Zamykamy Muzeum - oferujemy zwiedzanie online
Muzeum Polskiej Wódki od początku stawiało na rozwój i nieustanne szukanie sposobów na uatrakcyjnienie zwiedzania i doświadczenia historii „Polskiej Wódki” w możliwie najciekawszy i najodpowiedniejszy dla odbiorcy sposób. I choć od 7 do 29 listopada 2020 r., zgodnie z rządowymi obostrzeniami, Muzeum nie będzie można zwiedzać osobiście, nie oznacza to, że w ogóle nie będzie można korzystać z szansy zobaczenia jego ciekawych galerii i eksponatów w towarzystwie przewodnika. Mimo zamknięcia będziemy działać online. Zaprosimy nie tylko wirtualne zwiedzanie, ale także do poznania tajemnic naszego Muzeum oraz ludzi, którzy tu pracują.
Zdajemy sobie sprawę, że nic nie dorówna osobistemu kontaktowi, zobaczenia eksponatów na żywo, skorzystania z interaktywnych i wizualnych atrakcji. Szczególnie, że na zwiedzających Muzeum Polskiej Wódki gości, w pięciu galeriach, czekają nie tylko fascynujące ekspozycje, projekcje filmowe, czy unikatowe butelki, ale także wiele zaskakujących informacji i ciekawostek o wódce. Wycieczka po Muzeum to również szansa na poznanie różnic w walorach smakowych poszczególnych rodzajów Polskiej Wódki – chronionego oznaczenia geograficznego, w specjalnej przestrzeni edukacyjnej Vodka Academy Bar.
Tymczasem dostosowujemy się do sytuacji, i zgodnie z decyzją dotyczącą kolejnych ograniczeń od najbliżej soboty 7 listopada 2020 r., Muzeum będzie zamknięte do 29 listopada. O kolejnych decyzjach będziemy informować na bieżąco.
Udostępnimy wkrótce możliwość zwiedzania Muzeum online. Poszukując alternatyw warto zauważyć, że i wirtualna opcja poznania skarbów Muzeum ma swoje niezaprzeczalne plusy. Przede wszystkim to nadal zwiedzanie z przewodnikiem, a trzeba zaznaczyć, że przewodnicy Muzeum Polskiej Wódki są niezaprzeczalnie wyjątkowi (przed otwarciem Muzeum w 2018 r., o pracę w charakterze przewodnika oraz w obsłudze Muzeum aplikowało... 4 tysiące chętnych!). Nie tylko posiadają ogromną wiedzę na temat Polskiej Wódki, jej miejsca w historii i tradycji czy zwyczajów związanych z naszym narodowym trunkiem, ale też opowiadają o nich z wielką pasją.
Co więcej, na taką fascynującą wycieczkę można się wybrać z poziomu swojej domowej, najwygodniejszej na świecie kanapy i w najdogodniejszym dla nas czasie.
Zatem, decydując się na wirtualne zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki, mamy nadal szansę rozsmakować się nieco w historii i kulturze. Na koniec spotkania, barman z Vodka Academy Bar opowie o zaskakujących różnicach między trzema podstawowym rodzajami Polskiej Wódki. Bo takowe różnice istotnie występują!
Zwiedzający będą mieli do wyboru dwie wersje zwiedzania – polską i angielską.
O szczegółach wkrótce na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej https://muzeumpolskiejwodki.pl/
Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki
Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego
Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów
Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.
Ochrona środowiska
Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany
Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.