Mazda wprowadza edycję specjalną Nagisa dla Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30 z
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Mazda wprowadza do oferty Mazdy 3 i CX-30 z rocznika modelowego 2024 edycję specjalną Nagisa, dla której znakiem rozpoznawczym będą unikatowe rozwiązania stylistyczne i kolorystyczne.
Mazda jest szczególnie dumna z premiery nowej edycji specjalnej Nagisa w modelach Mazda3 hatchback oraz CX-30. Bazując na sukcesie wersji Homura oraz udoskonaleniach wprowadzonych w ramach aktualizacji rocznika modelowego 2024, Mazda dodała sportowe elementy modnej estetyki „retro modern" i stworzyła specjalną edycję Nagisa.
Nadwozie wersji Nagisa może być polakierowane na kolor Zircon Sand, który dołącza do lakierów obecnej palety Mazdy 3 hatchback i Mazdy CX-30 i zestawiony jest z czarnymi elementami stylistycznymi podkreślającymi nowoczesny wygląd samochodu. We wnętrzu zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń w kolorze Terracotta z czarnymi zamszowymi wstawkami Leganu®, które podkreślają wyrafinowane wykończenie kabiny.
Zircon Sand został wybrany jako wiodący lakier nadwozia wersji specjalnej Nagisa ze względu na swój wyjątkowy charakter. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to jednolity lakier, nadający oldschoolowy „sportowy" styl sylwetce samochodu. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, metaliczne drobinki lakieru Zircon Sand stają się bardziej wyraziste, dopełniając subtelne i wielowymiarowe formy nadwozi Mazdy 3 hatchback oraz Mazdy CX-30.
Gra światła i cienia uzyskana dzięki metalicznemu wykończeniu podkreśla sylwetki nadwozi, a mineralna twardość koloru, jak sugeruje jego nazwa, dodaje wyjątkowego charakteru. Oprócz czarnych felg i lusterek bocznych, wersja Nagisa może pochwalić się także charakterystycznym przednim skrzydłem w kolorze czarnym, co jest nowością w modelu CX-30. Nadaje to nadwoziu elegancki i opływowy wygląd, który kojarzy się ze sportem i zarazem emanuje subtelnością.
Wewnątrz samochodów w wersji specjalnej Nagisa głównym kolorem tapicerki foteli ze skóry syntetycznej jest terakota, nadająca kabinie charakter retro. W połączeniu z czarnym sztucznym zamszem w środkowej części siedzeń i na desce rozdzielczej, a także matowym szarym akcentem na elementach wnętrza, takich jak kratki nawiewu i klamki drzwi. W rezultacie w kabinie panuje nowoczesna, a zarazem sportowa atmosfera retro. Skomplikowane detale, w tym czarne akcenty zamszowe na środkach siedzeń i przeszycia w kolorze terakoty na desce rozdzielczej, dopełniają wystroju wnętrza. Mazda3 ma również wykończenia zamszem Leganu® na panelach drzwiowych, co dodatkowo podkreśla wyrafinowaną stylistykę kabiny.
Mazda3 i CX-30 na rok 2024 są wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, wyróżniają je artystycznie dopracowane wnętrza i innowacyjna gama jednostek napędowych. Oba modele mają zaktualizowany system informacyjno-rozrywkowy z ekranem systemu Mazda Connect powiększonym do 10,25 cala, ulepszony system wykrywania pieszych i unikania kolizji oraz zmodernizowane funkcje łączności. Zarówno Mazda3, jak i CX-30 oferują zelektryfikowane układy napędowe z wolnossącym silnikiem benzynowym e-Skyactiv G i przełomowym silnikiem e-Skyactiv X.
Polscy dealerzy Mazdy już przyjmują zamówienia na Mazdę 3 hatchback i Mazdę CX-30 w edycji specjalnej Nagisa. Mazda3 Nagisa z silnikiem 2,0 e-Skyactiv G kosztuje od 123 900 zł, a Mazda CX-30 Nagisa z tą samą jednostką napędową wyceniona jest od 137 500 zł.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.