Komunikaty PR

AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami

2024-09-06  |  10:03

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, wyjaśnia, jakie są prawach pasażerów lotniczych z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i dodatkowymi potrzebami.

  • Jakie mam prawa? Pasażerowie z niepełnosprawnością mają takie samo prawo dostępu do podróży lotniczej jak osoby bez niepełnosprawności.
  • Chociaż szczegóły przepisów różnią się w zależności od kraju, ich celem jest zapewnienie, aby jak najwięcej osób mogło podróżować z łatwością i godnością.
  • Niektóre przepisy ustanawiają standardy dostępności dla lotnisk i samolotów, aby osoby
    z niepełnosprawnościami mogły z nich korzystać, podczas gdy inne przepisy dają prawo do pomocy, której te osoby potrzebują, aby podróżować.

 

Na stronie AirHelp podsumowane zostały prawa wynikające z różnych przepisów na całym świecie. Pomoże ona zrozumieć, jakiej pomocy można oczekiwać oraz co można zrobić, jeśli się jej nie otrzyma.

Jak zgłosić potrzebę specjalnej pomocy? Jest to usługa świadczona przez linie lotnicze i lotniska, aby zapewnić pasażerom z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i dodatkowymi potrzebami dostęp do pomocy potrzebnej do godnego podróżowania na każdym etapie podróży, od wyjazdu po przyjazd. Może to obejmować pomoc na lotnisku w postaci wózka inwalidzkiego lub innych form pomocy w mobilności, ale także wsparcie dla osób starszych lub przyjmowanie pasażerów lotniczych podróżujących z psami asystującymi.

Nie ma uniwersalnej zasady dotyczącej zgłaszania potrzeby specjalnej pomocy” – objaśnia Tomasz Pawliszyn, CEO AirHelp . „Jednak większość przepisów określa, że powinien istnieć łatwo dostępny sposób na zgłoszenie potrzeby specjalnej pomocy podczas rezerwacji lotu, niezależnie od tego, czy jest to za pośrednictwem biura podróży, czy bezpośrednio u linii lotniczej. Nasza rada jest prosta: planuj jak najwcześniej. ” - dodaje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie! Biuro prasowe
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Lotnictwo Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-04-03 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-12-03 | 19:52

Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie

AirHelp, światowy lider w dziedzinie praw pasażerów lotniczych, opublikował wyniki najnowszego rankingu AirHelp Score 2024, oceniającego 109 linii lotniczych z całego świata. Tegorocznym zwycięzcą zostały Brussels Airlines,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.