Aeromixer 2021 – już wkrótce spotkanie branży lotniczej we Wrocławiu
Już za niewiele ponad miesiąc na Stadionie Wrocław odbędzie się 2. edycja Civil & Military Aeromixer 2021, kluczowej imprezy networkingowej i naukowej branży aeronautycznej. Pierwotnie zaplanowane na marzec 2020 r. (i przełożone z uwagi na pandemię COVID-19) odbędzie się 21 września 2021 r. i podzielone będzie na dwie części – networkingową oraz naukową (wiodącymi tematami będą w tym roku druk 3D/additive manufacturing oraz Przemysł 4.0).
Civil & Military Aeromixer 2021 będzie drugą edycją kluczowej imprezy networkingowej i naukowej branży aeronautycznej. Dla firm z tego sektora (oraz tych, które dopiero planują rozpocząć działanie w nim) impreza będzie doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz sprawdzenia, jakim zainteresowaniem cieszyć się mogą ich produkty i rozwiązania.
Podobnie jak podczas pierwszej edycji, jedną z kluczowych elementów programu Aeromixera będzie część naukowa, podczas której omawiane będą wiodące trendy oraz innowacje w branży aeronautycznej. W tym roku omawiane będą m.in. kwestie związane z nowymi technologiami z tej dziedziny rozwijanymi na Politechnice Wrocławskiej – np. zastosowanie druku 3D (additive manufacturing), a także rozwiązania z dziedziny Przemysłu 4.0 dla branży lotniczej.
„Organizowanie jakiegokolwiek dużego spotkania jest w obecnych realiach prawdziwym wyzwaniem – jednak zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by formuła Civil & Military Aeromixer 2021 była maksymalnie przyjazna i bezpieczna dla uczestników. Osią imprezy będzie oczywiście przeprowadzone z zachowaniem reżimu sanitarnego spotkanie w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Wrocław, jednak przewidzieliśmy również możliwość uczestniczenia we wszystkich częściach spotkania zdalnie, z wykorzystaniem aplikacji telekonferencyjnych” – wyjaśnia Enrico Ciullo, koordynator imprezy - „Forma hybrydowa spotkania została przez nas wdrożona, aby dać szansę uczestnictwa online firmom, które ze względu na wewnętrzną politykę organizacji lub obostrzenia w ich krajach nie będą w stanie uczestniczyć stacjonarnie, a wyrażają chęć uczestnictwa i spotkania się z pozostałymi firmami i instytucjami” – dodaje E. Ciullo.
Doskonała okazja do nawiązania współpracy
Wprowadzona podczas pierwszej edycji Aeromixer (w roku 2018) formuła części networkingowej imprezy nie zmieni się zasadniczo – firma Bosetti Global Consulting, organizator wydarzenia, stawia na sprawdzony model „szybkich randek biznesowych”, który pozwala gościom na wygodne i szybkie spotkanie się i wymianę informacji z maksymalnie dużą liczbą potencjalnych partnerów i kontrahentów. „W programie przewidzieliśmy spotkania w niewielkich grupach przy tzw. stołach rotacyjnych, przy których każdy będzie miał okazję do przedstawienia swojej oferty kilku potencjalnym partnerom, a także możliwość prowadzenia rozmów 1to1, w celu pogłębienia wiedzy o ewentualnej współpracy i nawiązania bliższych kontaktów” – wyjaśnia Fabrizio Bosetti, CEO Bosetti Global Consulting (Organizator Wydarzenia). „W pierwszej edycji uczestniczyło ponad 90 spółek i 30 instytucji z 5 krajów europejskich, w ciągu 3,5 godziny zostało zrealizowanych ponad 300 spotkań biznesowych. Trzydzieści dwa podmioty miały okazję zaprezentować swoje produkty i usługi w części showroom na przestrzeni 2500 m” - dodaje organizator wydarzenia.
„Uczestnicy pierwszej edycji wydarzenia bardzo docenili przyjazną i nowatorską formułę nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, co z pewnością było mocną stroną wydarzenia. Spodziewamy się zatem, że tegoroczna jej odsłona będzie jeszcze bardziej atrakcyjna – nie tylko z uwagi na ciekawie skonstruowany program spotkań i sesji naukowych, ale również dlatego, że wielu osobom bardzo brakuje tej formy kontaktu z partnerami i kontrahentami. Wiele osób uważa, że pandemia radykalnie zmieni świat spotkań biznesowych - jestem jednak przekonana, że będzie to z korzyścią dla takich wydarzeń jak Aeromixer, które charakteryzują się nowatorską formułą i ciekawą tematyką spotkania” - mówi Paola Margnini, przedstawiciel Lombardia Aerospace Cluster”.
Pandemia stymuluje innowacje?
Oczywiście, organizatorzy nie zamierzają zignorować zmian, które w świecie biznesu aeronautycznego spowodowała pandemia oraz wpływu tejże na branżę – „Wśród poruszanych podczas imprezy tematów pojawią się również kwestie związane z odbudową kondycji przemysłu lotniczego oraz jego perspektyw. Paradoksalnie, kryzys, do którego doprowadziła pandemia, dla wielu firm może okazać się czynnikiem ożywczym – najbliższe lata będą czasem tworzenia i wdrażania innowacji, a także poszukiwania nowych, obiecujących partnerstw. Aeromixer 2021 będzie doskonałym miejscem do nawiązywania takich relacji” – tłumaczy Inż. Petr Tomášek, Executive Manager w Moravian Aerospace Cluster.
„Ostatnie miesiące były wyjątkowo trudnym czasem dla całej gospodarki – branża aeronautyczna absolutnie nie jest tu wyjątkiem. Impreza taka jak Aeromixer 2021 będzie doskonałym forum do dyskusji o tym, jak teraz, w nowej rzeczywistości, będzie rozwijał się ten segment rynku. Oczywiście, kryzys przyniósł szereg problemów i wyzwań, z którymi muszą zmierzyć się firmy i organizacje – jednocześnie sprawił jednak, że pojawiło się pole do innowacji, nawiązywania nowych kontaktów i poszukiwania nowych biznesowych możliwości” – komentuje Cezary Szczepański, przedstawiciel ZPPPOiL (Związek Pracodawców Przedsiębiorstw Przemysłu Obronnego i Lotniczego).
Na liście uczestników znajduje się ponad 100 podmiotów branżowych i instytucjonalnych. Swoją obecność potwierdzili zarówno producenci branżowi tzw. Kluczowi Uczestnicy: Collins Aerospace, Pratt & Whitney Kalisz, Raytheon, Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego „PZL-KALISZ”, GE Aviation, Lockheed Martin, Polskie Zakłady Lotnicze, Leonardo Poland, Flaris Metal – Master, 3M jak i współorganizatorzy, partnerzy i sponsorzy wydarzenia, m.in. Confindustria Est Europa, Dolnośląski Klaster Lotniczy, Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Bank PKO BP, Rina Poland, Bergman Engineering, CoBouw Polska, Manima Srl, PM Group, Amerykańska Izba Handlowa w Polsce (AmCham), Politechnika Wrocławska, Agencja Rozwoju Przemysłu, Instytut Lotnictwa: Sieć Badawcza Łukasiewicz, Śląski Klaster Lotniczy, Wielkopolski Klaster Lotniczy, Polsko-Czeska Izba Gospodarcza, Lombardia Aerospace Cluster, Moravian Aerospace Cluster i wiele innych.
Podmioty zainteresowane uczestnictwem mogą znaleźć więcej informacji o imprezie na stronie https://aeromixer.eu/

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.