Rośnie zapotrzebowanie na pilotów
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Ryanair, najbardziej aktywny przewoźnik lotniczy na europejskim niebie, od kilku lat współpracuje z polskim ośrodkiem szkolenia pilotów Bartolini Air.
To prestiżowe partnerstwo pozwala łódzkiej firmie kształcić przyszłych pilotów zgodnie ze standardami i procedurami linii lotniczej, pod konkretny typ maszyn, gotowych do podjęcia pracy niemal natychmiast po otrzymaniu licencji pilota. Rosnące zapotrzebowanie przewoźnika, niezachwiany przez pandemię rozrost floty, możliwość pracy w prestiżowym zawodzie i doskonałe zarobki są dziś szansą dla tych, którzy chcieliby zasiąść za sterami największych maszyn lotniczych.
Istniejący od ponad 15 lat polski ośrodek szkolenia pilotów Bartolini Air rokrocznie kształci około 200 pilotów. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze, nowoczesnej flocie samolotów szkolnych, symulatorom odzwierciedlającym kokpit samolotów Ryanair oraz programowi kursu skrojonemu pod kątem pracy pilota liniowego, kursanci mogą być pewni efektów szkolenia i bez obaw myśleć o podjęciu pracy w charakterze pierwszego oficera.
Mentorskie oko lidera
Profesjonalizm i wysoki standard szkoleń w Bartolini Air wpłynęły na decyzję Ryanair, który powierzył misję kształcenia swoich pilotów, zgodnie z wewnętrznymi standardami, właśnie polskiemu ośrodkowi – jako jednemu z trzech w całej Europie, a jedynemu w bloku wschodnim. To właśnie jakość szkolenia oraz fabrycznie nowe, wyposażone w elektroniczną awionikę samoloty przyciągają do łódzkiej szkoły setki osób z całej Europy, a na jej korytarzach częściej słychać język angielski niż polski. Oprócz floty nowoczesnych samolotów Tecnam, do dyspozycji studentów jest niezwykły samolot akrobacyjny CAP 10C NG, którego pierwszym operatorem na świecie jest właśnie Bartolini Air. Samolot o znakach SP-EAR (ang. Włócznia) jest wykorzystywany do szkolenia pilotów w zakresie wyprowadzania samolotu z nietypowych położeń (tzw. upset recovery).
Dynamiczny, post-pandemiczny powrót największego europejskiego przewoźnika do aktywności lotniczej i plany rozwoju floty pozwalają nam z pełnym przekonaniem polecać szkolenia w ramach Programu Mentorskiego Ryanair. Jest to wyjątkowy, napisany specjalnie pod wymogi tej linii lotniczej cykl szkoleniowy, który daje kandydatom na pilotów coś więcej niż tylko możliwość zdobycia licencji. Pozwala on w bardzo krótkim czasie (poniżej 2 lat), zdobyć prestiżowy zawód i niemal gwarantowane zatrudnienie. A to, szczególnie w obecnym czasie, gdy tradycyjni przewoźnicy wciąż mocno odczuwają efekty pandemii, wydaje się być bardzo kuszące i może być dla osób szukających ciekawej i dobrze płatnej pracy w lotnictwie niezwykle atrakcyjne – mówi Bartłomiej Walas, Założyciel i Prezes Bartolini Air.
Realizowane przez Bartolini Air szkolenie pozwala, w perspektywie od 18 do 21 miesięcy, zająć miejsce pierwszego oficera w kokpicie Boeinga linii Ryanair. Kadeci, którzy ukończą kurs, są preferowani przez przewoźnika i zyskują dostęp do szybkiej ścieżki rekrutacji. Aż 98% dotychczasowych absolwentów Programu Mentorskiego Ryanair znalazło pracę w linii.
Więcej informacji na temat realizowanego przez Bartolini Air Programu Mentorskiego Ryanair znaleźć można na www.bartoliniair.com.
Kontakt dla mediów:
Marcin Sabała, 38PR & Content Communication, tel. 514 53 433, email:marcin.sabala@38pr.pl

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.