Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
- Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.
- W 2021 r. obaj przewoźnicy zawarli umowę codeshare oferując klientom dostęp do 280 miejsc docelowych w ramach wspólnej siatki połączeń.
Warszawa, 19 stycznia 2024 r.: Linie Emirates i Azul Linhas Aereas Brasileiras S.A (Azul) wzniosły swoje partnerstwo na nowy poziom, wprowadzając ofertę wzajemnego programu lojalnościowego. Członkowie programu Emirates Skywards i TudoAzul mogą od teraz zdobywać i wymieniać mile w ramach wspólnej siatki 280 połączeń na całym świecie. Przewoźnicy nawiązali współpracę codeshare w 2021 r., aby zapewnić klientom lepszą łączność z ośmioma miastami w Brazylii i globalną siatką połączeń Emirates przez Sao Paulo.
Więcej korzyści z gromadzenia i wymiany mil
Członkowie Emirates Skywards mogą gromadzić mile podczas podróży w ramach siatki połączeń Azul obejmującej ponad 150 kierunków. Członkowie programu Skywards w klasie ekonomicznej otrzymają do 1 mili Skywards, a w klasie biznes do 1,5 mili Skywards za każdą przelecianą milę.
Pasażerowie mogą również wymieniać nagrody za loty w klasie ekonomicznej Azul na stronie emirates.com (od 8 000 mil za bilet) oraz w klasie biznes Azul (od 17 500 mil za bilet).
Partnerstwo umożliwi również klientom TudoAzul zdobywanie mil w globalnej sieci połączeń Emirates obejmującej ponad 130 miejsc docelowych na sześciu kontynentach. Pasażerowie TudoAzul mogą również korzystać z nagród za loty w klasach ekonomicznej i biznes linii Emirates*.
Umowa codeshare z Emirates i Azul umożliwia pasażerom podróż z/do Rio de Janeiro, Santos Dumont (SDU), Belem (BEL), Belo Horizonte (CNF), Cuiaby (CGB), Kurytyby (CWB), Juazeiro Do Norte (JDO), Porto Alegre (POA) i Recife (REC) na lotach obsługiwanych przez Azul do Emirates z Sao Paulo (GRU) do Dubaju i nie tylko. Wszystko to w ramach jednego biletu.
Najlepszy program lojalnościowy
Emirates Skywards ma ponad 30 milionów członków na całym świecie. Program lojalnościowy oferuje cztery poziomy członkostww – Niebieski, Srebrny, Złoty i Platynowy – a każdy z nich zapewnia wyjątkowe korzyści, w tym: dostęp do poczekalni lotniskowych, natychmiastowe podwyższenie klasy lotu, priorytetową odprawę i wejście na pokład, bezpłatny wybór miejsca, dodatkowy limit bagażu, korzystne stawki Cash+Miles oraz darmowy Internet Wi-Fi na pokładzie.
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards
*Obowiązują warunki i zasady.
O Azul:
Azul S.A. (B3: AZUL4, NYSE: AZUL) to największa linia lotnicza w Brazylii pod względem liczby lotów i obsługiwanych miast, która oferuje 1 000 lotów dziennie do ponad 150 miejsc docelowych. Od września 2023 r. spółka posiada siatkę 300 tras bez przesiadek i flotę liczącą ponad 180 samolotów i ponad
16 000 członków załogi. W 2020 roku Azul została ogłoszona najlepszą linię lotniczą na świecie przez TripAdvisor, po raz pierwszy brazylijski flagowy przewoźnik zdobył pierwsze miejsce w rankingu Traveler's Choice Awards. W 2023 roku. Linia Azul została uznana przez Cirium (wiodącą firmę zajmującą się analizą danych lotniczych) za 2. najbardziej punktualną linię lotniczą na świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.voeazul.com.br/en.
Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów
![III edycja Italian-Polish Aerospace Forum](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_253872224,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
![Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_833064897,w_252,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/recycling-1,w_274,_small.jpg)
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
![](https://www.newseria.pl/files/11111/gremi-cudzoziemcy-foto,w_133,_small.jpg)
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ztm-warszwa-bilety-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.