Komunikaty PR

FRU.PL wprowadza usługę, pozwalającą odzyskać pieniądze za odwołany lot w 7 dni

2021-11-22  |  16:00
Do pobrania FRU.PL ( 0.02 MB )

FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, wprowadza usługę FRU Fast Refund, dzięki której całkowity koszt rezerwacji zmienionego lub odwołanego lotu jest zwracany pasażerowi w formie gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni lub niemal natychmiastowo w formie vouchera. Nowe rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby klientów FRU.PL, którzy na przestrzeni minionych miesięcy mierzyli się ze skutkami anulowanych lub zmienionych podróży lotniczych.

Jak wynika z danych AirHelp, w 2020 roku ponad 9 mln pasażerów podróżujących z Europy musiało radzić sobie ze skutkami odwołanych lotów.

„Do tych szacunków, należy też dodać dziesiątki tysięcy zmienionych rezerwacji lotniczych, które nie tylko komplikowały plany podróżnych, ale też powodowały problemy podczas zwrotu pieniędzy, jeśli klienci finalnie rezygnowali z lotów. A średnio pasażer musi czekać nawet dwa miesiące na zwrot kosztów ze strony przewoźnika. To niestety przekłada się na duże obawy wśród podróżujących i niejednokrotnie powstrzymuje ich przed zakupem biletu” – tłumaczy Katarzyna Kusak, Customer Care Manager, FRU.PL.

Tym bardziej, że najczęstszą formą zwrotu kosztu biletu nie jest gotówka, a voucher.

„Takie rozwiązanie sprawdza się tylko w przypadku części klientów linii lotniczych. Wielu z nich podróżuje samolotem sporadycznie, najczęściej w okresie wakacji. Trudno im zaplanować, gdzie będą chcieli polecieć za pół roku, czy rok. Nic więc dziwnego, że w sytuacji odwołanego lotu, oczekują szybkiego i bezproblemowego zwrotu pieniędzy. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty FRU Fast Refund – usługi, dzięki której podróżni będą mogli wybrać, czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy, czy voucher na inny lot”, dodaje Katarzyna Kusak.

Jak działa FRU Fast Refund?

FRU Fast Refund jest dostępne dla wszystkich pasażerów, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem strony FRU.PL. Kupując tę ​​dodatkową usługę, klienci serwisu, których loty zostały odwołane lub zmodyfikowane, zostaną jak najszybciej powiadomieni przez zespół FRU.PL i otrzymają pomoc w wyborze alternatywnego lotu z propozycji linii lotniczej, u której kupili bilet, bez dodatkowych opłat. Jeśli pasażer nie będzie chciał skorzystać z tej opcji, FRU.PL zwróci pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 7 dni lub bardzo szybko prześle voucher, który będzie można wykorzystać przy zakupie dowolnego lotu i w dowolnej linii lotniczej.

„Do tej pory klienci mogli liczyć przede wszystkim na voucher do wykorzystania w tej linii lotniczej, u której kupili wcześniej bilet. W naszej usłudze vouchery dają im natomiast pełną dowolność, jeśli chodzi o preferowany kierunek czy przewoźnika, z którego oferty chcą skorzystać. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy, będziemy zwracać je z własnych źródeł, a dopiero później odzyskamy je od danej linii lotniczej”, dodaje Katarzyna Kusak.

Cena usługi zaczyna się od 24,99 PLN i obejmuje koszt biletów lotniczych oraz usług dodatkowych, m.in. bagażu, kosztu odprawy czy wyboru preferowanych miejsc w samolocie.

„Nadal żyjemy w pandemicznej i bardzo niepewnej rzeczywistości. Dlatego zależy nam na wprowadzaniu takich udogodnień, które zwiększą poczucie bezpieczeństwa i pozwolą klientom realizować plany podróży. Mamy nadzieję, że nasza usługa zachęci podróżujących do rezerwacji biletów, czy to na spontaniczne wypady weekendowe, okres świąteczny, czy przyszłoroczne wakacje”, podsumowuje Katarzyna Kusak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-10-14 | 18:09

Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024

Najnowszy raport AirHelp, największej na świecie organizacji zajmującej się prawami pasażerów lotniczych, ujawnia znaczny wzrost opóźnień lotów w Polsce podczas lata 2024 roku. Ponad 34% pasażerów
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-09-06 | 10:03

AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, wyjaśnia, jakie są prawach pasażerów lotniczych z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i
Lotnictwo Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
2024-07-11 | 18:18

Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina

Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit® znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.