Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
- Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.
- W 2021 r. obaj przewoźnicy zawarli umowę codeshare oferując klientom dostęp do 280 miejsc docelowych w ramach wspólnej siatki połączeń.
Warszawa, 19 stycznia 2024 r.: Linie Emirates i Azul Linhas Aereas Brasileiras S.A (Azul) wzniosły swoje partnerstwo na nowy poziom, wprowadzając ofertę wzajemnego programu lojalnościowego. Członkowie programu Emirates Skywards i TudoAzul mogą od teraz zdobywać i wymieniać mile w ramach wspólnej siatki 280 połączeń na całym świecie. Przewoźnicy nawiązali współpracę codeshare w 2021 r., aby zapewnić klientom lepszą łączność z ośmioma miastami w Brazylii i globalną siatką połączeń Emirates przez Sao Paulo.
Więcej korzyści z gromadzenia i wymiany mil
Członkowie Emirates Skywards mogą gromadzić mile podczas podróży w ramach siatki połączeń Azul obejmującej ponad 150 kierunków. Członkowie programu Skywards w klasie ekonomicznej otrzymają do 1 mili Skywards, a w klasie biznes do 1,5 mili Skywards za każdą przelecianą milę.
Pasażerowie mogą również wymieniać nagrody za loty w klasie ekonomicznej Azul na stronie emirates.com (od 8 000 mil za bilet) oraz w klasie biznes Azul (od 17 500 mil za bilet).
Partnerstwo umożliwi również klientom TudoAzul zdobywanie mil w globalnej sieci połączeń Emirates obejmującej ponad 130 miejsc docelowych na sześciu kontynentach. Pasażerowie TudoAzul mogą również korzystać z nagród za loty w klasach ekonomicznej i biznes linii Emirates*.
Umowa codeshare z Emirates i Azul umożliwia pasażerom podróż z/do Rio de Janeiro, Santos Dumont (SDU), Belem (BEL), Belo Horizonte (CNF), Cuiaby (CGB), Kurytyby (CWB), Juazeiro Do Norte (JDO), Porto Alegre (POA) i Recife (REC) na lotach obsługiwanych przez Azul do Emirates z Sao Paulo (GRU) do Dubaju i nie tylko. Wszystko to w ramach jednego biletu.
Najlepszy program lojalnościowy
Emirates Skywards ma ponad 30 milionów członków na całym świecie. Program lojalnościowy oferuje cztery poziomy członkostww – Niebieski, Srebrny, Złoty i Platynowy – a każdy z nich zapewnia wyjątkowe korzyści, w tym: dostęp do poczekalni lotniskowych, natychmiastowe podwyższenie klasy lotu, priorytetową odprawę i wejście na pokład, bezpłatny wybór miejsca, dodatkowy limit bagażu, korzystne stawki Cash+Miles oraz darmowy Internet Wi-Fi na pokładzie.
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards
*Obowiązują warunki i zasady.
O Azul:
Azul S.A. (B3: AZUL4, NYSE: AZUL) to największa linia lotnicza w Brazylii pod względem liczby lotów i obsługiwanych miast, która oferuje 1 000 lotów dziennie do ponad 150 miejsc docelowych. Od września 2023 r. spółka posiada siatkę 300 tras bez przesiadek i flotę liczącą ponad 180 samolotów i ponad
16 000 członków załogi. W 2020 roku Azul została ogłoszona najlepszą linię lotniczą na świecie przez TripAdvisor, po raz pierwszy brazylijski flagowy przewoźnik zdobył pierwsze miejsce w rankingu Traveler's Choice Awards. W 2023 roku. Linia Azul została uznana przez Cirium (wiodącą firmę zajmującą się analizą danych lotniczych) za 2. najbardziej punktualną linię lotniczą na świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.voeazul.com.br/en.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.