Rośnie zapotrzebowanie na pilotów
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Ryanair, najbardziej aktywny przewoźnik lotniczy na europejskim niebie, od kilku lat współpracuje z polskim ośrodkiem szkolenia pilotów Bartolini Air.
To prestiżowe partnerstwo pozwala łódzkiej firmie kształcić przyszłych pilotów zgodnie ze standardami i procedurami linii lotniczej, pod konkretny typ maszyn, gotowych do podjęcia pracy niemal natychmiast po otrzymaniu licencji pilota. Rosnące zapotrzebowanie przewoźnika, niezachwiany przez pandemię rozrost floty, możliwość pracy w prestiżowym zawodzie i doskonałe zarobki są dziś szansą dla tych, którzy chcieliby zasiąść za sterami największych maszyn lotniczych.
Istniejący od ponad 15 lat polski ośrodek szkolenia pilotów Bartolini Air rokrocznie kształci około 200 pilotów. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze, nowoczesnej flocie samolotów szkolnych, symulatorom odzwierciedlającym kokpit samolotów Ryanair oraz programowi kursu skrojonemu pod kątem pracy pilota liniowego, kursanci mogą być pewni efektów szkolenia i bez obaw myśleć o podjęciu pracy w charakterze pierwszego oficera.
Mentorskie oko lidera
Profesjonalizm i wysoki standard szkoleń w Bartolini Air wpłynęły na decyzję Ryanair, który powierzył misję kształcenia swoich pilotów, zgodnie z wewnętrznymi standardami, właśnie polskiemu ośrodkowi – jako jednemu z trzech w całej Europie, a jedynemu w bloku wschodnim. To właśnie jakość szkolenia oraz fabrycznie nowe, wyposażone w elektroniczną awionikę samoloty przyciągają do łódzkiej szkoły setki osób z całej Europy, a na jej korytarzach częściej słychać język angielski niż polski. Oprócz floty nowoczesnych samolotów Tecnam, do dyspozycji studentów jest niezwykły samolot akrobacyjny CAP 10C NG, którego pierwszym operatorem na świecie jest właśnie Bartolini Air. Samolot o znakach SP-EAR (ang. Włócznia) jest wykorzystywany do szkolenia pilotów w zakresie wyprowadzania samolotu z nietypowych położeń (tzw. upset recovery).
Dynamiczny, post-pandemiczny powrót największego europejskiego przewoźnika do aktywności lotniczej i plany rozwoju floty pozwalają nam z pełnym przekonaniem polecać szkolenia w ramach Programu Mentorskiego Ryanair. Jest to wyjątkowy, napisany specjalnie pod wymogi tej linii lotniczej cykl szkoleniowy, który daje kandydatom na pilotów coś więcej niż tylko możliwość zdobycia licencji. Pozwala on w bardzo krótkim czasie (poniżej 2 lat), zdobyć prestiżowy zawód i niemal gwarantowane zatrudnienie. A to, szczególnie w obecnym czasie, gdy tradycyjni przewoźnicy wciąż mocno odczuwają efekty pandemii, wydaje się być bardzo kuszące i może być dla osób szukających ciekawej i dobrze płatnej pracy w lotnictwie niezwykle atrakcyjne – mówi Bartłomiej Walas, Założyciel i Prezes Bartolini Air.
Realizowane przez Bartolini Air szkolenie pozwala, w perspektywie od 18 do 21 miesięcy, zająć miejsce pierwszego oficera w kokpicie Boeinga linii Ryanair. Kadeci, którzy ukończą kurs, są preferowani przez przewoźnika i zyskują dostęp do szybkiej ścieżki rekrutacji. Aż 98% dotychczasowych absolwentów Programu Mentorskiego Ryanair znalazło pracę w linii.
Więcej informacji na temat realizowanego przez Bartolini Air Programu Mentorskiego Ryanair znaleźć można na www.bartoliniair.com.
Kontakt dla mediów:
Marcin Sabała, 38PR & Content Communication, tel. 514 53 433, email:marcin.sabala@38pr.pl

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.