Komunikaty PR

Mazda zaprasza na pierwsze spotkanie z Nową Mazdą MX-30

2020-06-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Środki zapobiegawcze wprowadzone po wybuchu epidemii COVID-19 spowodowały, że producenci samochodów musieli na nowo przemyśleć swoje strategie komunikacji z klientami. To zaowocowało stworzeniem przez Mazdę interaktywnej formy kontaktu, która przybliża nowy, w pełni elektryczny model MX-30 za pośrednictwem wirtualnej prezentacji zaplanowanej na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.

Prezentacja będzie dostępna pod linkiem https://mx30-live.com/PL/internal

Podczas sesji „na żywo” przedstawione zostaną kluczowe atrybuty Mazdy MX-30, a uczestniczący w niej Klienci i zaproszeni goście będą mogli sprzed swoich ekranów zadać pytania i otrzymają na nie odpowiedzi. Sesja zawierać będzie szczegóły dotyczące designu, ergonomii, technologii i rozwiązań multimedialnych, jakie oferować będzie nowy model.

Jedną z najważniejszych atrakcji będzie niepowtarzalna jazda testowa wideo prototypem MX-30, wydarzenie, które zwykle jest możliwe do zrealizowania dopiero po pojawieniu się samochodów w salonach, a to nastąpi po wakacjach.

„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten wyjątkowy cyfrowy kontakt z MX-30”, mówi Wojciech Halarewicz - Wiceprezes ds. Komunikacji i Public Affairs w Mazda Motor Europe. „To wyjątkowe wydarzenie, które w podobnym stylu realizujemy na wszystkich rynkach w Europie, bardzo dobrze odzwierciedla DNA marki Mazda: podejmujemy śmiałe wyzwania i poszukujemy rozwiązań zapewniających naszym klientom zaskakujące i osobiste doznania wysokiej jakości.” – dodaje Halarewicz.

„Pierwotnie planowaliśmy pokazać Mazdę MX-30 podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Poznaniu, przeniesionych z powodu pandemii na czerwiec, a następnie odwołanych. Żałujemy, że nie możemy świętować polskiej premiery tego modelu z ponad setką tysięcy odwiedzających Motor Show, ale dzięki nowoczesnej technologii wszyscy będą mogli zobaczyć nasz nowy samochód elektryczny podczas atrakcyjnej, multimedialnej prezentacji, bez konieczności wychodzenia z domu.” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu w Mazda Motor Poland.

Elektryczna MX-30 wprowadza do oferty Mazdy technologię napędu w pełni elektrycznego. Korzysta z optymalnie dobranego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35,5 kWh, zapewniającego zasięg w cyklu mieszanym wynoszący 200 km[1] wg. pomiaru WLTP. To wszystko w lekkim i kompaktowym zestawie, który gwarantuje zwinność i dynamikę jazdy oczekiwaną od każdej Mazdy.

Specjalnie zaprojektowany pedał przyspieszenia, dźwięk silnika i elektryczna wersja systemu G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) zapewniają płynną, cichą i bardzo naturalną jazdę.

Koncepcja stylizacyjna Mazdy MX-30 „Human Modern” oraz drzwi bez środkowych słupków typu freestyle stanowią nową, przełomową realizację pięknych, ręcznie wyrzeźbionych kształtów w filozofii projektowej Kodo. W wysokiej jakości wnętrzu wykończenie obejmuje unikatowe materiały zaprojektowane z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, takich jak tapicerka wyprodukowana z włókien z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu, czy okładziny z korka zebranego z kory drzew bez ścinki.

Wszyscy Dealerzy Mazdy w Polsce przyjmują już zamówienia na Mazdę MX-30, której ceny zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai. Pierwsze egzemplarze tego modelu spodziewane są w salonach jeszcze we wrześniu 2020 r.

 


[1] Zużycie energii elektrycznej w Maździe MX-30 w cyklu mieszanym wg WLTP: 19 kWh/100km, emisja CO2: 0 g/km. Samochody są homologowane zgodnie z procedurą WLTP (Regulation (EU) 1151 / 2017; Regulation (EU) 2007/715).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.