Goodyear dostarczy opony lotnicze do nowego Airbusa A321XLR
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear został wybrany przez Airbusa na dostawcę opon do nowego samolotu A321XLR, który wyruszy na podniebne trasy w 2024 roku. Homologowany model to opona Goodyear Flight Radial, jeden z najbardziej zaawansowanych produktów lotniczych w portfolio marki.
Goodyear Flight Radial = ekonomia, komfort, osiągi
Goodyear Flight Radial jest wyposażona w szereg technologii, dzięki którym zapewnia stabilność wymiarów, a przy tym zachowuje dłuższą żywotność i zwiększoną odporność na przecięcia. Konstrukcja radialna pomaga osiągnąć większą liczbę lądowań, a zoptymalizowana konstrukcja stopki zmniejsza masę opony. Ta ultralekka opona pomaga optymalizować wydajność, dzięki czemu stała się idealnym wyborem dla Airbusa, wiodącego producenta samolotów.
„Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani przez Airbusa jako dostawca opon do nowego samolotu A321XLR. Naszym głównym celem przy projektowaniu opony Goodyear Flight Radial było znalezienie równowagi między wymaganą wytrzymałością a jak najmniejszą masą opony, aby spełnić potrzeby biznesowe klienta. Osiągnęliśmy to w ścisłej współpracy z Airbusem i dostarczyliśmy zoptymalizowaną konstrukcję stopki oraz materiały o wysokiej jakości lotniczej,” powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający dywizją opon OTR & Aviation w regionie EMEA.
Najważniejsze rozwiązania technologiczne zastosowane w oponie Goodyear Flight Radial:
- Stopka Featherweight Aluminum Core Bead™ - aluminiowe stopki kordu zmniejszają masę opony przy zachowaniu pożądanej geometrii, wytrzymałości i trwałości.
- Kord typu Merged Cord™ - Kevlar® firmy DuPont™ łączony z nylonem zwiększa wytrzymałość i zmniejsza masę opony. Ogranicza również rozszerzanie się korpusu, co przekłada się na wyższą odporność na uszkodzenia przez ciała obce i zwiększoną trwałość bieżnika.
- Opasanie DiamondWeave Belt – pomaga optymalizować osiągi opony.
Prezentowana opona to jedna z najnowszych bohaterek w długiej tradycji technologicznej Goodyeara. W tym roku marka świętuje 125-lecie swojego istnienia, kontynuując dostarczanie produktów i usług, które napędzają mobilność.
Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie https://corporate.goodyear.com/us/en.html.
Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.