Ether - spektakularny bar na dachu NYX Hotel Warsaw już otwarty
Ether to zupełnie nowe i jedyne w swoim rodzaju miejsce w Warszawie. Widok na panoramę stolicy, z położonego na 19 piętrze NYX HOTEL WARSAW, zapiera dech w piersi. Poczucia wyjątkowości i luksusu dopełniają znakomite koktajle oraz propozycje kulinarne serwowane pod samym niebem.
Nowy bar Ether na dachu NYX Hotel Warsaw to niesamowita panorama Warszawy ze szklanymi wieżowcami „na wyciągnięcie ręki” oraz imponująca oferta koktajli. Lokal jest otwarty dla wszystkich – nie tylko dla gości hotelu. Menu oferuje zarówno klasyczne, znane drinki, czyste alkohole, jak i ekstrawaganckie mixy – łącznie z Pride of Leo, flagowym koktajlem lokalu.
Już teraz Ether zaprasza wszystkich na wieczory z DJ-em i z muzyką na żywo. W planie są również poranki z jogą, projekcje filmowe i występy znanych polskich Drag Queen – a to dopiero początek atrakcji, na które można liczyć w NYX Hotel Warsaw. Powierzchnia równa 260m2 pozwala na organizację w Ether różnego rodzaju wydarzeń biznesowych, zawsze – dosłownie i w przenośni – na wysokim poziomie.
Plany na otwarcie tej wyjątkowej przestrzeni mieliśmy już wtedy, kiedy powstawał hotel. Naszym zdaniem nadszedł czas, kiedy śmiało musimy planować nowe inwestycje i je realizować. Otwarcie Ether jest tego dowodem – mówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager sieci Leonardo Hotels w Polsce.
Nazwa Ether nie jest przypadkowa. To imię mitologicznego syna greckiej bogini nocy Nyx, która z kolei dała nazwę marce hoteli. NYX Hotel Warsaw należący do grupy Leonardo Hotels, został otwarty w marcu 2021 roku, jako pierwszy w Polsce obiekt tej wyjątkowej marki. Błyskawicznie zdobył popularność i uznanie gości. To hotel inny, niż wszystkie. Wnętrze budynku definiuje modna niekonwencjonalność i wyrazistość. Elementy wizualne, w połączeniu ze stylowo dobranymi materiałami, oddają miejski styl i luźną, niezobowiązującą, atmosferę. W NYX Hotel Warsaw sztuka street artu spotyka się ze strefą relaksu, a modny design z ciekawymi pomysłami przestrzennymi. Wystrój jest dziełem znanego projektanta wnętrz – Andreasa Neudahma.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.