Mars rozbudowuje fabrykę w Błoniu, tworząc kolejne miejsca pracy
Mars Polska, czołowy producent m.in. jedzenia dla zwierząt, rozpoczął instalację drugiej linii produkcyjnej w fabryce w Błoniu. Rozbudowa otwartego w ubiegłym roku zakładu oznacza powstanie około 100 nowych miejsc pracy. Na część z nich już trwa rekrutacja.
Fabryka mokrej karmy dla zwierząt domowych w Błoniu to piąty zakład produkcyjny międzynarodowej firmy w Polsce. Pierwsza linii inwestycji wartej ponad 600 mln zł została uruchomiono w 2022 roku, zapewniając ponad 200 miejsc pracy. Firma Mars gwarantuje swoim pracownikom m.in. szeroki wachlarz benefitów, czy unikalną kulturę organizacyjną, ale przede wszystkim zatrudnienie i rozwój w stabilnym i bezpiecznym miejscu pracy.
- Pomimo dynamicznej sytuacji na wielu rynkach i branżach, którą obserwujemy od momentu wybuchu globalnej pandemii, Mars konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce. Budowa pierwszej linii nowej fabryki w Błoniu przebiegła bez zakłóceń, wręcz cały czas zwiększaliśmy skalę inwestycji. Teraz przyszedł czas na otwarcie drugiej linii i kolejne 100 pełnoetatowych miejsc pracy. Mars to bardzo stabilny pracodawca, nawet w czasach kryzysów. Zawdzięcza to m.in. temu, że pozostaje prywatną, rodzinną firmą, która ma dużą swobodę decydowania o swoich inwestycjach – mówi Maciej Woźny, dyrektor fabryki Mars w Błoniu.
Zakład produkcyjny w Błoniu wyróżnia się nowoczesnym parkiem maszynowym, a bezpieczeństwo i komfort pracy zatrudnionych osób są traktowane priorytetowo. Firma, współpracując z inżynierami, operatorami i technikami, skupiła się na wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań dla stworzenia linii przyjaznej pracownikom, zapewnieniu ergonomicznych stanowisk pracy i automatyzacji ułatwiającej proces produkcji. Nieocenionym walorem pracy w Mars jest także unikalna kultura organizacyjna oparta na Pięciu Zasadach oraz równości i otwartości. Każdy osoba, bez względu na wiek, płeć czy pochodzenie, może liczyć na równe szanse począwszy od procesu rekrutacji poprzez wspieranie rozwoju zawodowego na każdym etapie budowania kariery.
Mars celebruje kamienie milowe rozwoju firmy w Polsce
Od 1992 roku Mars regularnie inwestuje w Polsce. W ciągu tego czasu firma zdobyła renomę długoterminowego inwestora, odpowiedzialnego sąsiada, zaufanego partnera biznesowego oraz jednego z najbardziej pożądanych i stabilnych pracodawców w kraju.
W minionym roku firma Mars obchodziła 30. urodziny pierwszej fabryki firmy w Polsce – zakładu produkującego jedzenie dla zwierząt domowych w Sochaczewie oraz świętowała otwarcie w Błoniu piątej już fabryki w naszym kraju, produkującej jedzenie dla psów i kotów. Z tej okazji przyjechali do Polski przedstawiciele Rodziny Mars i Globalnego Zarządu. Także fabryka Mars Wrigley w Poznaniu już od ponad 25 lat prężnie się rozwija.
Więcej informacji o firmie Mars Polska znajduje się na stronie www.mars.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.