Majonez Kielecki z jajek od kur z chowu ściółkowego
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Najbardziej znany produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” – Majonez Kielecki – łączy w sobie dokonały smak, krótki skład i troskę o dobrostan zwierząt. Na rynek trafiła właśnie pierwsza partia wyrobów w szklanych opakowaniach, wyprodukowana wyłącznie na bazie jajek od kur z chowu ściółkowego. To kolejny krok firmy w stronę realizacji strategii zadeklarowanej w maju 2018 r.
Do sklepów skierowano kilkadziesiąt ton uwielbianego przez Polaków majonezu, powstałego wyłącznie z tzw. jaj „dwójek”. Produkty te dostępne są w słoiczkach o pojemności 170 ml, 310 ml, 410 ml, 500 ml i 700 ml. Aby wyróżniały się na półkach oznaczono je specjalną, okazjonalną banderolą.
- Na rynku już kilku lat dostępne są wyroby, przy produkcji których nie stosujemy jajek potocznie określanych jako „trójki”. Mowa tu konkretnie o Majonezie Kieleckim Omega-3 310 g, Majonezie Kieleckim lekkim 310 g, oraz Majonezie Kieleckim 450 ml, w plastikowym opakowaniu. Jednak teraz po raz pierwszy powstał również nasz flagowy, „tradycyjny” Majonez Kielecki w szklanych opakowaniach w całości na bazie jajek z chowu ściółkowego. Jesteśmy dumni z tego, że konsekwentnie realizujemy założone przez nas cele i zbliżamy się do całkowitego odejścia od surowców pochodzących od zwierząt hodowanych w systemie klatkowym! – mówi Adam Jamróz, prezes zarządu WSP „Społem”.
Tak jak zostało to wspomniane powyżej 30 maja 2018 roku firma zdeklarowała, że w trosce o dobrostan i los zwierząt hodowlanych do końca 2025 roku wdroży nowe rozwiązania produkcyjne, które zaowocują całkowitym wycofywaniem surowców pochodzących od kur z chowu klatkowego. Firma podejmuje intensywne działania, aby ten termin wyraźnie przyspieszyć i są na to duże szanse.
Majonez Kielecki to jeden z najchętniej kupowanych majonezów w Polsce. Doskonały smak, kremowa konsystencja i najwyższej jakości składniki sprawiają, że nasz produkt od pokoleń cieszy się uznaniem rodzimych i zagranicznych konsumentów oraz ekspertów kulinarnych. Jego receptura stała się podstawą do opracowana Polskiej Normy majonezu.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.