Komunikaty PR

FRU.PL wprowadza usługę, pozwalającą odzyskać pieniądze za odwołany lot w 7 dni

2021-11-22  |  16:00
Do pobrania FRU.PL ( 0.02 MB )

FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, wprowadza usługę FRU Fast Refund, dzięki której całkowity koszt rezerwacji zmienionego lub odwołanego lotu jest zwracany pasażerowi w formie gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni lub niemal natychmiastowo w formie vouchera. Nowe rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby klientów FRU.PL, którzy na przestrzeni minionych miesięcy mierzyli się ze skutkami anulowanych lub zmienionych podróży lotniczych.

Jak wynika z danych AirHelp, w 2020 roku ponad 9 mln pasażerów podróżujących z Europy musiało radzić sobie ze skutkami odwołanych lotów.

„Do tych szacunków, należy też dodać dziesiątki tysięcy zmienionych rezerwacji lotniczych, które nie tylko komplikowały plany podróżnych, ale też powodowały problemy podczas zwrotu pieniędzy, jeśli klienci finalnie rezygnowali z lotów. A średnio pasażer musi czekać nawet dwa miesiące na zwrot kosztów ze strony przewoźnika. To niestety przekłada się na duże obawy wśród podróżujących i niejednokrotnie powstrzymuje ich przed zakupem biletu” – tłumaczy Katarzyna Kusak, Customer Care Manager, FRU.PL.

Tym bardziej, że najczęstszą formą zwrotu kosztu biletu nie jest gotówka, a voucher.

„Takie rozwiązanie sprawdza się tylko w przypadku części klientów linii lotniczych. Wielu z nich podróżuje samolotem sporadycznie, najczęściej w okresie wakacji. Trudno im zaplanować, gdzie będą chcieli polecieć za pół roku, czy rok. Nic więc dziwnego, że w sytuacji odwołanego lotu, oczekują szybkiego i bezproblemowego zwrotu pieniędzy. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty FRU Fast Refund – usługi, dzięki której podróżni będą mogli wybrać, czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy, czy voucher na inny lot”, dodaje Katarzyna Kusak.

Jak działa FRU Fast Refund?

FRU Fast Refund jest dostępne dla wszystkich pasażerów, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem strony FRU.PL. Kupując tę ​​dodatkową usługę, klienci serwisu, których loty zostały odwołane lub zmodyfikowane, zostaną jak najszybciej powiadomieni przez zespół FRU.PL i otrzymają pomoc w wyborze alternatywnego lotu z propozycji linii lotniczej, u której kupili bilet, bez dodatkowych opłat. Jeśli pasażer nie będzie chciał skorzystać z tej opcji, FRU.PL zwróci pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 7 dni lub bardzo szybko prześle voucher, który będzie można wykorzystać przy zakupie dowolnego lotu i w dowolnej linii lotniczej.

„Do tej pory klienci mogli liczyć przede wszystkim na voucher do wykorzystania w tej linii lotniczej, u której kupili wcześniej bilet. W naszej usłudze vouchery dają im natomiast pełną dowolność, jeśli chodzi o preferowany kierunek czy przewoźnika, z którego oferty chcą skorzystać. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy, będziemy zwracać je z własnych źródeł, a dopiero później odzyskamy je od danej linii lotniczej”, dodaje Katarzyna Kusak.

Cena usługi zaczyna się od 24,99 PLN i obejmuje koszt biletów lotniczych oraz usług dodatkowych, m.in. bagażu, kosztu odprawy czy wyboru preferowanych miejsc w samolocie.

„Nadal żyjemy w pandemicznej i bardzo niepewnej rzeczywistości. Dlatego zależy nam na wprowadzaniu takich udogodnień, które zwiększą poczucie bezpieczeństwa i pozwolą klientom realizować plany podróży. Mamy nadzieję, że nasza usługa zachęci podróżujących do rezerwacji biletów, czy to na spontaniczne wypady weekendowe, okres świąteczny, czy przyszłoroczne wakacje”, podsumowuje Katarzyna Kusak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-12-03 | 19:52

Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie

AirHelp, światowy lider w dziedzinie praw pasażerów lotniczych, opublikował wyniki najnowszego rankingu AirHelp Score 2024, oceniającego 109 linii lotniczych z całego świata. Tegorocznym zwycięzcą zostały Brussels Airlines,
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-10-14 | 18:09

Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024

Najnowszy raport AirHelp, największej na świecie organizacji zajmującej się prawami pasażerów lotniczych, ujawnia znaczny wzrost opóźnień lotów w Polsce podczas lata 2024 roku. Ponad 34% pasażerów
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-09-06 | 10:03

AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, wyjaśnia, jakie są prawach pasażerów lotniczych z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.