Komunikaty PR

Leszek Podstawski nowym prezesem Business Centre Sp. z o.o. i wiceprezesem BCC

2024-04-10  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
OMG Agencja marketingowa
OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.

Fałata 2
02-534 Warszawa
pr|openmindedgroup.pl| |pr|openmindedgroup.pl
602600867
openmindedgroup.pl

Business Centre Club z przyjemnością informuje, że Leszek Podstawski objął stanowisko prezesa zarządu w Business Centre Sp. z o.o. – spółce zarządzającej Business Centre Club. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Owczarka, który przez ostatnich pięć lat stał na czele spółki. Równocześnie Leszek Podstawski został powołany na stanowisko wiceprezesa klubu Business Centre Club. 

Dołączenie Leszka Podstawskiego do naszej organizacji jest konsekwencją jej dynamicznego rozwoju oraz podyktowane chęcią poszerzenia oferty Klubu, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby jego członków. Doświadczenie Leszka Podstawskiego daje gwarancję realizacji naszej strategii rozwoju, świadczenia wysokiej jakości usług i bycia bliżej naszych członków. – mówi dr Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Ta nominacja to dla mnie wyróżnienie, ale jednocześnie wyzwanie i duża też odpowiedzialność. Bardzo się cieszę, że będę miał możliwość współtworzenia tak znaczącej  organizacji, jaką od wielu lat jest Business Centre Club. - podkreśla Leszek Podstawski, nowy prezes Business Centre Sp. z o.o. i wiceprezes Business Centre Club.

Leszek Podstawski wnosi do BCC 33-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, związanych głównie z relacjami i sprzedażą, m.in. w  HBO, w Kraft Jacobs Suchard, w czołowej europejskiej firmie szkoleniowej – Cegos, a ostatnio w OKIN Facility. Postawski był także współwłaścicielem i prezesem Zarządu agencji „Estimage - Public Relations”, zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Gentleman” oraz dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału francuskiej firmy cukrowniczej Saint Louis Sucre.  Równocześnie od 25 lat jest trenerem biznesu, coachem i doradcą ds. rozwoju. Współpracował m.in. z: BMW, Bosch-Siemens Zelmer, Nestle Waters, Netią, a także z Harvard Business Review oraz Canadian International Management Institute (ICAN Institute), gdzie był dyrektorem ds. szkoleń i wykładowcą. W Business Foundation, jako dyrektor ds. sprzedaży i eventów, pracował m.in. z Markiem Goliszewskim, założycielem i pierwszym prezesem Business Centre Club przy projekcie „Teraz Polska”.  

Business Centre Club istnieje od 1991 roku. Jest prestiżowym Klubem przedsiębiorców, największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. 

Jako Związek Pracodawców Business Centre Club jest reprezentatywną ustawowo organizacją i członkiem Rady Dialogu Społecznego, której do października ub. r . przewodniczył przez rok. Na czele Business Centre Club stoi prezes dr Jacek Goliszewski, a prezesem  Związku Pracodawców Business Centre Club jest wiceprezes BCC dr Łukasz Bernatowicz.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym Biuro prasowe
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie
Firma Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024-04-29 | 01:00

Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników

Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty. Z kolei firmy, które promują współpracę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.