Komunikaty PR

Mazda wprowadza edycję specjalną Nagisa dla Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30 z

2023-10-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania Nagisa ( 1 MB )

Mazda wprowadza do oferty Mazdy 3 i CX-30 z rocznika modelowego 2024 edycję specjalną Nagisa, dla której znakiem rozpoznawczym będą unikatowe rozwiązania stylistyczne i kolorystyczne.

Mazda jest szczególnie dumna z premiery nowej edycji specjalnej Nagisa w modelach Mazda3 hatchback oraz CX-30. Bazując na sukcesie wersji Homura oraz udoskonaleniach wprowadzonych w ramach aktualizacji rocznika modelowego 2024, Mazda dodała sportowe elementy modnej estetyki „retro modern" i stworzyła specjalną edycję Nagisa.

Nadwozie wersji Nagisa może być polakierowane na kolor Zircon Sand, który dołącza do lakierów obecnej palety Mazdy 3 hatchback i Mazdy CX-30 i zestawiony jest z czarnymi elementami stylistycznymi podkreślającymi nowoczesny wygląd samochodu. We wnętrzu zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń w kolorze Terracotta z czarnymi zamszowymi wstawkami Leganu®, które podkreślają wyrafinowane wykończenie kabiny.

Zircon Sand został wybrany jako wiodący lakier nadwozia wersji specjalnej Nagisa ze względu na swój wyjątkowy charakter. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to jednolity lakier, nadający oldschoolowy „sportowy" styl sylwetce samochodu. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, metaliczne drobinki lakieru Zircon Sand stają się bardziej wyraziste, dopełniając subtelne i wielowymiarowe formy nadwozi Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30.

Gra światła i cienia uzyskana dzięki metalicznemu wykończeniu podkreśla sylwetki nadwozi, a mineralna twardość koloru, jak sugeruje jego nazwa, dodaje wyjątkowego charakteru. Oprócz czarnych felg i lusterek bocznych, wersja Nagisa może pochwalić się także charakterystycznym przednim skrzydłem w kolorze czarnym, co jest nowością w modelu CX-30. Nadaje to nadwoziu elegancki i opływowy wygląd, który kojarzy się ze sportem i zarazem emanuje subtelnością.

Wewnątrz samochodów w wersji specjalnej Nagisa głównym kolorem tapicerki foteli ze skóry syntetycznej jest terakota, nadająca kabinie charakter retro. W połączeniu z czarnym sztucznym zamszem w środkowej części siedzeń i na desce rozdzielczej, a także matowym szarym akcentem na elementach wnętrza, takich jak kratki nawiewu i klamki drzwi. W rezultacie w kabinie panuje nowoczesna, a zarazem sportowa atmosfera retro. Skomplikowane detale, w tym czarne akcenty zamszowe na środkach siedzeń i przeszycia w kolorze terakoty na desce rozdzielczej, dopełniają wystroju wnętrza. Mazda3 ma również wykończenia zamszem Leganu® na panelach drzwiowych, co dodatkowo podkreśla wyrafinowaną stylistykę kabiny.

Mazda3 i CX-30 na rok 2024 są wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, wyróżniają je artystycznie dopracowane wnętrza i innowacyjna gama jednostek napędowych. Oba modele mają zaktualizowany system informacyjno-rozrywkowy z ekranem systemu Mazda Connect powiększonym do 10,25 cala, ulepszony system wykrywania pieszych i unikania kolizji oraz zmodernizowane funkcje łączności. Zarówno Mazda3, jak i CX-30 oferują zelektryfikowane układy napędowe z wolnossącym silnikiem benzynowym e-Skyactiv G i przełomowym silnikiem e-Skyactiv X.

Polscy dealerzy Mazdy już przyjmują zamówienia na Mazdę 3 hatchback i Mazdę CX-30 w edycji specjalnej Nagisa. Mazda3 Nagisa z silnikiem 2,0 e-Skyactiv G kosztuje od 123 900 zł, a Mazda CX-30 Nagisa z tą samą jednostką napędową wyceniona jest od 137 500 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.