Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z pojazdów wynajętych od Arval. Przez najbliższe pół roku uczestnicy tego konkursu będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, zaprezentować odpowiedzialną postawę za kierownicą i zawalczyć o prestiżowy tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval. Na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
- Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który organizowany jest od 2017 roku, wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności firmy, promując bezpieczeństwo drogowe i odpowiedzialną postawę kierowców flotowych.
- We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 2500 kierowców.
- W ramach tegorocznej edycji, raz w miesiącu przyznawana będzie nagroda miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
- Finaliści i zwycięzcy konkursu otrzymają vouchery do biura podróży, co pozwoli im samodzielnie zdecydować o kierunku kolejnej podróży.
Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, organizowany przez Arval Service Lease Polska, lidera rynku wynajmu długoterminowego pojazdów, stale zyskuje na popularności. W ostatniej edycji przyciągnął blisko 1500 uczestników. Celem konkursu jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), poprzez promowanie wśród kierowców bezpiecznej jazdy oraz zachęcanie ich do poszerzania wiedzy na temat właściwego reagowania w różnych sytuacjach na drodze. Czwarta edycja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 grudnia 2024 roku, a wyniki poznamy na koniec stycznia 2025 roku.
- W 2023 roku Arval we wszystkich krajach, w których działa, wyraźnie obniżył szkodowość w wynajmowanej flocie, aż o 20% w porównaniu do 2019 roku. Wpływ na to miały między innymi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, które odbywały się w 22 z 29 krajów, w tym w Polsce. Ponadto, Arval od lat wspiera klientów w rozwijaniu kultury bezpiecznej jazdy poprzez holistyczne podejście integrujące dane, edukację, szkolenia, budowanie świadomości i odpowiednio dopasowane produkty. W polskim oddziale firmy ważnym elementem tego podejścia jest konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kierowców firmowych flot. Nie tylko promuje on bezpieczną jazdę, ale także nagradza za odpowiedzialne praktyki. Jego kolejne edycje i rosnące zainteresowanie potwierdzają, że nasza inicjatywa spotyka się z pozytywnym odbiorem i jest potrzebna, ponieważ przynosi wymierne efekty w postaci mniejszej liczby kolizji i wypadków - mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager & Sustainability Officer z Arval.
Podobnie jak w ubiegłym roku, uczestnicy będą korzystać z platformy konkursowej online, gdzie zmierzą się z zadaniami związanymi z bezpieczną, ekonomiczną i ekologiczną jazdą. Wyzwania obejmują wypełnianie quizów, oglądanie filmów edukacyjnych oraz uczestnictwo w wirtualnej planszówce stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu. Dodatkowo, kluczowym elementem konkursu jest praktyka – premiowana będzie 6-miesięczna bezpieczna jazda bez wypadków, wykroczeń i mandatów.
W tej edycji, na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają 3 nagrody główne w postaci voucherów Pluxee Travel&SPA do wykorzystania w biurze podróży o wartości 10000, 3000 i 3000 zł. Raz w miesiącu przyznawane będzie także specjalne wyróżnienie dla lidera miesiąca – nagrodą jest samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, jest firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś tegorocznym sponsorem nagród dodatkowych jest KIA.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.