Komunikaty PR

Niech Twój projekt przejdzie do historii! Zaprojektuj toalety w Teatrze Wielkim

2022-08-04  |  10:20
Biuro prasowe

Tubądzin Design Awards to prestiżowy konkurs dla projektantów wnętrz oraz architektów, rokrocznie gromadzący setki uczestników z całego świata. W tej edycji organizatorzy konkursu we współpracy z Teatrem Wielkim Operą Narodową w Warszawie ogłosili zadanie dodatkowe – konkurs na najlepszy projekt toalet znajdujących się w tym wyjątkowym budynku.

Nową kategorię konkursową Tubądzin Design Awards CultureFORM przygotowano z myślą o docenianiu projektów, które w sposób szczególny uwydatniają proces twórczy. Zadanie konkursowe polega więc na przedstawieniu koncepcji z pogranicza dziedzin takich, jak architektura, architektura wnętrz oraz design, przy wykorzystaniu produktów Grupy Tubądzin.

W kategorii specjalnej CultureFORM ogłoszono zadanie dodatkowe. „Zaprojektuj toalety Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie”. To niepowtarzalna okazja, aby stworzyć przestrzeń w tak wyjątkowym budynku. Projekt powinien nawiązywać zarówno do architektury tego miejsca, jak i pełnionej przez niego funkcji. Zwycięska koncepcja ma szansę stać się realizacją, zaś jej autor częścią historii Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie.

Zadanie dodatkowe kategorii CultureFORM to prawdziwe wyzwanie. Realizując je, należy wziąć pod uwagę nie tylko własną wizję opartą na stylu Teatru Wielkiego, ale również potrzeby gości. Stworzenie przestrzeni idealnie wpisującej się w atmosferę miejsca, z najwyższą troską o detale – tego właśnie poszukujemy. Stawiamy na prace zgrabnie łączące ze sobą kulturę oraz sztukę, a przy tym uwzględniające wygodę odwiedzających. – opowiada Ewa Kryszkiewicz, Manager Działu Rozwoju i Współpracy z Architektami Grupy Tubądzin. – Jest to niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swoich umiejętności oraz kreatywności, a także stworzenia fragmentu architektury tak wspaniałej instytucji, jaką jest Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. – podsumowuje.

Do konkursu, a także do zadania dodatkowego może przystąpić każdy, kto jest architektem wykonującym zawód lub studentem na kierunkach takich, jak architektura, architektura wnętrz czy projektowanie. Koncepcja łazienek w Teatrze Wielkim powinna zachowywać istniejący układ oraz lokalizację miejsc urządzeń sanitarnych, pionów i drzwi wejściowych. W zakres opracowania wchodzą:

 

 

  • toaleta damska z 2 przedsionkami (2 miski WC, 3 umywalki) i wydzielonym pomieszczeniem stanowiącym toaletę dla osób niepełnosprawnych (1 miska WC, 1 umywalka),
  • toaleta męska z przedsionkiem (2 miski WC, 3 pisuary, 2 umywalki) i wydzielonym pomieszczeniem stanowiącym toaletę dla osób z niepełnosprawnościami (1 miska WC, 1 umywalka).

Projekty konkursowe można zgłaszać do 30 listopada 2022 roku. Na autora zwycięskiej koncepcji czekają atrakcyjne nagrody, w tym 1500 Euro, wywiad i promocja w pismach branżowych oraz na stronach Teatru Wielkiego Opery Narodowej.

Równolegle do 31 sierpnia wciąż można zgłaszać projekty do 2. etapu konkursu w kategoriach Unlimited Architecture, Everyday Design, Young Power oraz w kategorii specjalnej CultureFORM. Więcej informacji znajduje się na stronie Tubądzin Design Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.