Komunikaty PR

Zamykamy Muzeum - oferujemy zwiedzanie online

2020-11-06  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.1 MB )

Muzeum Polskiej Wódki od początku stawiało na rozwój i nieustanne szukanie sposobów na uatrakcyjnienie zwiedzania i doświadczenia historii „Polskiej Wódki” w możliwie najciekawszy i najodpowiedniejszy dla odbiorcy sposób. I choć od 7 do 29 listopada 2020 r., zgodnie z rządowymi obostrzeniami, Muzeum nie będzie można zwiedzać osobiście, nie oznacza to, że w ogóle nie będzie można korzystać z szansy zobaczenia jego ciekawych galerii i eksponatów w towarzystwie przewodnika. Mimo zamknięcia będziemy działać  online. Zaprosimy nie tylko wirtualne zwiedzanie, ale także do poznania tajemnic naszego Muzeum oraz ludzi, którzy tu pracują.

Zdajemy sobie sprawę, że nic nie dorówna osobistemu kontaktowi, zobaczenia eksponatów na żywo, skorzystania z interaktywnych i wizualnych atrakcji. Szczególnie, że na zwiedzających Muzeum Polskiej Wódki gości, w pięciu galeriach, czekają nie tylko fascynujące ekspozycje, projekcje filmowe, czy unikatowe butelki, ale także wiele zaskakujących informacji i ciekawostek o wódce. Wycieczka po Muzeum to również szansa na poznanie różnic w walorach smakowych poszczególnych rodzajów Polskiej Wódki – chronionego oznaczenia geograficznego, w specjalnej przestrzeni edukacyjnej Vodka Academy Bar.

Tymczasem dostosowujemy się do sytuacji, i zgodnie z decyzją dotyczącą kolejnych ograniczeń od najbliżej soboty 7 listopada 2020 r., Muzeum będzie zamknięte do 29 listopada. O kolejnych decyzjach będziemy informować na bieżąco.

Udostępnimy wkrótce możliwość zwiedzania Muzeum online. Poszukując alternatyw warto zauważyć, że i wirtualna opcja poznania skarbów Muzeum ma swoje niezaprzeczalne plusy. Przede wszystkim to nadal zwiedzanie z przewodnikiem, a trzeba zaznaczyć, że przewodnicy Muzeum Polskiej Wódki są niezaprzeczalnie wyjątkowi (przed otwarciem Muzeum  w 2018 r., o pracę w charakterze przewodnika oraz w obsłudze Muzeum aplikowało... 4 tysiące chętnych!). Nie tylko posiadają ogromną wiedzę na temat Polskiej Wódki, jej miejsca w historii i tradycji czy zwyczajów związanych z naszym narodowym trunkiem, ale też opowiadają o nich z wielką pasją.

Co więcej, na taką fascynującą wycieczkę można się wybrać z poziomu swojej domowej, najwygodniejszej na świecie kanapy i w najdogodniejszym dla nas czasie.

Zatem, decydując się na wirtualne zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki, mamy nadal szansę rozsmakować się nieco w historii i kulturze. Na koniec spotkania, barman z Vodka Academy Bar opowie o zaskakujących różnicach między trzema podstawowym rodzajami Polskiej Wódki. Bo takowe różnice istotnie występują!

Zwiedzający będą mieli do wyboru dwie wersje zwiedzania – polską i angielską.

O szczegółach wkrótce na naszych profilach w mediach społecznościowych i na stronie internetowej https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę Biuro prasowe
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na
Kultura Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
2024-12-18 | 12:15

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia mieszkańcy Szczecina otrzymali od Browaru Bosman i Miasta Szczecin wyjątkowy eko-prezent. Browar opracował koncepcję parku przy ulicy
Kultura Startuje konkurs Pulsu Biznesu na Biznesową Książkę Roku
2024-10-23 | 15:00

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku

Dziś rusza premierowa edycja konkursu Biznesowa Książka Roku organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”. Jego celem jest wyróżnienie wyjątkowych tytułów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.