Komunikaty PR

Rośnie zapotrzebowanie na pilotów

2021-10-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

Ryanair, najbardziej aktywny przewoźnik lotniczy na europejskim niebie, od kilku lat współpracuje z polskim ośrodkiem szkolenia pilotów Bartolini Air.
To prestiżowe partnerstwo pozwala łódzkiej firmie kształcić przyszłych pilotów zgodnie ze standardami i procedurami linii lotniczej, pod konkretny typ maszyn, gotowych do podjęcia pracy niemal natychmiast po otrzymaniu licencji pilota. Rosnące zapotrzebowanie przewoźnika, niezachwiany przez pandemię rozrost floty, możliwość pracy w prestiżowym zawodzie i doskonałe zarobki są dziś szansą dla tych, którzy chcieliby zasiąść za sterami największych maszyn lotniczych.

Istniejący od ponad 15 lat polski ośrodek szkolenia pilotów Bartolini Air rokrocznie kształci około 200 pilotów. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze, nowoczesnej flocie samolotów szkolnych, symulatorom odzwierciedlającym kokpit samolotów Ryanair oraz programowi kursu skrojonemu pod kątem pracy pilota liniowego, kursanci mogą być pewni efektów szkolenia i bez obaw myśleć o podjęciu pracy w charakterze pierwszego oficera.

Mentorskie oko lidera

Profesjonalizm i wysoki standard szkoleń w Bartolini Air wpłynęły na decyzję Ryanair, który powierzył misję kształcenia swoich pilotów, zgodnie z wewnętrznymi standardami, właśnie polskiemu ośrodkowi – jako jednemu z trzech w całej Europie, a jedynemu w bloku wschodnim. To właśnie jakość szkolenia oraz fabrycznie nowe, wyposażone w elektroniczną awionikę samoloty przyciągają do łódzkiej szkoły setki osób z całej Europy, a na jej korytarzach częściej słychać język angielski niż polski. Oprócz floty nowoczesnych samolotów Tecnam, do dyspozycji studentów jest niezwykły samolot akrobacyjny CAP 10C NG, którego pierwszym operatorem na świecie jest właśnie Bartolini Air. Samolot o znakach SP-EAR (ang. Włócznia) jest wykorzystywany do szkolenia pilotów w zakresie wyprowadzania samolotu z nietypowych położeń (tzw. upset recovery).

Dynamiczny, post-pandemiczny powrót największego europejskiego przewoźnika do aktywności lotniczej i plany rozwoju floty pozwalają nam z pełnym przekonaniem polecać szkolenia w ramach Programu Mentorskiego Ryanair. Jest to wyjątkowy, napisany specjalnie pod wymogi tej linii lotniczej cykl szkoleniowy, który daje kandydatom na pilotów coś więcej niż tylko możliwość zdobycia licencji. Pozwala on w bardzo krótkim czasie (poniżej 2 lat), zdobyć prestiżowy zawód i niemal gwarantowane zatrudnienie. A to, szczególnie w obecnym czasie, gdy tradycyjni przewoźnicy wciąż mocno odczuwają efekty pandemii, wydaje się być bardzo kuszące i może być dla osób szukających ciekawej i dobrze płatnej pracy w lotnictwie niezwykle atrakcyjne – mówi Bartłomiej Walas, Założyciel i Prezes Bartolini Air. 

Realizowane przez Bartolini Air szkolenie pozwala, w perspektywie od 18 do 21 miesięcy, zająć miejsce pierwszego oficera w kokpicie Boeinga linii Ryanair. Kadeci, którzy ukończą kurs, są preferowani przez przewoźnika i zyskują dostęp do szybkiej ścieżki rekrutacji. Aż 98% dotychczasowych absolwentów Programu Mentorskiego Ryanair znalazło pracę w linii.

Więcej informacji na temat realizowanego przez Bartolini Air Programu Mentorskiego Ryanair znaleźć można na www.bartoliniair.com.

Kontakt dla mediów:

Marcin Sabała, 38PR & Content Communication, tel. 514 53 433, email:marcin.sabala@38pr.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-10-14 | 18:09

Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024

Najnowszy raport AirHelp, największej na świecie organizacji zajmującej się prawami pasażerów lotniczych, ujawnia znaczny wzrost opóźnień lotów w Polsce podczas lata 2024 roku. Ponad 34% pasażerów
Lotnictwo BRAK ZDJĘCIA
2024-09-06 | 10:03

AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami

AirHelp, największa na świecie firma technologiczna zajmująca się poprawianiem doświadczenia pasażerów lotniczych, wyjaśnia, jakie są prawach pasażerów lotniczych z niepełnosprawnościami, ograniczoną mobilnością i
Lotnictwo Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
2024-07-11 | 18:18

Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina

Szukasz wygodnego miejsca na „chillowanie” przed wylotem – Orbit® znalazł na to rozwiązanie. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała wyjątkową niespodziankę dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.