Komunikaty PR

Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP

2024-04-18  |  12:00
Biuro prasowe

Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich upominków z całego świata, w tym USA i Azji, czyli najbardziej rozwiniętych rynków. Stosunkowo młoda na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki różnorodnej ofercie, w tym serii limitowanych produktów znanych marek i właśnie otworzyła swój czwarty w Polsce i pierwszy w łódzkim regionie sklep – w Manufakturze!

Candy POP to marka, która pojawiła się na rynku w 2014 roku. Do tej pory Candy POP był dostępny na polskim rynku wyłącznie w jednym mieście. W jego ofercie znajdują się produkty znane z różnych zakątków świata, w tym kultowe już słodkości, takie jak amerykańskie czekolady Hershey's lub Reese's czy azjatyckie zupy ramen lub paluszki Pocky.

Nowo otwarty salon w Manufakturze ma 65,5 m2 i znajduje się na I piętrze galerii handlowej. Wnętrze lokalu prezentuje się wyjątkowo nowocześnie, zachęcając odwiedzających swoją estetyką i designem. Dominują w nim intensywne kolory czerwieni i błękitu, które doskonale korespondują z asortymentem słodyczy dostępnych w sklepie. Szczególną uwagę przyciąga instalacja - rozświetlona chmura, nawiązująca swoim kształtem i kolorystyką do waty cukrowej.

- Łódź wydawała się oczywistym kolejnym krokiem. Rozpoznawalność Manufaktury wśród łodzian i duża ilość zamówień internetowych właśnie z Łodzi to czynniki, które przemawiały same za siebie. Manufaktura na łódzkim rynku jest obiektem, który zdecydowanie wybija się na tle konkurencji. Jeśli gdzieś zaczynać swoją przygodę w nowym mieście to właśnie w Manufakturze! – mówi Adam Malojec, przedstawiciel marki Candy POP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.