Komunikaty PR

Zamykamy Muzeum - oferujemy zwiedzanie online

2020-11-06  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.1 MB )

Muzeum Polskiej Wódki od początku stawiało na rozwój i nieustanne szukanie sposobów na uatrakcyjnienie zwiedzania i doświadczenia historii „Polskiej Wódki” w możliwie najciekawszy i najodpowiedniejszy dla odbiorcy sposób. I choć od 7 do 29 listopada 2020 r., zgodnie z rządowymi obostrzeniami, Muzeum nie będzie można zwiedzać osobiście, nie oznacza to, że w ogóle nie będzie można korzystać z szansy zobaczenia jego ciekawych galerii i eksponatów w towarzystwie przewodnika. Mimo zamknięcia będziemy działać  online. Zaprosimy nie tylko wirtualne zwiedzanie, ale także do poznania tajemnic naszego Muzeum oraz ludzi, którzy tu pracują.

Zdajemy sobie sprawę, że nic nie dorówna osobistemu kontaktowi, zobaczenia eksponatów na żywo, skorzystania z interaktywnych i wizualnych atrakcji. Szczególnie, że na zwiedzających Muzeum Polskiej Wódki gości, w pięciu galeriach, czekają nie tylko fascynujące ekspozycje, projekcje filmowe, czy unikatowe butelki, ale także wiele zaskakujących informacji i ciekawostek o wódce. Wycieczka po Muzeum to również szansa na poznanie różnic w walorach smakowych poszczególnych rodzajów Polskiej Wódki – chronionego oznaczenia geograficznego, w specjalnej przestrzeni edukacyjnej Vodka Academy Bar.

Tymczasem dostosowujemy się do sytuacji, i zgodnie z decyzją dotyczącą kolejnych ograniczeń od najbliżej soboty 7 listopada 2020 r., Muzeum będzie zamknięte do 29 listopada. O kolejnych decyzjach będziemy informować na bieżąco.

Udostępnimy wkrótce możliwość zwiedzania Muzeum online. Poszukując alternatyw warto zauważyć, że i wirtualna opcja poznania skarbów Muzeum ma swoje niezaprzeczalne plusy. Przede wszystkim to nadal zwiedzanie z przewodnikiem, a trzeba zaznaczyć, że przewodnicy Muzeum Polskiej Wódki są niezaprzeczalnie wyjątkowi (przed otwarciem Muzeum  w 2018 r., o pracę w charakterze przewodnika oraz w obsłudze Muzeum aplikowało... 4 tysiące chętnych!). Nie tylko posiadają ogromną wiedzę na temat Polskiej Wódki, jej miejsca w historii i tradycji czy zwyczajów związanych z naszym narodowym trunkiem, ale też opowiadają o nich z wielką pasją.

Co więcej, na taką fascynującą wycieczkę można się wybrać z poziomu swojej domowej, najwygodniejszej na świecie kanapy i w najdogodniejszym dla nas czasie.

Zatem, decydując się na wirtualne zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki, mamy nadal szansę rozsmakować się nieco w historii i kulturze. Na koniec spotkania, barman z Vodka Academy Bar opowie o zaskakujących różnicach między trzema podstawowym rodzajami Polskiej Wódki. Bo takowe różnice istotnie występują!

Zwiedzający będą mieli do wyboru dwie wersje zwiedzania – polską i angielską.

O szczegółach wkrótce na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.