Komunikaty PR

Agnieszka Kulczycka wybrana do zarządu sekcji Wydawców Muzycznych ZAiKS

2022-04-27  |  17:00
Biuro prasowe

Prezeska Sirens została ponownie wybrana do zarządu sekcji Wydawców Muzycznych ZAiKS, czyli polskiej organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi twórców. Sekcja „E” czyli sekcja Wydawców Muzycznych skupia grupę polskich wydawców muzycznych czyli publisherów. Do grupy należą wydawcy reprezentujący katalogi polskie i zagraniczne, jak również autorzy będący wydawcami własnej twórczości. Zarząd liczy 5 osób.

 

– Nasza działalność ma wspierać grupę wydawców reprezentujących polskich i zagranicznych autorów na polskim rynku. Jestem bardzo dumna, że będę brała udział w działalności tej sekcji szczególnie dlatego, że jest to sekcja nowa i mamy bardzo dużo planów dotyczących działań na rzecz twórców – mówi Agnieszka Kulczycka, Prezeska firmy Sirens. 

Firma Sirens, na czele której stoi Agnieszka Kulczycka, specjalizuje się w kilku obszarach: dobiera muzykę na potrzeby filmów, seriali, reklam, opraw stacji TV (są to oryginalne utwory polskich i zagranicznych wykonawców lub utwory pochodzące z banków muzycznych), komponuje i produkuje nowe utwory muzyczne (w tym organizuje nagrania, dobiera kompozytorów, wokalistów, instrumentalistów), pozyskuje prawa do użycia utworów na terytorium Polski i za granicą. Od kilku lat ma w swoich strukturach również dział Publishingu, który roztacza opiekę nad autorami, zwłaszcza w kwestii nabywania i zarządzania prawami autorskimi do utworów muzycznych.

Agnieszka Kulczycka jest konsultantką muzyczną, założycielką i prezeska Sirens od 16 lat. Ukończyła Akademię Muzyczną w Gdańsku oraz łódzką Szkołę Filmową.

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.