Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit® znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla podróżujących. W ramach nowej platformy komunikacji powstała Orbita Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot. Wyjątkowy spot można odwiedzać przez cały okres wakacyjny aż do 14 września br.
W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit®, podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie również mogą obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.
– Chcąc uatrakcyjnić czas, który podróżni spędzają na lotnisku, postanowiliśmy zorganizować na warszawskim Lotnisku Chopina strefę Orbity Chillu. Znajdują się w niej komfortowe pufy i kanapy z widokiem na startujące samoloty, ale również atrakcje, które zapewnią aktywny relaks przed odlotem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strefy! – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Strefa Orbita Chillu jest dostępna do 14 września br. Spot marki Orbit® jest zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu znajdziemy niespotykaną dotąd „tablicę odlotów”, maszynę vendingową ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit®, miejsce do odpoczynku, praktyczne gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy będą też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.
Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.