Komunikaty PR

Laktopol poszukuje technologów do pracy nad nowymi produktami

2020-05-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

Laktopol zamierza rozszerzyć swoją ofertę o nowe produkty nie produkowane do tej pory w Polsce. Suwalski zakład poszukuje technologów do zespołu, który miałby zająć się ich opracowaniem i wdrożeniem do produkcji.    

– Zapraszamy do współpracy ludzi z nowatorskim sposobem myślenia, chcących poszerzać horyzonty wiedzy technologicznej i naukowej. Mamy do zaoferowania duże możliwości rozwojowe oraz pracę nad nowymi projektami. Naszym celem jest wprowadzenie do produkcji takich wyrobów, które wytyczą kierunek rozwoju Laktopolu na najbliższe lata – mówi Dyrektor Zakładu w Suwałkach, Lech Antonowicz.

Laktopol ma już spore doświadczenie w tego typu działaniach. Pod koniec lat 90. firma jako pierwsza w Polsce wdrożyła nowoczesną technologię przerobu serwatki, stając się jedynym krajowym producentem laktozy i koncentratu białek serwatkowych.

W 2005 roku przeprowadzono modernizację urządzeń suszarniczych, co pozwoliło podnieść wydajność produkcyjną o 50%. Trzy lata później Laktopol uruchomił jedną z najnowocześniejszych proszkowni w Europie Wschodniej o wydajności ponad 100 ton na dobę. W tym samym czasie rozpoczął produkcję proszków typu instant.  

W ciągu ostatnich 15 lat zatrudnienie w Zakładzie w Suwałkach wzrosło o ponad 110% ze 100 do około 210 osób, natomiast sama produkcja roczna zwiększyła się aż 3,5-krotnie – z 17 tys. ton do 60 tys. ton.

Dużym przełomem w 2015 roku było wdrożenie technologii produkcji preparatu mleczno-tłuszczowego Instant Fat Filled Milk Powder o zmiennej zawartości białka, który jest doskonałym zamiennikiem mleka w proszku pełnego oraz bazą mleczno-tłuszczową do produkcji lodów, napojów mlecznych, analogów sera itp. Z powodzeniem może być stosowany w piekarnictwie, cukiernictwie, produkcji koncentratów spożywczych. Ze względu na specyficzne wymagania rynku krajów Afryki oraz Azji, cieszy się on tam ogromnym powodzeniem. Obecnie odbiorcy IFFMP znajdują się już w ponad 90 krajach świata. Rok do roku Laktopol podwaja jego produkcję.

– Chcielibyśmy powtórzyć sukces IFFMP, dlatego poszukujemy osób, które dołączą do grona naszych ekspertów z dziedziny proszkarstwa. Zadaniem powstającego zespołu, oprócz oczywiście ciągłego podnoszenia wydajności i jakości dotychczas produkowanych wyrobów, będzie praca nad nowymi produktami, które wymagają opracowania odpowiednich technologii, a następnie wdrożenia ich do produkcji. W tym celu niezbędna będzie również współpraca z technologami z innych krajów, nie tylko z Unii Europejskiej. W zamian oferujemy umowę o pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, pakiet świadczeń dla pracowników i duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych. A do tego przyjazną atmosferę i naprawdę zgrany zespół ludzi z pasją – zachęca Dyrektor Lech Antonowicz.

 

Kandydaci powinni posiadać wykształcenie wyższe z zakresu technologii mleczarstwa, żywności lub pokrewnych, a także praktyczną znajomość procesów technologicznych. Mile widziane są osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, biegle posługujące się językiem angielskim.

CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można zostawić na portierni Zakładu (Wojska Polskiego 110 C, 16-400 Suwałki) lub wysłać drogą mailową na adres: rekrutacja.suwalki@laktopol.com.pl. Więcej informacji pod nr tel. 696 795 790

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.