Komunikaty PR

LPP ZWIĘKSZA SKALĘ POMOCY DLA UKRAINY DO 20 MLN ZŁ

2022-03-04  |  10:00
Biuro prasowe

W związku z rosnącą skalą potrzeb zarówno w Ukrainie i w Polsce, firma odzieżowa LPP, właściciel m.in. marki Reserved, wraz z Fundacją LPP zwiększyła wartość pomocy finansowej, jak i rzeczowej na rzecz osób dotkniętych konfliktem zbrojnym do 20 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na dalsze działania mające na celu zapewnienie najpilniejszych potrzeb uchodźców przybywających do naszego kraju, jak i tych, pozostających w objętym wojną kraju.

– Pozostajemy cały czas w kontakcie zarówno z naszymi pracownikami, jak i organizacjami społecznymi oraz monitorujemy sytuację w kraju i w Ukrainie. W związku z napływającymi z ich strony sygnałami dotyczącymi rosnącej skali potrzeb, wspólnie z zarządem firmy podjęliśmy decyzję o uruchomieniu dodatkowych środków finansowych oraz zwiększeniu pomocy rzeczowej. Mimo ogromnej liczby zgłoszeń, staramy się reagować tak szybko jak to możliwe – komentuje Patrycja Zbytniewska, prezes zarządu Fundacji LPP.

Firma LPP wraz Fundacją od pierwszych dni konfliktu w Ukrainie wspiera osoby dotknięte skutkami wojny. Pomocą w pierwszej kolejności objęci zostali pracownicy spółki i ich bliscy, którzy cały czas otrzymują wsparcie zarówno finansowe, jak i pomoc psychologiczną czy medyczną. Przy wsparciu spółek zależnych ze Słowacji, Rumunii, Węgier, Czech, Litwy oraz Niemiec organizowany jest także transport i zakwaterowanie w krajach Unii Europejskiej dla osób, które zdecydowały się na wyjazd z Ukrainy.

LPP pozostaje też w stałym kontakcie z partnerami społecznymi wspierając organizowaną przez nich pomoc w Ukrainie oraz wszelkie formy wsparcia osób przybywających do naszego kraju. W ramach współpracy z Fundacją Gdańską oraz Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej środki finansowe przeznaczane są m.in. na pomoc rzeczową, zakwaterowanie, pomoc psychologiczną oraz na utrzymanie i wyposażenie punktów pomocy humanitarnej w Ukrainie. Fundacja LPP przekazuje też osobom potrzebującym karty upominkowe na zakup ubrań, a na rzecz Pomorskiego Oddziału PCK odzież swoich marek.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.