Komunikaty PR

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

2024-04-18  |  11:00
Biuro prasowe

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci, pochodzenia czy zdolności fizycznych lub umysłowych. Wystarczy, że rodzice lub opiekunowie wypełnią formularz konkursowy w aplikacji Lidl Plus i odpowiedzą na pytanie konkursowe! Zwycięzcy zostaną wybrani przez jury.

Zwycięzcy nie tylko dołączą do eskorty polskich piłkarzy i wyjdą razem z nimi na murawę – Lidl pokrywa również koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia. Dodatkowo zapewnia też wsparcie polskiego opiekuna przez cały czas trwania wyjazdu. W ten sposób sieć gwarantuje, że każdy zwycięzca będzie mógł wziąć udział w tym wyjątkowym doświadczeniu, niezależnie od sytuacji finansowej. Lidl zapowiada, że będzie to pełna atrakcji podróż, wypełniona zabawą i odkrywaniem lokalnej kultury, zakończona występem na boisku w towarzystwie najlepszych piłkarzy w Europie, przed dziesiątkami tysięcy kibiców podczas meczu UEFA EURO 2024.

W turnieju, który odbędzie się w Niemczech w dniach od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r., zobaczymy najlepsze reprezentacje piłkarskie w Europie, rywalizujące o tytuł Mistrza Europy. Podczas każdego meczu dostępne są 22 miejsca dla dzieci eskortujących piłkarzy (11 dla każdej drużyny). Dla dzieci z Polski dostępne są 33 miejsca – po 11 przy każdym meczu polskiej reprezentacji w ramach fazy grupowej. Istnieje więc wiele możliwości, by wygrać niezapomniane przeżycia dla Ciebie i Twojego dziecka na jednej z największych aren piłkarskich!

W Lidlu stawiamy ludzi w centrum naszych działań. Kształtujemy codzienne życie wielu osób na całym świecie, dlatego jednymi z kluczowych obszarów naszej strategii CSR jest zaangażowanie w dialog oraz promocja zdrowia. Współpracując z UEFA, cieszymy się, że możemy zaoferować klientom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia w ramach programu Lidl Kids Team. Chcemy pokazać konsumentom, że gramy w jednej drużynie. Niezależnie od tego, czy chodzi o oferowanie niskich cen, zapewnianie świeżych owoców i warzyw, czy też dawanie dostępu do kulis jednego z  największych turniejów piłkarskich na świecie – wszędzie tam jest Lidl – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Działając w ponad 30 krajach, Lidl może z dumą mówić o łączeniu różnych kultur w firmie. Wraz z wprowadzeniem misji „Razem w Lidlu” w 2023 r. Zarząd Lidl pokazał, że sieć promuje i wymaga uczciwej, otwartej oraz opartej na zaufaniu współpracy. Wobec nierównego traktowania stosuje się politykę „zero tolerancji”. Stawianie na pierwszym miejscu sprawiedliwości, równych szans i inkluzywności – czyli wartości, na których opiera się piłka nożna – będzie towarzyszyć działaniom sieci przez cały czas trwania UEFA EURO 2024.

Do konkursu Lidl Kids Team można zgłaszać się od 2 kwietnia 2024 r. do 21 kwietnia 2024. Wszyscy zwycięzcy zostaną poinformowani przez Lidl Polska za pośrednictwem poczty elektronicznej. W celu ochrony przed oszustwami prosimy o niereagowanie na żadne inne formy kontaktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.