Komunikaty PR

Program lojalnościowy Emirates Skywards obchodzi 20-lecie

2020-10-20  |  01:00
Biuro prasowe

Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, obchodzi 20 lat doskonałości, innowacji i najlepszych nagród. W ciągu ostatnich dwóch dekad program stale powiększał swoją bazę członków na całym świecie, oferując im niezapomniane wrażenia i spersonalizowane usługi.

Program nieustannie inwestuje w dywersyfikację partnerstw z markami i wykorzystuje innowacyjną technologię cyfrową, aby móc oferować swoim członkom więcej sposobów na gromadzenie mil i korzystanie z nagród.

Od miliona członków w 2005 r. do 27. w 2020 r.

Program lojalnościowy liczy już 27 milionów członków na całym świecie, z których ponad 32 tys. jest aktywnych w programie od jego początku. Z okazji 20. rocznicy, Emirates Skywards oferuje swoim uczestnikom podwójne naliczanie mil poziomu podczas każdego lotu zarezerwowanego do 10 grudnia na podróż do 31 marca 2021 r.*, a członkowie założyciele mogą zdobywać podwójne mile poziomu i podwójne mile Skywards za każdy lot zarezerwowany do 10 grudnia na podróż do 31 sierpnia 2021 r.*

Korzystające z Emirates Skywards pochodzą z ponad 180 krajów, w tym: 3,5 miliona z Wielkiej Brytanii, 2,7 miliona ze Stanów Zjednoczonych, 2 miliony z Australii, 1,9 miliona z Indii i 1,9 miliona ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Większa elastyczność, wybór i możliwość gromadzenia mil na lądzie

W ciągu ostatnich 20 lat Emirates Skywards poszerzył swoją ofertę partnerów, aby stworzyć nowe, wyjątkowe oferty dla swojej zróżnicowanej bazy członków. Program lojalnościowy ma obecnie blisko 200 partnerów, w tym: 16 partnerów lotniczych, ponad 100 partnerów hotelowych, 33 partnerów finansowych, 22 partnerów handlowych i lifestylowych, 7 partnerów w zakresie wynajmu samochodów.

W tym roku uruchomiono program lojalnościowy skywardsmilesmall.com, wprowadzający ponad tysiąc nowych sposobów gromadzenia mil podczas zakupów online u popularnych brytyjskich i amerykańskich marek. Rozszerzając współpracę finansową, program lojalnościowy uruchomił Emirates Skywards Mastercard® we współpracy z Barclays - pierwszą w USA kartą kredytową Emirates, która umożliwia klientom gromadzenie jeszcze większej liczby mil Skywards na codzienne wydatki i zakupy w podróży.

Program „Moja rodzina”, który został uruchomiony w 2018 r., oferuje teraz jeszcze więcej możliwości - członkowie rodziny mogą gromadzić mile Skywards nie tylko na lotach Emirates. Dzięki temu klienci mogą wymieniać nagrody jeszcze szybciej niż wcześniej.

Należący do programu lojalnościowego mogą również zdobyć tysiące mil w hotelach Emirates Skywards. Mają oni do wyboru ponad 400 tys. hoteli w ponad 900 miejscach na całym świecie oraz do 2,5 tys. dodatkowych mil za noc, korzystając z płatności kartą kredytową Emirates Skywards.

Wprowadzenie przez Emirates Skywards spersonalizowanych ofert zintegrowanych z procesem rezerwacji to pierwsza w branży korzyść lojalnościowa, w ramach której zalogowani członkowie mogą cieszyć się korzystnymi stawkami obejmującymi połączenia płatności gotówkowych i mil, a także zniżek na upgrade do wyższej klasy podróży podczas rezerwacji lotów bezpośrednio na emirates.com i w aplikacji Emirates. Te ekskluzywne oferty są dostosowane do preferencji każdego członka - oferując ogromne możliwości obniżenia kosztów podróży.

Lepsza obsługa klienta

Członkowie mogą cieszyć się jeszcze bardziej spersonalizowanymi ofertami dzięki czterem aplikacjom Skywards - aplikacji Emirates, Emirates Skywards Go (oferująca posiłki i wypoczynek w 160 miejscach), Emirates Skywards Cabforce (rezerwacja taksówek w ponad 100 miastach w ponad 25 krajach) i Skywards Everyday (umożliwiająca członkom natychmiastowe gromadzenie mil podczas zakupów w sklepach kosmetycznych i wellness, restauracjach, sklepach spożywczych, luksusowych czy rozrywkowych, a także w innych usługach w ZEA). Członkowie mogą pobrać aplikację Skywards Everyday z iOS App Store i Google Play Store.

Emirates Skywards współpracuje również z The Dubai Mall, w ramach którego członkowie otrzymują mile Skywards za zakupy u ponad 1300 marek, posiłki w ponad 200 punktach sprzedaży i możliwość skorzystania z atrakcji w największym na świecie centrum handlowym.

Pewność w trudnych czasach pandemii COVID-19

W związku z utrzymującymi się ograniczeniami dotyczącymi podróży wynikającymi z globalnej pandemii COVID-19, Emirates Skywards oferuje swoim członkom pewność i elastyczność w tym trudnym okresie.

Korzystający z programu Emirates Skywards na poziomach Silver, Gold i Platinum mogą cieszyć się wydłużonym terminem weryfikacji poziomów, co daje im dodatkowe 12 miesięcy zachowania obecnego statusu.

Program przedłużył również ważność mil Skywards, które miały wygasnąć od kwietnia 2020 r. do 31 marca 2021 r. Członkowie mogą również wymieniać nagromadzone mile na wiele nagród* z wyprzedzeniem do 11 miesięcy.

Ponad 50 branżowych nagród w ciągu 20 lat

Jako pionier w branży, program Emirates Skywards zdobył ponad 50 nagród w ciągu ostatnich 20 lat, w tym Best Frequent Flyer Programme od Business Traveller Middle East (2019) oraz Middle East's Leading Airline Rewards Programme od World Travel Awards (2019). W tym roku Emirates Skywards znalazł się w pierwszej dziesiątce Frequent Flyer Program organizowanego przez USA TODAY 10Best Readers' Choice 2020 (najpopularniejsze 10 programów wybranych przez czytelników) - uznany za wiodący w branży pod względem inicjatyw i innowacyjnej oferty produktów.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.emirates.com/skywards.

*Obowiązuje akceptacja regulaminu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo Biuro prasowe
2024-01-19 | 08:00

Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo

Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.   W 2021 r. obaj
Lotnictwo III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
2023-11-23 | 14:00

III edycja Italian-Polish Aerospace Forum

Za nami najważniejsze wydarzenie dotyczące współpracy naukowej i biznesowej pomiędzy Włochami a Polską w sektorze lotniczo-kosmicznym. Już po raz trzeci międzynarodowi eksperci
Lotnictwo Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
2023-08-23 | 11:00

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]

Jeszcze w tym roku ruszy rozbudowa strefy operacyjnej wrocławskiego lotniska. Jako pierwsze rozpoczną się prace przy nowej płycie postojowej. Potem powstanie droga szybkiego zjazdu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.