Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newseri
Lidia Garbaczuk od maja dołącza do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP, gdzie zarządzała zespołami sprzedaży, marketingu, obsługi medialnej, a także dystrybucji oraz wideo. Do jej zadań należała również realizacja budżetów z obszaru działań komercyjnych. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.
– W Newserii widzę przede wszystkim dynamiczną multimedialną agencję, w której wspólnie z zespołami będziemy mogli tworzyć nowoczesne produkty z zakresu komunikacji – zapowiada Lidia Garbaczuk. – Jestem podekscytowana perspektywą rozwijania obszaru wideo i organizacji konferencji prasowych. Moim celem jest dostarczenie kompleksowych usług medialnych, a Newseria daje mi możliwość ich realizacji na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że dołączam do zespołu agencji, która miała tak znaczący wpływ na zmiany na polskim rynku medialnym już od ponad 10 lat – dodaje.
Lidia Garbaczuk posiada 20-letnie doświadczenie pracy w mediach oraz biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała w wydawnictwie Bonnier Business Polska, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą prenumeraty, następnie odpowiadała za sprzedaż eventów i projektów specjalnych. W latach 2015–2017 była dyrektorem zarządzającym w Wydawnictwie Business Manager Magazine, odpowiadając za rozwój i sprzedaż. W latach 2017–2018 pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz zastępcy dyrektora biura komunikacji w KUKE (Grupa PFR).
– Każdego miesiąca publikujemy kilkaset autorskich materiałów, które poprzez współpracujące z nami media trafiają do blisko 21 milionów odbiorców i generują kilkanaście tysięcy cytatów. Z serwisów Newserii korzysta blisko 600 redakcji w Polsce i za granicą. To zapewnia nam pozycję lidera na rynku prywatnych agencji informacyjnych. Dołączenie Lidii Garbaczuk do zespołu Newserii stanowi istotny element strategii naszego dalszego rozwoju. Jej bogate doświadczenie i wszechstronna znajomość rynku medialnego wesprze dział sprzedaży w rozwoju nowych produktów oraz usług. Jestem przekonany, że jej zaangażowanie dodatkowo umocni pozycję naszej agencji – podkreśla Artur Woliński, prezes zarządu Newserii.
Agencja informacyjna Newseria od 12 lat przygotowuje multimedialne materiały informacyjne dla mediów. Posiada trzy serwisy: Biznes, Innowacje i Lifestyle. Materiały tworzone przez Newserię są cytowane przez prasę, radio, telewizję i serwisy internetowe. Łączna cytowalność materiałów agencji w innych mediach zapewnia miesięczne dotarcie do blisko 21 milionów czytelników. Dodatkowo agencja tworzy relacje wideo z wydarzeń i filmy korporacyjne, a także zajmuje się obsługą i organizacją konferencji prasowych oraz kongresów, jak również szkoleniami medialnymi.
Dla dalszych informacji prosimy o kontakt:
Paweł Król
Dyrektor Operacyjny
Newseria Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308
03-840 Warszawa
budynek A, piętro 3
tel. +48 533 366 680 / +48 22 378 36 16
e-mail p.krol|newseria.pl| |p.krol|newseria.pl
![Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024! Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/245222009/3-1,w_247,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dołącz do prawie 40 tys. biegaczy Poland Business Run 2024!
![Ruszyły zapisy na Kongres Accountability](https://www.newseria.pl/files/245222009/kongres,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ruszyły zapisy na Kongres Accountability
Ruszyły zapisy na Kongres Accountability
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.