Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów
AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, oferuje ulepszoną usługę poprzez subskrypcję AirHelp+.
Największym atutem produktu jest proste ubezpieczenie AirPayout, dzięki któremu pasażer otrzymuje dodatkowe 100 Euro (niezależnie od procesu uzyskania odszkodowania od linii lotniczej) w przypadku opóźnienia lotu o ponad 3 godziny, odwołania go lub przekierowania. Dzięki ubezpieczeniu AirLuggage na konto pasażera może trafić kolejne 100 Euro wypłacane w ciągu kilka dni, jeśli rejestrowany bagaż zostanie zagubiony lub dostarczony na miejsce z opóźnieniem.
AirHelp w ramach usługi oferuje swoim klientom odpoczynek w saloniku lotniskowym w przypadku opóźnienia czy odwołania lotu. Dodatkowo, w ramach pakietu AirHelp+, pasażer zyskuje do 600 Euro odszkodowania od linii lotniczej bez żadnych opłat i ma nieograniczony dostęp do wsparcia ekspertów AirHelp, przydatnego podczas organizacji podróży i na bieżąco informujących o statusie lotów.
AirHelp+ to usługa dostępna w dwóch pakietach: Smart i Pro. Dla większości podróżujących jest to ochrona obejmująca 3 podróże w roku w ramach pakietu Smart, kosztująca 169 zł za rok. Pakiet Pro obejmuje 9 podróży w ciągu roku w cenie 429 zł.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.