Komunikaty PR

Kurierzy Uber Eats od kuchni

2021-09-29  |  01:00

25 tysięcy - tyle dostaw realizują dziennie dostawcy z zielonymi plecakami z logo Uber Eats, których widok na stałe wpisał się w krajobraz polskich miast. Bez wątpienia pokochaliśmy ten sposób zamawiania posiłków, dlatego 29 września, w Dzień Kuriera, warto docenić pracę osób, bez których aplikacje do zamawiania jedzenia nie mogłyby istnieć. 

 

Z okazji dnia kuriera, Uber Eats przyjrzał się danym dotyczącym dostawców, którzy współpracują z platformą. Polacy pokochali zamawianie jedzenia z dostawą. Wskazuje to nie tylko liczba aktywnych restauracji na platformie, ale też liczba zamówień, którą dziennie realizują kurierzy. 

Tylko 50% dostawców jeździ rowerem

Obraz kuriera kojarzy się zazwyczaj z rowerem, ale nie jest to jedyny środek transportu, z którego korzystają dostawcy jedzenia. Co więcej, według danych pochodzących z aplikacji Uber Eats, blisko połowa z nich dostarcza zamówienia samochodem lub skuterem. Pozostała część polega na sile własnych nóg i wybiera poruszanie się rowerem. 

Kurierzy wybierają elastyczność

Dostawcy współpracujący z platformą Uber Eats sami wybierają, kiedy oraz jak długo dostarczać. Ta elastyczność pozwala im na dokładne zaplanowanie dnia i określenie dystansu, który chcą pokonać, by dostarczyć nasze zamówienie. W Polsce na jednego dostawcę jest to średnio 2,5 kilometra. Co ciekawe, podobny dystans w ciągu dnia pokonują poszczególni kurierzy w pozostałych krajach Europy. 

Dobre warunki przyciągają dostawców 

Zarobki kurierów uzależnione są od liczby dostarczonych zamówień i pokonanego dystansu, dlatego to dobra opcja dla osób, które lubią jeździć na rowerze lub skuterze.  Uber oferuje promocje “Gwarantowany Przychód”, w której realizując określoną liczbę dostaw, partnerzy współpracujący z platformą mogą liczyć na stałą stawkę. W aplikacji działa także system poleceń. Za każdą osobę, która zarejestruje się do aplikacji z polecenia, dostawca otrzymuje dodatkową kwotę. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.