Komunikaty PR

FRU.PL wprowadza usługę, pozwalającą odzyskać pieniądze za odwołany lot w 7 dni

2021-11-22  |  16:00
Do pobrania FRU.PL ( 0.02 MB )

FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, wprowadza usługę FRU Fast Refund, dzięki której całkowity koszt rezerwacji zmienionego lub odwołanego lotu jest zwracany pasażerowi w formie gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni lub niemal natychmiastowo w formie vouchera. Nowe rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby klientów FRU.PL, którzy na przestrzeni minionych miesięcy mierzyli się ze skutkami anulowanych lub zmienionych podróży lotniczych.

Jak wynika z danych AirHelp, w 2020 roku ponad 9 mln pasażerów podróżujących z Europy musiało radzić sobie ze skutkami odwołanych lotów.

„Do tych szacunków, należy też dodać dziesiątki tysięcy zmienionych rezerwacji lotniczych, które nie tylko komplikowały plany podróżnych, ale też powodowały problemy podczas zwrotu pieniędzy, jeśli klienci finalnie rezygnowali z lotów. A średnio pasażer musi czekać nawet dwa miesiące na zwrot kosztów ze strony przewoźnika. To niestety przekłada się na duże obawy wśród podróżujących i niejednokrotnie powstrzymuje ich przed zakupem biletu” – tłumaczy Katarzyna Kusak, Customer Care Manager, FRU.PL.

Tym bardziej, że najczęstszą formą zwrotu kosztu biletu nie jest gotówka, a voucher.

„Takie rozwiązanie sprawdza się tylko w przypadku części klientów linii lotniczych. Wielu z nich podróżuje samolotem sporadycznie, najczęściej w okresie wakacji. Trudno im zaplanować, gdzie będą chcieli polecieć za pół roku, czy rok. Nic więc dziwnego, że w sytuacji odwołanego lotu, oczekują szybkiego i bezproblemowego zwrotu pieniędzy. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty FRU Fast Refund – usługi, dzięki której podróżni będą mogli wybrać, czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy, czy voucher na inny lot”, dodaje Katarzyna Kusak.

Jak działa FRU Fast Refund?

FRU Fast Refund jest dostępne dla wszystkich pasażerów, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem strony FRU.PL. Kupując tę ​​dodatkową usługę, klienci serwisu, których loty zostały odwołane lub zmodyfikowane, zostaną jak najszybciej powiadomieni przez zespół FRU.PL i otrzymają pomoc w wyborze alternatywnego lotu z propozycji linii lotniczej, u której kupili bilet, bez dodatkowych opłat. Jeśli pasażer nie będzie chciał skorzystać z tej opcji, FRU.PL zwróci pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 7 dni lub bardzo szybko prześle voucher, który będzie można wykorzystać przy zakupie dowolnego lotu i w dowolnej linii lotniczej.

„Do tej pory klienci mogli liczyć przede wszystkim na voucher do wykorzystania w tej linii lotniczej, u której kupili wcześniej bilet. W naszej usłudze vouchery dają im natomiast pełną dowolność, jeśli chodzi o preferowany kierunek czy przewoźnika, z którego oferty chcą skorzystać. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy, będziemy zwracać je z własnych źródeł, a dopiero później odzyskamy je od danej linii lotniczej”, dodaje Katarzyna Kusak.

Cena usługi zaczyna się od 24,99 PLN i obejmuje koszt biletów lotniczych oraz usług dodatkowych, m.in. bagażu, kosztu odprawy czy wyboru preferowanych miejsc w samolocie.

„Nadal żyjemy w pandemicznej i bardzo niepewnej rzeczywistości. Dlatego zależy nam na wprowadzaniu takich udogodnień, które zwiększą poczucie bezpieczeństwa i pozwolą klientom realizować plany podróży. Mamy nadzieję, że nasza usługa zachęci podróżujących do rezerwacji biletów, czy to na spontaniczne wypady weekendowe, okres świąteczny, czy przyszłoroczne wakacje”, podsumowuje Katarzyna Kusak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-06-05 | 08:52

Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna  zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, oferuje ulepszoną usługę poprzez subskrypcję AirHelp+.   Największym atutem produktu  jest
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.