Komunikaty PR

Goodyear dostarczy opony lotnicze do nowego Airbusa A321XLR

2023-06-15  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear został wybrany przez Airbusa na dostawcę opon do nowego samolotu A321XLR, który wyruszy na podniebne trasy w 2024 roku. Homologowany model to opona Goodyear Flight Radial, jeden z najbardziej zaawansowanych produktów lotniczych w portfolio marki.

Goodyear Flight Radial = ekonomia, komfort, osiągi

Goodyear Flight Radial jest wyposażona w szereg technologii, dzięki którym zapewnia stabilność wymiarów, a przy tym zachowuje dłuższą żywotność i zwiększoną odporność na przecięcia. Konstrukcja radialna pomaga osiągnąć większą liczbę lądowań, a zoptymalizowana konstrukcja stopki zmniejsza masę opony. Ta ultralekka opona pomaga optymalizować wydajność, dzięki czemu stała się idealnym wyborem dla Airbusa, wiodącego producenta samolotów.

„Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani przez Airbusa jako dostawca opon do nowego samolotu A321XLR. Naszym głównym celem przy projektowaniu opony Goodyear Flight Radial było znalezienie równowagi między wymaganą wytrzymałością a jak najmniejszą masą opony, aby spełnić potrzeby biznesowe klienta. Osiągnęliśmy to w ścisłej współpracy z Airbusem i dostarczyliśmy zoptymalizowaną konstrukcję stopki oraz materiały o wysokiej jakości lotniczej,” powiedział Octavian Velcan, dyrektor zarządzający dywizją opon OTR & Aviation w regionie EMEA.

Najważniejsze rozwiązania technologiczne zastosowane w oponie Goodyear Flight Radial:

  • Stopka Featherweight Aluminum Core Bead™ - aluminiowe stopki kordu zmniejszają masę opony przy zachowaniu pożądanej geometrii, wytrzymałości i trwałości.
  • Kord typu Merged Cord™ - Kevlar® firmy DuPont™ łączony z nylonem zwiększa wytrzymałość i zmniejsza masę opony. Ogranicza również rozszerzanie się korpusu, co przekłada się na wyższą odporność na uszkodzenia przez ciała obce i zwiększoną trwałość bieżnika.
  • Opasanie DiamondWeave Belt – pomaga optymalizować osiągi opony.

Prezentowana opona to jedna z najnowszych bohaterek w długiej tradycji technologicznej Goodyeara. W tym roku marka świętuje 125-lecie swojego istnienia, kontynuując dostarczanie produktów i usług, które napędzają mobilność.

Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie https://corporate.goodyear.com/us/en.html.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo Biuro prasowe
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci
Lotnictwo Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
2023-08-23 | 11:00

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]

Jeszcze w tym roku ruszy rozbudowa strefy operacyjnej wrocławskiego lotniska. Jako pierwsze rozpoczną się prace przy nowej płycie postojowej. Potem powstanie droga szybkiego zjazdu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.