Goldhofer i Welcome Airport Services: nowa współpraca serwisowa
W dniu 9 sierpnia br. Goldhofer i Welcome Airport Services podpisały umowę dotyczącą współpracy serwisowej, w wyniku której największy agent handlingowy w Polce stał się autoryzowanym serwisem niemieckiej firmy. Jest to wyraz wzajemnego zaufania i uznania za kompetencje oraz jakość produktów i usług obu stron. Dzięki synergii komplementarnych umiejętności, obie firmy będą w stanie oferować jeszcze bardziej kompleksową i profesjonalną obsługę klientom.
Przez ostatnie kilka miesięcy obydwie strony pracowały nad projektem partnerstwa serwisowego na terenie Polski. Dzięki zawartemu kontraktowi Welcome Airport Services stał się autoryzowanym serwisem Goldhofer, co zagwarantuje tej firmie otoczenie odpowiednią opieką techniczną ich jednostek sprzętowych w Polsce.
Goldhofer jest renomowanym niemieckim producentem specjalistycznych pojazdów przemysłowych, skupiającym się na konstrukcji i produkcji przyczep, naczep, platform transportowych, oraz innych specjalistycznych urządzeń do transportu ciężkich i niestandardowych ładunków. Firma została założona w 1705 roku i od tego czasu zyskała reputację jako czołowy dostawca innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie transportu specjalistycznego.
Goldhofer to renomowany niemiecki producent specjalistycznych pojazdów przemysłowych, skupiający się na projektowaniu i produkcji urządzeń do obsługi naziemnej (GSE) oraz przyczep, platform transportowych i innego specjalistycznego sprzętu do transportu ciężkich i niestandardowych ładunków. Dział Airport Technology koncentruje się na specyficznych wymaganiach logistyki lotniskowej. Tradycyjne ciągniki samolotowe, jak również pushbacki bezdyszlowe, zestawy do awaryjnego holowania statków powietrznych, ciągniki cargo i bagażowe w różnych klasach wydajności niezawodnie radzą sobie z operacjami logistycznymi o wysokiej częstotliwości na lotniskach na całym świecie. Dzięki rozwiązaniom w bezemisyjnych elektrycznych wariantach wszystkich GSE (technologia „IonMaster”) Goldhofer odgrywa wyraźną pionierską rolę w dziedzinie mobilności elektrycznej i zyskał reputację wiodącego dostawcy innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie transportu specjalnego i aplikacje lotniskowe.
Welcome Airport Services Sp. z o.o. jest największym pod względem liczby obsługiwanych przewoźników agentem handlingowym w Polsce. Firma świadczy usługi obsługi naziemnej samolotów i pasażerów kilkudziesięciu liniom lotniczym z całego świata. Posiada sieć warsztatów serwisowych na najważniejszych lotniskach naszego kraju, jednocześnie dysponując rozwiniętą bazą narzędziową i wysoko wykwalifikowaną kadrą techniczną. Doświadczenie pracowników zapewnia wysoką jakość obsługi technicznej i bezpieczeństwo eksploatacji.
– Cieszę się, że Goldhofer i Welcome Airport Services znalazły wspólny grunt do współpracy serwisowej. Wierzę, że to połączenie kompetencji i zasobów przyczyni się do zapewnienia wyjątkowej jakości obsługi oraz jeszcze lepszej efektywności w dziedzinie usług lotniskowych. Gratulacje i powodzenia w realizacji wspólnych celów – powiedział Stavros Hatziioannou, Vice President Sales and Service Airport Technology at Goldhofer Aktiengesellschaft.
– Podpisana umowa to naturalna kontynuacja i rozwinięcie dotychczasowej, kilkuletniej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Od momentu jej podpisania w naszej gestii są wszystkie usługi techniczne i handlowe po zakupie, serwis pogwarancyjny sprzętów lotniskowych firm Goldhofer i Schopf na terenie Polski oraz szkolenia personelu obsługującego te urządzenia. Jest to klasyczna sytuacja typu "win-win", w której obie strony czerpią wymierne korzyści – podkreślił Marcin Osowski, wiceprezes Welcome Airport Services.
– Z przyjemnością informujemy, że będziemy serwisować szeroką gamę produktów Goldhofer – ciągniki konwencjonalne Bison w pełnym zakresie uciągu, ciągniki bezdyszlowe w tym flagowy model Phoenix, ciągniki bagażowe Sherpa, a także starsze modele Schopf i AST – dodał Marcin Klejdys, dyrektor Pionu Logistyki Welcome Airport Services.
To partnerstwo niesie ze sobą ogromne perspektywy i obie firmy są pełne optymizmu wobec przyszłości. Dzięki wykorzystaniu wzajemnych mocnych stron i zdolności obu firm możliwe jest tworzenie synergii, która przyczyni się do oferowania jeszcze wyższej jakości usług dla klientów oraz wzmocnienia pozycji na rynku lotniczym.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.