Komunikaty PR

Lidl i kampania "Dzieciństwo bez przemocy” – spoty we wszystkich sklepach

2024-10-09  |  09:35
Biuro prasowe

Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje treści edukacyjne związane z kampanią w gazetkach promocyjnych.

Lidl Polska aktywnie angażuje się w działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma ma świadomość, że podejmowane przez społeczeństwo decyzje wpływają na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Jednymi z filarów strategii CRS Lidl Polska są zaangażowanie w dialog i promocja zdrowia – także psychicznego. „Przemoc odbiera dziecku moc. Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” – hasło kampanii będzie można usłyszeć we wszystkich sklepach Lidl Polska od 8 października.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” w Lidl Polska.

“Z radością wspieramy kampanię na szczeblu ogólnopolskim i promujemy tak ważne komunikaty we wszystkich naszych sklepach. Inicjatywa ta ma na celu przeciwdziałanie przemocy, budowanie bezpieczniejszego środowiska dla dzieci oraz promowanie idei uważnego rodzicielstwa. Cieszymy się, że jako Lidl Polska możemy dołączyć do działań, które przyczyniają się do wychowania zdrowych, pewnych siebie i szczęśliwych młodych ludzi. Nasze zaangażowanie w tę kampanię to dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o dobrostan przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wkładowi przesłanie kampanii dotrze do jeszcze większej liczby osób” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” obejmuje zarówno działania na szczeblu ogólnopolskim, jak i lokalnym, angażując różne instytucje i firmy w Polsce. Akcja potrwa do 19 listopada 2024 roku, na który przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy Wobec Dzieci.

„Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl zaangażowała się w naszą kampanię. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc. Hasło kampanii Dzieciństwo bez Przemocy – Wspieraj dzieciństwo mocy, bez przemocy – zyska jeszcze większy zasięg, inspirując do działania i zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych” – dodaje Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Lidl Polska realizuje różnorodne działania skierowane do dzieci i młodzieży, które obejmują m.in. programy edukacyjne promujące zdrowe nawyki żywieniowe wśród najmłodszych. Jednym z przykładów tego typu działań jest program "Szkoły Pełne Talentów", który zachęca dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i umiejętności. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl wspiera lokalne szkoły i przedszkola, przekazując im sprzęt, materiały dydaktyczne lub finansowe wsparcie na realizację projektów edukacyjnych. Firma organizuje również liczne akcje charytatywne, w które mogą się zaangażować rodziny z dziećmi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.