Corendon Airlines z ofertą
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Przedstawiciele linii lotniczych Corendon Airlines, która dzięki bogatej ofercie i wysokiej jakości usług odnotowuje wzrost rozwoju w całej Europie, zapowiedzieli dalszą ekspansję na polskim rynku, a także poinformowali o obowiązujących połączeniach lotniczych w sezonie zimowym 2020/2021.
Na początku roku Prezes zarządu Corendon Tourism Group Yıldıray Karaer podczas pobytu w Polsce przedstawił cele Corendon Airlines, jeśli chodzi o rozwój usług w naszym kraju oraz udzielił informacji dotyczących połączeń międzynarodowych. Choć z wiadomych przyczyn rynek lotniczy ucierpiał, a większość lotów została wstrzymana, firma poinformowała właśnie o kontynuacji ekspansji na polskim rynku w sezonie zimowym 2020/2021. Linie lotnicze zapowiedziały realizację lotów do Turcji, a także Egiptu z Warszawy oraz Katowic.
“Jesteśmy podekscytowani i pełni dobrych myśli co do naszej wznowionej operacji lotniczej z Polski do Turcji. Wzmożone zapytania w kwestii przywrócenia połączeń między Polską a Turcją od naszych klientów umacniają nas w tym, że operacja zimowa ma sens, a nic bardziej nie dodaje nam skrzydeł, jak zadowoleni klienci”. – mówi Yıldıray Karaer.
Troska o zdrowie i bezpieczeństwo podróżujących stanowi dla marki najwyższy priorytet, dlatego też loty Corendon Airlines realizowane będą z zachowaniem najwyższych środków ostrożności. Firma zapowiedziała zastosowanie ulepszonych procedur ochrony zdrowia i dezynfekcji. Ponadto wszystkie samoloty Corendon Airlines wyposażone będą w wysokowydajne filtry HEPA, które całkowicie oczyszczają powietrze w pomieszczeniach nawet co 2-3 minuty, tym samym gwarantując, że jest ono czystsze, niż w większości budynków biurowych. Więcej informacji znajduje się na stronie www.corendonairlines.com/new-flight-experience.
Linie lotnicze Corendon Airlines z powodzeniem rozpoczęły współpracę z polskimi touroperatorami, biurami podróży, a także lotniskami, lecz wciąż pozostają otwarte na sprzedaż bezpośrednią dla klientów indywidualnych, oferując bardzo atrakcyjne oferty cenowe. Podróżujący mają możliwość wykupienia lotów z Warszawy oraz Katowic do Antalyi bezpośrednio na stronie internetowej firmy, a także poprzez agencje turystyczne. Corendon Airlines współpracuje także z czołowymi, polskimi dostawcami systemów rezerwacyjnych, takimi jak Merlin X oraz Blue Vendo, dzięki czemu wszystkie biura podróży korzystające ze wsparcia firm, mogą zakupywać dla klientów bilety online. Więcej informacji znajduje się na stronie www.corendonairlines.com/pl.
Planowane połączenia lotnicze Corendon Airlines z Polski w sezonie zimowym 2020/2021 przedstawiają się następująco:
ZIMA 2020/2021
Warszawa – Antalya W każdą sobotę (07.11.2020 – 03.04.2021)
Katowice – Antalya W każdą sobotę (07.11.2020 – 03.04.2021)
Warszawa – Hurghada W każdy czwartek (05.11.2020 – 25.03.2020) i niedzielę (01.11.2020 – 28.03.2021)

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.