Rośnie zapotrzebowanie na pilotów
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Ryanair, najbardziej aktywny przewoźnik lotniczy na europejskim niebie, od kilku lat współpracuje z polskim ośrodkiem szkolenia pilotów Bartolini Air.
To prestiżowe partnerstwo pozwala łódzkiej firmie kształcić przyszłych pilotów zgodnie ze standardami i procedurami linii lotniczej, pod konkretny typ maszyn, gotowych do podjęcia pracy niemal natychmiast po otrzymaniu licencji pilota. Rosnące zapotrzebowanie przewoźnika, niezachwiany przez pandemię rozrost floty, możliwość pracy w prestiżowym zawodzie i doskonałe zarobki są dziś szansą dla tych, którzy chcieliby zasiąść za sterami największych maszyn lotniczych.
Istniejący od ponad 15 lat polski ośrodek szkolenia pilotów Bartolini Air rokrocznie kształci około 200 pilotów. Dzięki wyspecjalizowanej kadrze, nowoczesnej flocie samolotów szkolnych, symulatorom odzwierciedlającym kokpit samolotów Ryanair oraz programowi kursu skrojonemu pod kątem pracy pilota liniowego, kursanci mogą być pewni efektów szkolenia i bez obaw myśleć o podjęciu pracy w charakterze pierwszego oficera.
Mentorskie oko lidera
Profesjonalizm i wysoki standard szkoleń w Bartolini Air wpłynęły na decyzję Ryanair, który powierzył misję kształcenia swoich pilotów, zgodnie z wewnętrznymi standardami, właśnie polskiemu ośrodkowi – jako jednemu z trzech w całej Europie, a jedynemu w bloku wschodnim. To właśnie jakość szkolenia oraz fabrycznie nowe, wyposażone w elektroniczną awionikę samoloty przyciągają do łódzkiej szkoły setki osób z całej Europy, a na jej korytarzach częściej słychać język angielski niż polski. Oprócz floty nowoczesnych samolotów Tecnam, do dyspozycji studentów jest niezwykły samolot akrobacyjny CAP 10C NG, którego pierwszym operatorem na świecie jest właśnie Bartolini Air. Samolot o znakach SP-EAR (ang. Włócznia) jest wykorzystywany do szkolenia pilotów w zakresie wyprowadzania samolotu z nietypowych położeń (tzw. upset recovery).
Dynamiczny, post-pandemiczny powrót największego europejskiego przewoźnika do aktywności lotniczej i plany rozwoju floty pozwalają nam z pełnym przekonaniem polecać szkolenia w ramach Programu Mentorskiego Ryanair. Jest to wyjątkowy, napisany specjalnie pod wymogi tej linii lotniczej cykl szkoleniowy, który daje kandydatom na pilotów coś więcej niż tylko możliwość zdobycia licencji. Pozwala on w bardzo krótkim czasie (poniżej 2 lat), zdobyć prestiżowy zawód i niemal gwarantowane zatrudnienie. A to, szczególnie w obecnym czasie, gdy tradycyjni przewoźnicy wciąż mocno odczuwają efekty pandemii, wydaje się być bardzo kuszące i może być dla osób szukających ciekawej i dobrze płatnej pracy w lotnictwie niezwykle atrakcyjne – mówi Bartłomiej Walas, Założyciel i Prezes Bartolini Air.
Realizowane przez Bartolini Air szkolenie pozwala, w perspektywie od 18 do 21 miesięcy, zająć miejsce pierwszego oficera w kokpicie Boeinga linii Ryanair. Kadeci, którzy ukończą kurs, są preferowani przez przewoźnika i zyskują dostęp do szybkiej ścieżki rekrutacji. Aż 98% dotychczasowych absolwentów Programu Mentorskiego Ryanair znalazło pracę w linii.
Więcej informacji na temat realizowanego przez Bartolini Air Programu Mentorskiego Ryanair znaleźć można na www.bartoliniair.com.
Kontakt dla mediów:
Marcin Sabała, 38PR & Content Communication, tel. 514 53 433, email:marcin.sabala@38pr.pl
AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami
Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
Lepsza oferta AirHelp dla pasażerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.