Komunikaty PR

Live Nation Entertainment i PayPal zawierają wieloletnie partnerstwo

2023-04-06  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt

Dzięki nawiązaniu współpracy, fani będą mogli opłacić swoje zamówienia na platformie Ticketmaster za pomocą PayPal. Dodatkowo, PayPal Braintree stanie się głównym globalnym procesorem płatności na tej platformie, co przyśpieszy realizację transakcji i przybliży fanom dodatkowe możliwości związane z danym wydarzeniem, takich jak rezerwacja miejsc parkingowych lub zakup produktów fanowskich typu koszulki, kubki czy inne.

 

Dzięki rozwiązaniom płatniczym PayPal, które towarzyszą klientom od początku do końca zakupów na platformie Ticketmaster, fani mogą mieć pewność, że kupują bilety za pomocą prostej i zaufanej metody płatności. W pakiecie otrzymują również wsparcie w ramach Programu Ochrony Kupujących1 oraz zaawansowaną technologię wykrywania oszustw, która zapewnia bezpieczeństwo ich płatności. Uczestniczy wydarzeń otrzymają również możliwość skorzystania z opcji jednorazowego logowania, w ramach której mogą zapisać swoje dane na potrzeby przyszłych zakupów. Efekty nowego partnerstwa będą dostępne w 21 krajach. W Polsce fani będą mogli skorzystać przede wszystkim z PayPal Checkout, które umożliwia płacenie w bezpieczny i zaufany sposób za pomocą dowolnej metody płatności, m.in. kartą kredytową, kartą debetową, środkami dostępnymi na koncie PayPal czy przelewem bankowym.

 

– Naszym celem jest wsparcie artystów i organizatorów imprez w nawiązywaniu kontaktu z fanami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. PayPal pomaga nam przenieść to założenie na wyższy poziom dzięki prawdziwie globalnemu rozwiązaniu płatniczemu – mówi Mark Yovich, Prezes Ticketmaster. – To partnerstwo daje fanom poczucie pewności, że korzystają z bezpiecznej, zaufanej i przystępnej metody płatności, która ich nie zawiedzie, niezależnie od tego, gdzie się wybierają na koncert, spektakl czy inne wydarzenie.

 

– Skala i możliwości PayPal w zakresie oferowania różnorodnych opcji płatności na światowych rynkach wynikają z kilkudziesięcioletniego doświadczenia firmy. W efekcie cieszymy się wyraźnym uznaniem wśród konsumentów jako zaufana metoda płatności2 – mówi Peggy Alford, Wiceprezes ds. sprzedaży globalnej PayPal. – Nasze dane pokazują, że konsumenci są prawie trzy razy bardziej skłonni do sfinalizowania zakupu biletu na koncert lub inne wydarzenie na żywo, gdy widzą, że mogą zapłacić z PayPal. To pokazuje wartość, jaką wnosimy do tej współpracy jako marka. Dzięki poszerzeniu partnerstwa PayPal i Ticketmaster, fani będą mieli możliwość kupowania biletów w ciągu zaledwie kilku sekund, przy jednoczesnej możliwości korzystania z elastycznych opcji płatności, które znają i którym ufają.

 

W ramach partnerstwa zaplanowano również rozbudowę globalnego planu marketingowego, dzięki któremu fani będą mogli uzyskać dostęp do większej liczby atrakcji czy ofert, a co za tym idzie – bardziej angażować się w wydarzenia oraz społeczność wokół danego artysty, manifestując swoją lojalność wobec niego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.