiada o rodzinie, która przygotowuje się do wakacji. W wirze planowania urlopu etap finansowy okazuje się prosty i szybki – wybierają kredyt gotówkowy online. Łatwy dostęp do dodatkowych środków pozwala rodzinie skupić się na wspólnym pakowaniu do wyjazdu marzeń.

Jesteśmy bankiem, który wspiera klientów w codziennym życiu. Oferując proste i wygodne rozwiązania finansowe chcemy wspomagać realizację ich pasji i planów. Wakacje to idealny czas, aby zacząć wcielać je w życie. Wymarzony wyjazd warto wykorzystać w maksymalnym stopniu, żeby spędzić go tak jak chcemy i naładować baterie. Czasem na drodze mogą stanąć finanse. Wtedy z pomocą przychodzą dodatkowe środki z naszego szybkiego kredytu. W kampanii pokazujemy, że z odpowiednim wsparciem finansowym jedyne czego może zabraknąć na wakacjach to czasu, aby zobaczyć wszystkie atrakcje – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Kampania reklamowa VeloBanku potrwa do końca czerwca. 30-sekundowe spoty reklamowe będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zaplanowano również szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Propeller Film Sp. z o.o. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.