Maszyny Cynkometu w polu. Pokazy dla rolników
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Swój flagowy model rozrzutnika - N264/1 zaprezentował Cynkomet podczas inauguracyjnego pokazu polowego dla rolników. To nowa forma bezpośredniego docierania do klienta i prezentacji maszyn producenta z Czarnej Białostockiej.
- Przygotowujemy się do intensywnego 2020 roku, w którym chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów - tak, by mogli oni zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami i detalami technicznymi naszych maszyn rolniczych – mówi Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu. – Dlatego od listopada uruchomiliśmy pokazy polowe. Chcemy, by nasi przyszli klienci, mogli naocznie ocenić jakość wykonania naszych maszyn i samodzielnie je przetestować.
Pilotażowy pokaz w centralnej części Polski, spotkał się z dużym zainteresowaniem gospodarzy. Cynkomet zaprezentował swój najnowszy model rozrzutnika obornika N264/1 o ładowności 14 ton, wyprodukowany w całości w nowym Centrum Badawczo Rozwojowym Technologii Rolniczych w Czarnej Białostockiej.
Na spotkanie przybyło około 30 osób, które wnikliwie przyglądały się pracy maszyny. Ich największe zainteresowanie wzbudził m.in. przenośnik podłogowy i takie szczegóły, jak grubość zastosowanego w nim łańcucha, bezstopniowa regulacja posuwu czy zabezpieczenie przekładni przed przeciążeniem. Uczestnicy z uznaniem przyjęli nowe rozwiązania wprowadzone w urządzeniu - ślizgacze listew chroniących płaty podłogi oraz system prowadzenia łańcucha wewnątrz skrzyni. Rolnicy mieli też okazję przyjrzeć się z bliska pracy adaptera poziomego z bębnami rozdrabniającymi i talerzami rozrzucającymi – rozwiązania szczególnie przydatnego przy wywożeniu zarówno obornika, jak i wapna. Widzom przypadł do gustu również oryginalny projekt ścian skrzyni, stanowiący alternatywę dla bort wykonanych z wytłoczek.
Pokaz został zorganizowany przy współudziale partnera firmy – Agroma Poznań, oddział w Kutnie.
- To nasz wieloletni partner biznesowy, który czynnie wspiera naszą markę – dodaje Mariusz Dąbrowski. - Handlowcy z Agromy wyszukali i zaprosili potencjalnych klientów oraz pomogli zorganizować catering. To duża pomoc, zwłaszcza przy organizacji eventów w rejonach odległych od siedziby Cynkometu.
W przyszłym roku Cynkomet planuje kolejne pokazy, przy współpracę swoich dealerów w różnych rejonach Polski.
- To sposób zarówno na promocję marki Cynkomet, jak i lokalnego dealera. Chcemy docierać bezpośrednio do rolników, odpowiadać na ich wszelkie pytania i korzystać z ich doświadczenia, wprowadzając nowe i ulepszając już istniejące produkty – dodaje prezes Cynkometu.

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.