Komunikaty PR

FRU.PL wprowadza usługę, pozwalającą odzyskać pieniądze za odwołany lot w 7 dni

2021-11-22  |  16:00
Do pobrania FRU.PL ( 0.02 MB )

FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, wprowadza usługę FRU Fast Refund, dzięki której całkowity koszt rezerwacji zmienionego lub odwołanego lotu jest zwracany pasażerowi w formie gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni lub niemal natychmiastowo w formie vouchera. Nowe rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby klientów FRU.PL, którzy na przestrzeni minionych miesięcy mierzyli się ze skutkami anulowanych lub zmienionych podróży lotniczych.

Jak wynika z danych AirHelp, w 2020 roku ponad 9 mln pasażerów podróżujących z Europy musiało radzić sobie ze skutkami odwołanych lotów.

„Do tych szacunków, należy też dodać dziesiątki tysięcy zmienionych rezerwacji lotniczych, które nie tylko komplikowały plany podróżnych, ale też powodowały problemy podczas zwrotu pieniędzy, jeśli klienci finalnie rezygnowali z lotów. A średnio pasażer musi czekać nawet dwa miesiące na zwrot kosztów ze strony przewoźnika. To niestety przekłada się na duże obawy wśród podróżujących i niejednokrotnie powstrzymuje ich przed zakupem biletu” – tłumaczy Katarzyna Kusak, Customer Care Manager, FRU.PL.

Tym bardziej, że najczęstszą formą zwrotu kosztu biletu nie jest gotówka, a voucher.

„Takie rozwiązanie sprawdza się tylko w przypadku części klientów linii lotniczych. Wielu z nich podróżuje samolotem sporadycznie, najczęściej w okresie wakacji. Trudno im zaplanować, gdzie będą chcieli polecieć za pół roku, czy rok. Nic więc dziwnego, że w sytuacji odwołanego lotu, oczekują szybkiego i bezproblemowego zwrotu pieniędzy. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty FRU Fast Refund – usługi, dzięki której podróżni będą mogli wybrać, czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy, czy voucher na inny lot”, dodaje Katarzyna Kusak.

Jak działa FRU Fast Refund?

FRU Fast Refund jest dostępne dla wszystkich pasażerów, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem strony FRU.PL. Kupując tę ​​dodatkową usługę, klienci serwisu, których loty zostały odwołane lub zmodyfikowane, zostaną jak najszybciej powiadomieni przez zespół FRU.PL i otrzymają pomoc w wyborze alternatywnego lotu z propozycji linii lotniczej, u której kupili bilet, bez dodatkowych opłat. Jeśli pasażer nie będzie chciał skorzystać z tej opcji, FRU.PL zwróci pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 7 dni lub bardzo szybko prześle voucher, który będzie można wykorzystać przy zakupie dowolnego lotu i w dowolnej linii lotniczej.

„Do tej pory klienci mogli liczyć przede wszystkim na voucher do wykorzystania w tej linii lotniczej, u której kupili wcześniej bilet. W naszej usłudze vouchery dają im natomiast pełną dowolność, jeśli chodzi o preferowany kierunek czy przewoźnika, z którego oferty chcą skorzystać. W przypadku chęci otrzymania pieniędzy, będziemy zwracać je z własnych źródeł, a dopiero później odzyskamy je od danej linii lotniczej”, dodaje Katarzyna Kusak.

Cena usługi zaczyna się od 24,99 PLN i obejmuje koszt biletów lotniczych oraz usług dodatkowych, m.in. bagażu, kosztu odprawy czy wyboru preferowanych miejsc w samolocie.

„Nadal żyjemy w pandemicznej i bardzo niepewnej rzeczywistości. Dlatego zależy nam na wprowadzaniu takich udogodnień, które zwiększą poczucie bezpieczeństwa i pozwolą klientom realizować plany podróży. Mamy nadzieję, że nasza usługa zachęci podróżujących do rezerwacji biletów, czy to na spontaniczne wypady weekendowe, okres świąteczny, czy przyszłoroczne wakacje”, podsumowuje Katarzyna Kusak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo Biuro prasowe
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci
Lotnictwo Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
2023-08-23 | 11:00

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]

Jeszcze w tym roku ruszy rozbudowa strefy operacyjnej wrocławskiego lotniska. Jako pierwsze rozpoczną się prace przy nowej płycie postojowej. Potem powstanie droga szybkiego zjazdu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.