Ether - spektakularny bar na dachu NYX Hotel Warsaw już otwarty
Ether to zupełnie nowe i jedyne w swoim rodzaju miejsce w Warszawie. Widok na panoramę stolicy, z położonego na 19 piętrze NYX HOTEL WARSAW, zapiera dech w piersi. Poczucia wyjątkowości i luksusu dopełniają znakomite koktajle oraz propozycje kulinarne serwowane pod samym niebem.
Nowy bar Ether na dachu NYX Hotel Warsaw to niesamowita panorama Warszawy ze szklanymi wieżowcami „na wyciągnięcie ręki” oraz imponująca oferta koktajli. Lokal jest otwarty dla wszystkich – nie tylko dla gości hotelu. Menu oferuje zarówno klasyczne, znane drinki, czyste alkohole, jak i ekstrawaganckie mixy – łącznie z Pride of Leo, flagowym koktajlem lokalu.
Już teraz Ether zaprasza wszystkich na wieczory z DJ-em i z muzyką na żywo. W planie są również poranki z jogą, projekcje filmowe i występy znanych polskich Drag Queen – a to dopiero początek atrakcji, na które można liczyć w NYX Hotel Warsaw. Powierzchnia równa 260m2 pozwala na organizację w Ether różnego rodzaju wydarzeń biznesowych, zawsze – dosłownie i w przenośni – na wysokim poziomie.
Plany na otwarcie tej wyjątkowej przestrzeni mieliśmy już wtedy, kiedy powstawał hotel. Naszym zdaniem nadszedł czas, kiedy śmiało musimy planować nowe inwestycje i je realizować. Otwarcie Ether jest tego dowodem – mówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager sieci Leonardo Hotels w Polsce.
Nazwa Ether nie jest przypadkowa. To imię mitologicznego syna greckiej bogini nocy Nyx, która z kolei dała nazwę marce hoteli. NYX Hotel Warsaw należący do grupy Leonardo Hotels, został otwarty w marcu 2021 roku, jako pierwszy w Polsce obiekt tej wyjątkowej marki. Błyskawicznie zdobył popularność i uznanie gości. To hotel inny, niż wszystkie. Wnętrze budynku definiuje modna niekonwencjonalność i wyrazistość. Elementy wizualne, w połączeniu ze stylowo dobranymi materiałami, oddają miejski styl i luźną, niezobowiązującą, atmosferę. W NYX Hotel Warsaw sztuka street artu spotyka się ze strefą relaksu, a modny design z ciekawymi pomysłami przestrzennymi. Wystrój jest dziełem znanego projektanta wnętrz – Andreasa Neudahma.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.