Live Nation Entertainment i PayPal zawierają wieloletnie partnerstwo
Dzięki nawiązaniu współpracy, fani będą mogli opłacić swoje zamówienia na platformie Ticketmaster za pomocą PayPal. Dodatkowo, PayPal Braintree stanie się głównym globalnym procesorem płatności na tej platformie, co przyśpieszy realizację transakcji i przybliży fanom dodatkowe możliwości związane z danym wydarzeniem, takich jak rezerwacja miejsc parkingowych lub zakup produktów fanowskich typu koszulki, kubki czy inne.
Dzięki rozwiązaniom płatniczym PayPal, które towarzyszą klientom od początku do końca zakupów na platformie Ticketmaster, fani mogą mieć pewność, że kupują bilety za pomocą prostej i zaufanej metody płatności. W pakiecie otrzymują również wsparcie w ramach Programu Ochrony Kupujących1 oraz zaawansowaną technologię wykrywania oszustw, która zapewnia bezpieczeństwo ich płatności. Uczestniczy wydarzeń otrzymają również możliwość skorzystania z opcji jednorazowego logowania, w ramach której mogą zapisać swoje dane na potrzeby przyszłych zakupów. Efekty nowego partnerstwa będą dostępne w 21 krajach. W Polsce fani będą mogli skorzystać przede wszystkim z PayPal Checkout, które umożliwia płacenie w bezpieczny i zaufany sposób za pomocą dowolnej metody płatności, m.in. kartą kredytową, kartą debetową, środkami dostępnymi na koncie PayPal czy przelewem bankowym.
– Naszym celem jest wsparcie artystów i organizatorów imprez w nawiązywaniu kontaktu z fanami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. PayPal pomaga nam przenieść to założenie na wyższy poziom dzięki prawdziwie globalnemu rozwiązaniu płatniczemu – mówi Mark Yovich, Prezes Ticketmaster. – To partnerstwo daje fanom poczucie pewności, że korzystają z bezpiecznej, zaufanej i przystępnej metody płatności, która ich nie zawiedzie, niezależnie od tego, gdzie się wybierają na koncert, spektakl czy inne wydarzenie.
– Skala i możliwości PayPal w zakresie oferowania różnorodnych opcji płatności na światowych rynkach wynikają z kilkudziesięcioletniego doświadczenia firmy. W efekcie cieszymy się wyraźnym uznaniem wśród konsumentów jako zaufana metoda płatności2 – mówi Peggy Alford, Wiceprezes ds. sprzedaży globalnej PayPal. – Nasze dane pokazują, że konsumenci są prawie trzy razy bardziej skłonni do sfinalizowania zakupu biletu na koncert lub inne wydarzenie na żywo, gdy widzą, że mogą zapłacić z PayPal. To pokazuje wartość, jaką wnosimy do tej współpracy jako marka. Dzięki poszerzeniu partnerstwa PayPal i Ticketmaster, fani będą mieli możliwość kupowania biletów w ciągu zaledwie kilku sekund, przy jednoczesnej możliwości korzystania z elastycznych opcji płatności, które znają i którym ufają.
W ramach partnerstwa zaplanowano również rozbudowę globalnego planu marketingowego, dzięki któremu fani będą mogli uzyskać dostęp do większej liczby atrakcji czy ofert, a co za tym idzie – bardziej angażować się w wydarzenia oraz społeczność wokół danego artysty, manifestując swoją lojalność wobec niego.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.